allapollo 23.04.2003 13:52:17 | |
---|
Screw you guys, I´m going home! |
tenpo 23.04.2003 14:42:17 | |
---|
siis tämä on jotain aivan käsittämätöntä. muka esiintyjiin panostettu ja näin. qotsa on ainut tällä hetkellä mielenkiintoa herättävä bändi. |
-Mickill- 23.04.2003 16:41:59 | |
---|
ei vittu jumalauta.. You Broke My Heart (So I Break Your Face) |
1960-1980 23.04.2003 18:42:54 | |
---|
Hohoh. Taso senkun laskee. |
lukeman 23.04.2003 18:54:08 | |
---|
Tarkasta tämä: www.provinssirock.fi Vaikuttaa pahasti siltä, että on yksi syy lisää olla menemättä paikan päälle. |
Sleeper 23.04.2003 19:19:07 | |
---|
Mitä vittua? Kenthän rulettaa. No, paitsi se uus poppilevy. Sinne siis.
[levyt]
Elämä on appelsiini. Ensin on kova kuori ja sitten makea sisus, makea... mmm..... drool...
-Homer Simpson |
Ussr 23.04.2003 23:03:47 | |
---|
siis tämä on jotain aivan käsittämätöntä. muka esiintyjiin panostettu ja näin. qotsa on ainut tällä hetkellä mielenkiintoa herättävä bändi. Onhan Kent hyvä bändi ja silleen, mutta eikös ne puhuneet, että kun on juhlavuosi niin bändeihin panostetaan oikein kunnolla. Nyt siellä ei ole yhtään tosi ISOA nimeä, joka houkuttelelisi hirmuisesti yleisöä.. Rok rok. |
-K- 23.04.2003 23:40:57 | |
---|
Onhan Kent hyvä bändi ja silleen, mutta eikös ne puhuneet, että kun on juhlavuosi niin bändeihin panostetaan oikein kunnolla. Nyt siellä ei ole yhtään tosi ISOA nimeä, joka houkuttelelisi hirmuisesti yleisöä.. Samaa kiroilin tänään. Ei kiinnosta maksaa yli 70euroa puolta huonommasta provinssista kuin viime vuonna oli. Deftones voisi olla vielä aika realistinen toive. Pitäisköhän mennä provinssiin metsän kautta ja mennä tuskaan kattomaan opethia.
Ei suotta elämys. |
Sleeper 24.04.2003 10:41:14 | |
---|
Opethhan on ilosaaressakin. Olis voinu sinnekin mennä, mutta valtion palvelus kutsuu heti seuraavana maanantaina..
[levyt]
Elämä on appelsiini. Ensin on kova kuori ja sitten makea sisus, makea... mmm..... drool...
-Homer Simpson |
Wiitala 24.04.2003 12:06:59 | |
---|
Itse tahtoisin kyllä nähdä tuon Kentinkin, mutta ei perkele tuota lipun hintaa. Käteen jää kuitenkin vaan krapula ja tulee nähtyä paljon ihmisiä joita ei haluaisi nähdä. Ehkä ensi vuonna tulee minua säväyttäviä bändejä, jotta voi maksaa över 70€ siitä, että saa vetää viinaa valvotulla puistoalueella. Tumptsi tums. |
schism 24.04.2003 13:08:23 | |
---|
Opethhan on ilosaaressakin. Olis voinu sinnekin mennä, mutta valtion palvelus kutsuu heti seuraavana maanantaina.. mitäs se muka estää? on sitä ennenkin lähdetty inttiin suoraan ruisrockista. |
JoUmAn 24.04.2003 13:24:34 | |
---|
Pitäisköhän mennä provinssiin metsän kautta ja mennä tuskaan kattomaan opethia. Hmm en suosittele et pääse edes aidalle ennenku koira on persees (kokemusta on) Zirp |
Maisteri 24.04.2003 13:31:46 | |
---|
Luvattoman heikolta näyttää Provinssin kattaus tälle vuodelle. Toissa vuonna oli vaikka ja mitä. Viime vuosikin oli ihan hyvä. Onneksi meillä on maanmainio Ilosaari. |
allapollo 24.04.2003 13:33:40 | |
---|
Luvattoman heikolta näyttää Provinssin kattaus tälle vuodelle. Toissa vuonna oli vaikka ja mitä. Viime vuosikin oli ihan hyvä. Onneksi meillä on maanmainio Ilosaari. no eipä tuo ilosaaren kattaus mun mielestä pääse lähellekään provinssin vastaavaa... QOTSA, Audioslave, Massive Attack, Kent... ei Ilosaaressa ole yhtäkään orkesteria, joka pääsisi edes lähelle tuota tasoa. Kotimaisista puhumattakaan... Screw you guys, I´m going home! |
spp 24.04.2003 15:05:14 | |
---|
Ei helvetti, Kent ja Kolmas Nainen? Taidanpa Provinssiviikonloppuna istahtaa takapihalle ja aukaista pullollisen kylmää keskiolutta. Säästyypä rahat. Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi. |
Maisteri 24.04.2003 15:54:04 (muokattu 24.04.2003 15:58:58) | |
---|
no eipä tuo ilosaaren kattaus mun mielestä pääse lähellekään provinssin vastaavaa... QOTSA, Audioslave, Massive Attack, Kent... ei Ilosaaressa ole yhtäkään orkesteria, joka pääsisi edes lähelle tuota tasoa. Kotimaisista puhumattakaan... Mutta ulukomaiset ei ookaan mun juttu, eikä etenkään nuo. Kyllähän QOTSA ja Audioslave vois olla ihan nähtäviä, mutta eivät sen suuremmin vedä puoleensa. Ilosaaressa on YUP ja CMX (ja bonuksena Zenkkareita, Donkkareita, Velcraa..). Nuo 2 tekee siitä festarista mulle menemisen arvoisen ja onhan ilosaarilippu lähes kolmekybää edullisempi ku rovinssipiletti. EDIT: "Makuasioita", sano koira ko pallejansa nuoleskeli.
|
allapollo 24.04.2003 16:11:40 | |
---|
Mutta ulukomaiset ei ookaan mun juttu, eikä etenkään nuo. Kyllähän QOTSA ja Audioslave vois olla ihan nähtäviä, mutta eivät sen suuremmin vedä puoleensa. Ilosaaressa on YUP ja CMX (ja bonuksena Zenkkareita, Donkkareita, Velcraa..). Nuo 2 tekee siitä festarista mulle menemisen arvoisen ja onhan ilosaarilippu lähes kolmekybää edullisempi ku rovinssipiletti. EDIT: "Makuasioita", sano koira ko pallejansa nuoleskeli. No onhan tuolla provinssissa kotimaisia: Kolmas nainen, The Rasmus, Melrose, The Flaming Sideburns, Sweatmaster, Martti Servo & Napander, Zen Café, Children Of Bodom, The Odorants, Velcra, Rotten Sound, Nicole, No Shame, Office Building, Quintessence, Mokoma, Kwan, Tuomari Nurmio ja Tohtori Hillilä, Tehosekoitin, Scandinavian Music Group, CMX, Good People, Kuolleet intiaanit, Don Johnson Big Band, Velvetcut, Trigon, Agents & Jorma Kääriäinen, Ismo Alanko Säätiö, Accu, Stigma, Kayah, Georg Kalliola & Joo Joo Miehet, Viikate, Stella, Avoliitto, Liekki... Lisää varmasti tulee vielä ja isoja nimiäkin. Ja sitä paittes on mukava mennä kattomaan jonkun ulkomaisen bändin keikkaa, josta ei vielä oo välttämättä kuullutkaan. On aika monasti ollut iso nimi Provinssissa ennen kuin se on ollut iso. Mm. RHCP ja REM. U2:kin oli buukattu jo vuonna 1982, se tosin perui keikkansa. QOTSA oli jo pari vuotta sitten jolloin kovin ei bändistä vielä tiennyt. Godsmack oli suht tuntemattomana vuonna 2001, nyt se USA:n 1. levylistalla. Sanoisin, että Provinssi kestää vertailun Ilosaaren kanssa mittapuulla kuin mittapuulla koska tahansa, missä tahansa. I rest my case.
Screw you guys, I´m going home! |
No onhan tuolla provinssissa kotimaisia: Kolmas nainen, The Rasmus, Melrose, The Flaming Sideburns, Sweatmaster, Martti Servo & Napander, Zen Café, Children Of Bodom, The Odorants, Velcra, Rotten Sound, Nicole, No Shame, Office Building, Quintessence, Mokoma, Kwan, Tuomari Nurmio ja Tohtori Hillilä, Tehosekoitin, Scandinavian Music Group, CMX, Good People, Kuolleet intiaanit, Don Johnson Big Band, Velvetcut, Trigon, Agents & Jorma Kääriäinen, Ismo Alanko Säätiö, Accu, Stigma, Kayah, Georg Kalliola & Joo Joo Miehet, Viikate, Stella, Avoliitto, Liekki... Juu on. CMX, Zenkkarit ja Velcra. Ehkä se kuninkaallisen YUP:n puuttuminen sitten ratkaisee jotakin. Ilosaaren ilmapiiri on myös jotenkin lämpimämpi ja mukavampi, ku on hieman pienempi ku provinssi.
|
N_Bates 24.04.2003 18:38:55 | |
---|
Hienoa! Panostetaan välillä johonki muuhun ku siihen 'tanan heviin!!! |
Kitaranraiskaaja 24.04.2003 19:08:00 | |
---|
YUP:n kun tosiaan tuonne provinssiin vielä saisi niin olisi erittäin hienoa. CMX ja Ismo Alankokin kyllä on jo paljon. Sano EI lehtimyyjille. |