Mc.Gabriel 23.05.2005 14:56:13 | |
---|
ja näinhän asia on |
Kampuzzjeah! 23.05.2005 15:17:10 | |
---|
hohhoijjaa. tätä on kysytty monet kerrat mutta kun tuo haku ei näköjään pelaa niin: miinuksena on LICENSED floyd rose,eli se saattaa pitää vireen hyvin ½vuotta mutta sen jälkeen ei pidä virettä kunnolla. Kaulapainoisuudesta ei ole tarkkaa muistikuvaa mutta muistelisin että olisi kaulapainoinen. jos miellyttää niin osta pois. |
Juunas666 29.05.2005 01:19:00 | |
---|
Itse tykkään kitarasta, tietenkin riippuu susta soitatko sellaisella kitaralla, jossa on floikka vai ei. Jos tykkäät floikallisesta niin tuo on hyvä, jos et tykkää niin osta se halvempi malli BO. |
McNulty 29.05.2005 01:52:22 | |
---|
joo'o... käy musamaailmassa testaamassa. Siinähän se sitten selviää millainen skeba kyseessä. Itse en oikein ESP/LTD-merkistä perusta. Jotenkin vain luonto sotii sitä vastaan. Mielummin siis ostaisin RR5 tai RR3 (tai jos on rahamiehiä niin RR1)... ...miksi minulla on sellainen fiilis että jokainen polkkatukka ja teinipelle haluaa itselleen tuollaisen "Laihomallin"??? "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
mhaarala 29.05.2005 09:18:18 (muokattu 29.05.2005 09:19:38) | |
---|
MMN-SN ei ole kaulapainoinen vaan oikeastaan tasapainonsa puolesta aika miellyttävä. Soittotuntuma on ihan asiallinen mutta ei paras mahdollinen. Kaula reilusti paksumpi kuin RR:issä. Fyysisesti reilusti isompi ja raskaampi kuin RR:t ja soundiltaankin ihan asiallinen. Hyvällä vahvistimella sustainiakin löytyy vallan mukavasti. Lisenssiloikka on enemmän tai vähemmän berberistä ja viimeistely ei ole kovin laadukasta. Mikit on hyvät (paremmat kuin duncan designedit mitä löytyy joistain pulttikaulaisista ja RR:n halpamalleista) ja potikoiden ja kytkimen paikat ovat minusta aivan loistavat. |
immaculate 29.05.2005 10:32:31 | |
---|
Itsellä on 2# keppinä KHV MMV-03, muuten olen ollut tyytyväinen, mutta vituttaa tuo johdonplugin paikka, kun istuvalteen soittaa. Mutta 90asteen kulmassa oleva pluginpää kyllä korjasi asiaa jotenkin, suhteellisen tyytyväinen olen ollut hankintaani.. Pitäähän sitä leluja olla. :) Immaculate. |
luopio 29.05.2005 13:41:45 | |
---|
Ällöttävän lakattu kaula sanon minä, mutta se on makuasia sano mummo ku munalla pöytää pyyhki. Ja taisivat kieletki rämistä. Melkein ostaisin mieluummin RR3:n. I'll throw the first rock. |
immaculate 29.05.2005 14:03:05 (muokattu 29.05.2005 14:03:30) | |
---|
Ällöttävän lakattu kaula sanon minä, mutta se on makuasia sano mummo ku munalla pöytää pyyhki. Ja taisivat kieletki rämistä. Melkein ostaisin mieluummin RR3:n. Melkein itsekin voisi aikakoneella matkustaa taaksepäin ja ostaa RR3 ennemin kuin nykyisen LTD:n, jos totta puhutaan. Mutta minkäs teet ;D Immaculate. |
Ben_D 29.05.2005 15:28:54 | |
---|
ostaisin RR5 tai RR3 (tai jos on rahamiehiä niin RR1)... Itseasiassa ei tarvi olla mikään Über rahamies jos RR-1:n haluaa. Jenkeistä lähtee alle 1000 euroon. |
mhaarala 29.05.2005 16:36:44 | |
---|
Minä en kyllä RR3:a taitaisi kuitenkaan ainakaan originaalina ottaa tuon ESP-LTD:n tilalle. Syyt: - lisenssifloikat yhtä huonoja kummassakin, eli ei etua jaskalle siitä - EMG-HZ H4:t on pirusti paremmat kuin RR3:n duncan designedit - RR tuntuu vähän kukkakepiltä kun on tottunut tuon espin massiivisuuteen - paksumpi kaula sopii minusta vähän paremmin monipuolisempaan soitantoon - espissä on parempi kaulaliitos - RR3:ssa on liikaa roinaa, eli 3 potikkaa + kytkin, mielestäni vähän turhan hankala käyttää - 24 nauhaa vs 22 nauhaa, lisäksi mmv-sn:ssä on reunalistat ja maalattu kaula Se mikä Jacksonissa taas on parempaa: - viimeistely huolellisempaa - "se aito RR" - jakin paikka on yläsarvessa niin kuin kuuluukin - tilukepakkona ihan kiva - ei niin massiivinen -> helpompi kuljettaa - kaulaa ei maalattu, tuntuu mukavalta kädessä Jos Jackson RX10D:ssä olisi jakki yläsarvessa niin se voisi olla aika hyvä vaihtoehto minulle. Siinä kun ei ole turhia potikoita eikä pleksejä etupuolella. Näyttää paremmalta kuin RR3, mutta kun se jakki on siellä alhaalla niin se ei tarjoa oikein mitään ekstraa verrattuna ESP-LTD:hen, varsinkin kun siinäkin on ne hiton duncan designedit. |
Kampuzzjeah! 29.05.2005 17:05:57 (muokattu 29.05.2005 17:07:27) | |
---|
jos on pakko saada floikka keppi niin sinuna kallistuisin Ibanezin puolelle,sieltä saa samaan hintaan parempia kepakoita kuin ltd:ltä. tai sitten voit vaihtaa ltd:hen jonkun paremman floikan mutta se maksaa. |
Ben_D 29.05.2005 17:57:06 | |
---|
"se aito RR" Kannattaa kuitenkin muistaa, että nämä RR-3:et ja muut eivät ole aitoa RR:ää nähneetkään. |
Mebrick 29.05.2005 18:19:05 (muokattu 29.05.2005 18:25:01) | |
---|
Omistan vehkeen ja seuraavaksi plussaa ja miinusta: + 24 nauhaa + EMG HZ H4 x2 + Hyvin lakattu kaula (makuasia) + Ohut kaula sopii tilutteluun + Jokseenkin pitkän skaalan johdosta sopii hyvin myös matalavireisyyteen + Kevyt --------------------------------------- - Inputin paikka huono istualteen soittaville (tosin mua ei ole haitannut) - Liikkuessa ylöspäin nauhoja ääni katoaa aina vain nopeammin - Jos haluaa kammitella täytyy vähentää jousia tai vaihtaa löysemmät jouset, jolloin talla "tulee eteen" ja luonnollisesti kielet nousevat, joka ei varmaan sovellu nopeita sooloja soittavalle Ja nämä on tietysti vaan mun mielipiteitä... Että näin. EDIT: miinuksena on LICENSED floyd rose,eli se saattaa pitää vireen hyvin ½vuotta mutta sen jälkeen ei pidä virettä kunnolla Eipä ole tähän asti tehny moista... Pysyy vireessä kunhan pitää lukot kiinni! 100 % Doomsday.....NOW! |
ezki82 29.05.2005 18:38:57 | |
---|
miinuksena on LICENSED floyd rose,eli se saattaa pitää vireen hyvin ½vuotta mutta sen jälkeen ei pidä virettä kunnolla. Ihmetyttää vähän mistä toi puolen vuoden "toimintatakuu" on repästy. Mulla on ollu jaskan PS-2 kepissä jostain valuraudasta tehty licensed floikkari ja vireen se on aina pitäny. Tosin kammen kierteet on korkannu metallin väsymisen johdosta mutta vireestä ei ole pahaa sanottavaa. Ja kitara on ollu mulla 7 vuotta. Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen! |
mhaarala 29.05.2005 20:21:53 | |
---|
Hatustahan se on repäisty, mutta kyllä se ihan totta on ettei tuo lisenssifloikka ole mikään kovin laadukas. On se vähän miellyttävämpi kuin Jackson PS2:ssa mutta ei se laatu mitään päätä huimaavaa todellakaan ole. |
apuri 29.05.2005 20:33:20 | |
---|
Itseasiassa ei tarvi olla mikään Über rahamies jos RR-1:n haluaa. Jenkeistä lähtee alle 1000 euroon. Mistä uuden tollaseen hintaan saa? |
Ben_D 29.05.2005 20:53:54 | |
---|
Mistä uuden tollaseen hintaan saa? Ei mistään. Mutta kuka käskee ostamaan uuden? Käytettynä saa. Otatko mielummin uuden LTD kitaran vai käytetyn RR-1:n? |
Invader 29.05.2005 21:01:52 | |
---|
Otatko mielummin uuden LTD kitaran vai käytetyn RR-1:n? Ota toki huomioon ettei kaikilla ole tuttuja jenkeissä jotka toisivat kitaran tullin ohi Suomeen ;) Tai sitten ei.. |
Ota toki huomioon ettei kaikilla ole tuttuja jenkeissä jotka toisivat kitaran tullin ohi Suomeen ;) No....Jos kitaran hinta esim postituksineen olisi 1000 taalaa niin se tekisi tulleineen ja alveineen alle 1000 euroa... |
Invader 29.05.2005 21:10:41 | |
---|
No....Jos kitaran hinta esim postituksineen olisi 1000 taalaa niin se tekisi tulleineen ja alveineen alle 1000 euroa... No lähteekö noita RR1:ä siihen tuhanteen taalaan sitten yleisestikin? Viimeksi kun itse katselin niin hintataso oli jonkinverran korkeampaa. Puhumattakaan sitten noista RR1-T-malleista jollaisen itsekin haluaisin, niitä en ole nähnyt vielä ainuttakaan käytettynä eBay:ssa, uusia olisi kyllä. Tokikaan en ole kovin useasti katsellutkaan kun ei vielä ajankohtaista uuden kepin osto ole... Niin ja aloittajalle pahoittelut, menee taas lievästi offtopiciksi.. Tai sitten ei.. |