aikavaikea 09.05.2005 17:03:00 | |
---|
I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Dutteri 09.05.2005 21:25:08 | |
---|
Kertaheitolla ihastuin tähän. Iski aivan samalla sekunnilla. Hitto sitä menoa, hienoo kikkailua, hyvät saundit.. aah uuh!!! Mullei oikeestaan oo muuta sanottavaa. "ördäily on kuin siivoaminen, pidetään perhana naiset ulkona niistä hommista"IMIK #13 Pastilli? Tykkään heittää ärläppää! Ärlä #006 |
hillbilly 11.05.2005 21:50:51 | |
---|
Kyllä se on niin että Stray cats on todella lähellä ainakin minun sydäntäni ja Brian Setzer suuri(n) idolini... Levyjä minulla on vain kaksi, Rant'n rave with the Stray cats ja live at Helsinki 9.7.2004... Tulevaisuudessa aion hankkia monta Brianin/catsien levyjä lisää... Mahtava bändi! En kyllä tiedä mitä hauskaa on tiibetiläisessä ja sen kaverista jolla on pyörätuoli..... minä- |
Jani The Rock 11.05.2005 22:24:47 | |
---|
Eka levy on hyvä, mutta muuten semmosta pikkunättiä näkkileipää. Munaa puuttuu, enkä oo ikinä tykännyt Setzerin äänestä tai soittotyylistä. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Brian May jr. 13.05.2005 21:51:13 | |
---|
Nyt ei kyllä auta muu kuin ettiä käsiinsä edellämainittuja levyjä, sen verran olen kuullut bändiä ja Setzeriä hehkutettavan. |
rheinone 14.05.2005 20:18:07 (muokattu 14.05.2005 20:18:51) | |
---|
Pitkästä aikaa pistin levylautaselle sillon 80-luvun alussa ostamani Little Miss Prissy -sinkun, ja perkele sehän toimii kuin hirvi! Samalla sinkulla on vielä liveversiot Rock'n'Roll Trion Sweet Love on My Mindista ja Cochranin Something Elsestä. Silloin 25 vuotta sitten ajattelin että kovin on liian räkäiset nää Setzerin saundit, mutta nyt kyllä putos! Samaan putkeen soitin Runaway Boys sinkun, jonka B-puolesta My One Desire diggasin heti sen ilmestymisestä lähtien. Ja sitten levykauppaan: Gonna Ball tarttui mukaan ja samoissa fiiliksissä tuli ostettua Robert Gordonin Bad Boy. Aikoinaan annoin pois Stray Catsin debyyttialbumin, kun olin silloin niin pirun puritanisti että muut kuin Blue Caps, Rock'n'Roll Trio ja Elviksen Sun Records -levytykset ei ollu mitään ;+) Aion kylla hankkia levyn uudestaan. Mitens Rant N' Rave, onko hyvä lätty? En oo koskaan kuullu sitä. Kannattaako hankkia? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
konehes 14.05.2005 20:35:57 | |
---|
Mitens Rant N' Rave, onko hyvä lätty? En oo koskaan kuullu sitä. Kannattaako hankkia? Vähän on vaisu. Rock Therapyn jälkeen heikoin mielestäni. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
rheinone 14.05.2005 21:07:14 | |
---|
Vähän on vaisu. Rock Therapyn jälkeen heikoin mielestäni. Vissiin on kuitenkin amerikkalaiseen makuun, kun on rankattu allmusic.comissa Built For Speedin rinnalla bändin parhaaksi (4.5/5 tähteä). All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
hillbilly 14.05.2005 21:14:12 | |
---|
Mitens Rant N' Rave, onko hyvä lätty? En oo koskaan kuullu sitä. Kannattaako hankkia? Suosittelen lämpimästi.... laitoin sen ekan kerran soittimeen ja kun eka biisi alkoi totesin mielessäni että "tulipas ostettua hyvä levy!" En kyllä tiedä mitä hauskaa on tiibetiläisessä ja sen kaverista jolla on pyörätuoli..... minä-10.5. |
konehes 14.05.2005 21:25:40 (muokattu 14.05.2005 21:28:58) | |
---|
Vissiin on kuitenkin amerikkalaiseen makuun, kun on rankattu allmusic.comissa Built For Speedin rinnalla bändin parhaaksi (4.5/5 tähteä). Built for Speedhän on kokoelma kahdesta ekasta levystä, jos oikein muistan... Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
Hööki 14.05.2005 22:39:20 (muokattu 21.07.2005 02:37:57) | |
---|
zzzzzzzzz No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin! |
rheinone 14.05.2005 22:49:34 (muokattu 14.05.2005 23:03:02) | |
---|
Built for Speedhän on kokoelma kahdesta ekasta levystä, jos oikein muistan... Juu. Kai ameriikan versio... All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Tombo 16.05.2005 23:48:40 (muokattu 16.05.2005 23:50:04) | |
---|
on yksi suosikeistani. rock´n´rollia aidoimmillaan,ja rumpalissa on tyyliä. Niin tuleehan Setzerin lisäksi myös rumpali Slim Jim trioineen Suomeen ens kesänä. July 2005 Wed 6 Tulliklubi, Tampere, Finland Thur 7 Hullun Mylly, Kemi, Finland Sat 9 Rock n Roll Station, Helsinki, Finland edit. tuo Kemi on kyllä perjantai 8.pvä Kaljakorissa 24 pulloa. Vuorokaudessa 24 tuntia. Yhteensattuma? |
aikavaikea 17.05.2005 06:51:49 | |
---|
Thur 7 Hullun Mylly, Kemi, Finland edit. tuo Kemi on kyllä perjantai 8.pvä Kemi kiittää ja kuittaa. Enpäs ollut moisesta kuullutkaan. Vaihteeksi muutakin HullunMyllyssä kuin Menneisyyden vangit, Yö, Mamba tai Suurlähettiläät. Uskomatonta! I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
tigrushka 29.05.2005 10:14:47 | |
---|
Eka levy on ylivoimaisesti paras ja jos pitää valita vain yksi biisi niin se on Runaway Boys! (Sivuhuomiona: kiitos Stray Catsin ja Brian Setzerin opin aikoinani tunnistamaan Gretschin ainutlaatuisen twangin.) I got stripes ^..^ |
Niin tuleehan Setzerin lisäksi myös rumpali Slim Jim trioineen Suomeen ens kesänä. Slim Jim on kyllä kova jätkä. Ihan vitun kova. Hesan tai Tampereen keikalle on tarkoitus lähteä. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
konehes 29.05.2005 13:29:45 | |
---|
kiitos Stray Catsin ja Brian Setzerin opin aikoinani tunnistamaan Gretschin ainutlaatuisen twangin. Kunpa joskus saisi niin paljon rahaa, että olisi varaa ostaa Gretsch Nashville...... Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
teemu j 30.05.2005 23:02:42 | |
---|
Kun ekan kerran kuulin radiosta runaway boys piisin vuonna 81 tai 82 en tarkkan muista koska eka levy putkahti markkinoille, niin siitä alko 24vuoden mittainen sessio Stray Catsin parissa. Parhain levy on mielestäni Gonna ball siinä levyssä on munaa jos jossain. Stray Catsin ja Setzerin tuotantoa on kertynyt vuosien varrella ihan mukavasti. melkein kaikki on löytynyt kaupasta mutta joitakin livelevyjä kyllä puuttuu. Äijä vaan paranee vuosivuodelta, ei voi muuta sanoa mutta on s:tanan kova live esiintyjä ainakin videolla, livenä en itse ole vielä päässyt näkemään. Kyseinen ukko sai minutkin veivaamaan kitaraa nöösipoikana. olihan se kova juttu silloin, ja on vieläkin :) |
BoNey 31.05.2005 13:19:36 (muokattu 31.05.2005 13:21:43) | |
---|
Itse en ollut ennen viime kesän ruisrockia kuullut yhtään kappaletta kyseiseltä yhtyeeltä, mutta päätin käydä sitä siellä nopeasti vilkaisemassa. Kuulosti niin hyvältä, että katsoin sitten loppuun asti. Nyt viime aikoina ei ole tullut taas paljoa kuunneltua joten taidan kohtapuoliin lähteä levykauppaan ostoksille ostamaan pari Stray Cats levyä :) Suosikkibiisi on varmaankin Double Talkin' Baby tai Ubangi Stomp. huGGGswarrna |
aikavaikea 31.05.2005 13:23:28 | |
---|
Itse en ollut ennen viime kesän ruisrockia kuullut yhtään kappaletta kyseiseltä yhtyeeltä, mutta päätin käydä sitä siellä nopeasti vilkaisemassa. Kuulosti niin hyvältä, että katsoin sitten loppuun asti. Oho! Täten tuli todistettua, että kaikki ihmiset eivät ole ympärijurrissa festareilla huutamassa umpituttujen orkestereiden lavan edessä, vaan jotkut jopa käyvät tsekkaamassa akteja, joita eivät tunne ennestään ja myös muistavat näkemästään / kuulemastaan jotain. Hyvä sinä! There's no such thing as gravitation, the world sucks. |