Aihe: Tama Superstar harkinnassa.
1 2
moderndrummer88
29.05.2005 00:14:08
Mun mielestä lähes kaikilla merkeillä on fixut nimet paitsi Pearillä. Onko pakko antaa joktut mitun MLZ tai MLX tai BRX nimet? Ei sano yhtään mitään.

Tamat on loogiset. Tavan superstarat ovat päällystetyt. EFX:ssä on hologrammipäällysteet. Customit ovat maalatut.

niin... miksi ei voi olla vain tyyppinimi, puumateriaali(siis jos samaa settiä saa eri lajina) ja sitten selvästi sanottu mikä viimeistely. no kai noilla "hienoilla" nimillä yritetään saada ostajia
VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!!
ilarj
29.05.2005 00:48:14
Noista haymaneistakin saattas irrota todella hyvät saundit pienellä kunnostuksella. Kelaa sitä..
A.R.P.
29.05.2005 00:51:04
Noista haymaneistakin saattas irrota todella hyvät saundit pienellä kunnostuksella. Kelaa sitä..

PItäisi suurin osa lugeista uusia/ostaa uusia, ostaa vanteita ja ruuveja ja muttereita ja uusia reunaviisteet ja vaihtaa päällysteet jne jne... Kyllähän niistä varmaan saundejakin irtoisi, mutta ei ainakaan tällä hetkellä ole innostusta niitä alkaa kunnostamaan. Ehkä joskus, jos en niitä myy.
Halpa on halpaa, vaikka sen kalliilla ostaisi.
A.R.P.
29.05.2005 13:45:58
Mä oon aina tota mieltä!

Mutta superstarit on kyllä hyvät rummut hakkasin niitä kaupassa ja oli kyllä hyvät soundit ihan tehdaskalvoillaki Ite aattelin sitä 2 tomista valkosta settiä mikä o thomanilla, ei nyt muista että mikä sen malli on.

Jos minä alkaisin sitten suoraan sitä huippua hankkimaan, niin en pysyisi enää tamoissa, vaan menisin suoraan Kumun tehtaalle, ja sinne ei oikein ole varaa, eikä varmaan pitkään aikaan tule olemaankaan =) (Paitsi virveli)
Halpa on halpaa, vaikka sen kalliilla ostaisi.
HeavyMachinery
29.05.2005 16:21:16

Oli suuri pettymys kun näin ekat superstarit. EFX sarja näyttää pirun hienolta kuvissa mutta todellisuus on toista. Ei niissä oikein mikään ole muuttunut sitten rockstarien, paitti vanteet.
Minä tiedän - siis pelkään !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)