Jouni 28.05.2005 15:29:49 | |
---|
Onko kellään kokemuksia Fender System 1:n vaihdosta Floikkaan. Floyd Rose -tallojakin taitaa saada useammalla eri ruuvinvälillä ja tuossahan on samansorttinen kiinnityssysteemi.. Japaninstratooni olen juuri kokenut rakastumisen, mutta tuli ryppyjä rakkauteen, kun aloin kammettamaan. Kitaran vire on mahdoton.. System1:han on eräänlainen floikkaversio, muttei selvästi toimi aivan samoin.. En viittisi lähteä tallan takia kitaraa nyt myymäänkään, kun olen vasta tunettanut siitä muuten loistavan.. "On siinä pojilla piuhat ja saundit..." |
Aamuhaamu 28.05.2005 23:53:15 | |
---|
Jouni tiijätsie et se ei oo Strato, jos siinä on floikka! :P Mikämikä-maa, mikämikä-valuutta |
Swan 28.05.2005 23:56:57 | |
---|
Jouni tiijätsie et se ei oo Strato, jos siinä on floikka! :P Ai mää vai? Kyl mää sitä mitä mieltä oon, jotta Strato on Strato, vaikka folioon kääris vihannesten kanssa ja uuniin laittais. :) kalamies#26 >-)))> |
Aksu89 29.05.2005 00:37:19 (muokattu 29.05.2005 00:40:16) | |
---|
Ai mää vai? Kyl mää sitä mitä mieltä oon, jotta Strato on Strato, vaikka folioon kääris vihannesten kanssa ja uuniin laittais. :) Onks sunkin nimi Jouni? Kaima! :) Stratohan se on juu.. vaikka Leon alkuperäisajatus ei ehkä näytä ihan tältä... EDITH: laitoinpa väärällä nickillä... pitäisi varmaan ajatellakin.... :P Onneks mie oon näin fiksu... |
McNulty 29.05.2005 00:39:47 | |
---|
Ostaa suosiolla Jackson Dinkyn niin ei tartte sählätä :)) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Swan 29.05.2005 00:43:42 (muokattu 29.05.2005 00:47:23) | |
---|
Onks sunkin nimi Jouni? Kaima! :) Ai meitä on lisääkin? :) EDIT: Joo-o. Stratohan se on juu.. vaikka Leon alkuperäisajatus ei ehkä näytä ihan tältä... No harvapa kitaraansa uuniin laittaisi. Öö? :) No joo, mitä lienee herra itse tuumaillut, kun entinen firma pistää designia uusiksi. EDITH: laitoinpa väärällä nickillä... pitäisi varmaan ajatellakin.... :P Katsoinkin jo vähän, kun tuon sanoi Aksu89. Onko tuplanikki käytössä vai tuliko vahingossa käytettyä kaverin nikkiä? kalamies#26 >-)))> |
Ostaa suosiolla Jackson Dinkyn niin ei tartte sählätä :)) Nonni... nyt omalla nickillä... Juu, enpä taida.. soittelen mieluummin kunnon kitaroilla... Ei oo pahemmin Jäksöniä vastaan mitään henk.koht. ainakaan, mutta silti... On kavereiden Dinkyjen kanssa sählätty niinkin perusteellisesti, ettette usko = en tykkää... Joskin, jos joku tyrkkäisi kouraan jonkun Soloist 1:n niin veisin mukanani ja olisin iloinen... "On siinä pojilla piuhat ja saundit..." |