Jööhannes 28.05.2005 17:44:50 | |
---|
Opeth (örinä kyllä on mutta mahtibändi) Shadow Gallery Dream Theater Last Tribe Kiuas Twilightning Evergrey Plööh, kuhan tulee lisää mieleen tämän tyylistä niin lisään. Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään! Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
overtake 28.05.2005 17:51:26 | |
---|
Waltaria kannattaa kuunnella :) Big Bang oli kyllä loistolätty :) |
Black Star 28.05.2005 18:06:00 | |
---|
Oletkin näemmä unohtanut ostaa Megadethin Youthanasian. Jokaisella Detti-diggarilla pitää olla se. Mutta näistä bändeistä. -Suomibändeistä sen verran että Stonen lisäksi kannattaa katsastaa Airdash. Kovaa kamaa sekin -Maidenista pitävien kannattaa tsekata myös Helloween ja ehdottomasti Kisken kanssa tehdyt alkupään lätyt. -Judas Priestin 70-80 luvun taitteen levyt kannattaisi hankkia. Vaikkei rankkuudessaan pärjäisikään muille bändeille sisältävät ne kasapäin ässä-riffejä ja kiljumista. -Dion Holy Diver- ja The Last in Line-lätyt kannattaa myöskin katsastaa -Sekä falsetin kuningas King Diamondin Abigail-levy. Kuvastaa ehkä parhaiten hänen soolomateriaalia. "I like jazz, but I could never play it. You just sit there with a guitar the size of a Chevy on your chest, wearing a stupid hat, playing the same solo for an hour." - Dave Mustaine |
luopio 28.05.2005 18:26:01 | |
---|
Waltaria kannattaa kuunnella :) Sitten tietysti Amorphisin uudempi tuotanto, Arcturuksen La Masquerade, Borknagarilta ja Enslavediltakin löytyy ihan näppäriä ralleja. Joo, Amorphista kannattaisi kyllä tosiaan kokeilla. Kuitenkin suomimetallin pioneereja. I'll throw the first rock. |
Eddie 28.05.2005 18:35:39 (muokattu 28.05.2005 18:37:21) | |
---|
Minä suosittelen Deathiä. Kun Death-kärpänen puraisee, eivät enää tusinabändit kuulosta miltään. Todella teknistä metallia, mutta silti häkellyttävän kaunista.Minun mielestäni riffiensä puolesta parasta metallia tarjolla. Ja kannattaa aloittaa uudemmasta tuotannosta, esim. Individual Thought Patterns pudottaa sut tuolilta. Myydään Zoom 505 II kitarapedaali. |
Flick 28.05.2005 20:08:11 (muokattu 28.05.2005 20:08:37) | |
---|
Twilightning, Machine Men, Sinergy..... For those about to Rock I salute you..... |
RedRain 28.05.2005 20:18:19 | |
---|
Nevermore Masterplan Disillusion Divercia Meshuggah Tollaset tuli ensimmäisenä mieleen kun puhdasta laulua pitää olla. |
Ragorn 28.05.2005 20:25:40 | |
---|
Heavy Metal Perse Vittu, lefa iski heti. |
Starlia 28.05.2005 20:25:52 | |
---|
Pistetään niitä pakollisia: Devin Townsend Strapping Young Lad X-Japan Angra Death Angel Winds Morbid Angel |
JOO100 28.05.2005 21:17:10 | |
---|
Lisätäänpä vielä että System of a Down kannattaa tsekata! Uusi levy on vähäisen kuuntelun jälkeen hemmetin hyvä!
Minä suosittelen Deathiä. Kun Death-kärpänen puraisee, eivät enää tusinabändit kuulosta miltään. Näin on. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Tämmönen ajatus tällä kertaa.. Dreamtale... Naiset hiljaa nyt on taistelun aika |
Judas 28.05.2005 22:39:28 | |
---|
Dark tranquilityä ja sit amorphista ainakin. |
KTR 28.05.2005 22:59:51 | |
---|
Pistetään niitä pakollisia: Devin Townsend Strapping Young Lad .. Morbid Angel Kyllä! |
Strauss 28.05.2005 23:06:46 | |
---|
Njaa... Ainakin Solitude Aeturnukseen kannattaa tutustua. Erinomaisen laulajan kanssa tehtyä Sabbath-doomia. Suomalainen tulokas Kiuas on myös mielenkiintoista, voisi melkein sanoa jonkin sortin hybridiksi. Ja mikä parasta, siinäkin on erinomainen laulaja. Ja onhan noita vanhempiakin, kuten Celtic Frost, Morgana Lefay, Bathoryn viikinkilevyt (Hammerheart, Twilight of the gods, Blood on ice ja molemmat Nordlandit). HdM |
kiss 29.05.2005 13:59:59 | |
---|
teräsbetoni ja abba on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Kärpäsruoska 29.05.2005 14:19:51 | |
---|
Edelleenkin Stone on tuttu, ehdottomasti Suomen paras bändi, tai oli. Joo, sattumoisin en käynyt ennen vastaamista läpi profiiliasi ja kaikkia kirjoituksiasi, vaikka olisi ehkä pitänyt :-) Wounds. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
...And Justice For All 29.05.2005 14:21:14 | |
---|
Joo, sattumoisin en käynyt ennen vastaamista läpi profiiliasi ja kaikkia kirjoituksiasi, vaikka olisi ehkä pitänyt :-) Wounds. Saat anteeksi VAIN tämän kerran. :) Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
RedRain 29.05.2005 17:09:52 | |
---|
Dark tranquilityä ja sit amorphista ainakin. Tulikohan sitä aloitusviestiä taas luettua ollenkaan... |
Rumpali Rölli 29.05.2005 20:24:38 | |
---|
Gamma Ray poweria saksasta Helloween poweria saksasta Testament (varmaa tavaraa) Airut (kotimaista upeutta) Ruoska (kotimaista upeutta) Diablo (kotimaista upeutta) Dio mahtavaa musaa Kiuas Poweria kotimaasta Machine Men poweria Masterplan poweria ja tottakai Motörhead brittiläistä osaamista # Suomen keskiaikaiset piispat olivat Matti Maaton, Vaskodakama ja Kristoverkolumpus -Ala-asteen koevastauksia |
jusaman 29.05.2005 20:36:46 | |
---|
Minä suosittelen Deathiä. Kun Death-kärpänen puraisee, eivät enää tusinabändit kuulosta miltään. Pitää paikkansa täysin. Kaikki levyt on loistavia mutta kannattaa varmaan aloittaa uudemmasta päästä kuuntelu. |