Sergio 27.05.2005 22:49:55 | |
---|
|
Niskamies 27.05.2005 22:50:56 | |
---|
Levytukussa samat rummut 999. Virallisesti semi-pro! |
opa2 27.05.2005 23:14:58 | |
---|
Kannattaa hankkia. Hain itselle tänään samanlaisen setin paitsi 20" basarilla ja custom ocean fade värillä. Kyllä soundaa helevatan hyvälle. Hinta-laatu suhteeltan mun mielestä todella hyvä setti. Kannattaa tosiaan vähän käydä kyselemässä noita hintoja, itelle irtos 950€ pöntöt ja telineet. "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
DimensionZ 28.05.2005 00:37:17 | |
---|
''He jumped right out of a building!!'' |
A.R.P. 28.05.2005 10:11:03 | |
---|
Itsekkin käyn tilaamassa ensi viikolla Taman Superstar Custom setin, titanium fade värillä ja kolmella lisätomilla. Jos levytukusta tilaat, niin kannattaa tilata kesäkuun loppuun mennessä, kun kuulemma heinäkuun alussa lähtee tilaus. Tulevat sitten marraskuussa. Halpa on halpaa, vaikka sen kalliilla ostaisi. |
Niskamies 28.05.2005 12:06:05 | |
---|
Itsekkin käyn tilaamassa ensi viikolla Taman Superstar Custom setin, titanium fade värillä ja kolmella lisätomilla. Jos levytukusta tilaat, niin kannattaa tilata kesäkuun loppuun mennessä, kun kuulemma heinäkuun alussa lähtee tilaus. Tulevat sitten marraskuussa. Kolmella listätomilla? Sulla tulee olemaan mahtipontinen kuuden tomin setti, mitkä koot tilaat? Virallisesti semi-pro! |
Arvatkaa 1000000000 kertaa himottaisiko Superstarit. Kerran olen pääsyt kuulemaan ja kokeilemaan Superstareja ja olin ihan myyty. Välillä tulee käytyä Taman sivuilla ihastelemassa, kuinka hinta/laatu -suhde on paikallaan. Dust to dust |
TAMAS 28.05.2005 16:41:56 | |
---|
kannatan että ostat.! hyvät rummut ja hyvät hardwaret. Ei voi kehittyä jos ei soita. |
pasij66 28.05.2005 19:43:31 (muokattu 28.05.2005 19:44:08) | |
---|
Onnea hankinnalle. Hieno valinta :) Hyvä Urmas hipin surmas |
A.R.P. 28.05.2005 23:52:58 (muokattu 28.05.2005 23:54:48) | |
---|
Kolmella listätomilla? Sulla tulee olemaan mahtipontinen kuuden tomin setti, mitkä koot tilaat? Juu... Tulin suuruudenhulluksi ja päätin tilata 8, 10, 12, 14, 16 ja 18 tuumaset tomit... Voi olla aika kiva muutos nykyisestä 12, 13, 16 tomeista. Eipä ainakaan lopu vähään aikaan kesken... (Saahan niitä octobaneja ja konserttitomeja.) Edit: Ja basari on siis 22" ja virppa 14" Halpa on halpaa, vaikka sen kalliilla ostaisi. |
Niskamies 28.05.2005 23:56:49 | |
---|
Juu... Tulin suuruudenhulluksi ja päätin tilata 8, 10, 12, 14, 16 ja 18 tuumaset tomit... Voi olla aika kiva muutos nykyisestä 12, 13, 16 tomeista. Eipä ainakaan lopu vähään aikaan kesken... (Saahan niitä octobaneja ja konserttitomeja.) Edit: Ja basari on siis 22" ja virppa 14" Ihan vaan idea. Mitä jos ostaisit pienemmän setin, mutta ostaisit oikesti todella hyvän setin ja myöhemmin laajentaisit sitä. Tulisi pidemmällä tähtäimellä varmasti halvemmaksi. Virallisesti semi-pro! |
A.R.P. 28.05.2005 23:59:24 | |
---|
Ihan vaan idea. Mitä jos ostaisit pienemmän setin, mutta ostaisit oikesti todella hyvän setin ja myöhemmin laajentaisit sitä. Tulisi pidemmällä tähtäimellä varmasti halvemmaksi. Käynyt mielessä, mutta olen kuitenkin tehnyt jo valinnan... Superstarat saavat riittää. Seuraava laajennus onkin sitten varmaan Kumun virppa, että kyllä sellainen setti minulle sitten riittää vallan mainiosti... Ehkä joskus tulevaisuudessa ostan kaveriksi jonkun pienen huippusetin. Halpa on halpaa, vaikka sen kalliilla ostaisi. |
Niskamies 29.05.2005 00:00:23 | |
---|
Käynyt mielessä, mutta olen kuitenkin tehnyt jo valinnan... Superstarat saavat riittää. Seuraava laajennus onkin sitten varmaan Kumun virppa, että kyllä sellainen setti minulle sitten riittää vallan mainiosti... Ehkä joskus tulevaisuudessa ostan kaveriksi jonkun pienen huippusetin. Ok, kunnioitan valintaasi. Mä oon vaan niin elitisti kamojen suhteen, että melkein parhaat ei kelpaa:) Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 29.05.2005 00:01:51 | |
---|
tässä kun puhuttiin noista että jotkut superstarit mitkä on t-kaupassa 1099 maksaa jossain suomalaisessa 999. ootteko lahtonu että tuo mikä on suomessa 999 ei ole niitä settejä mitä myyvät t-kaupassa alle 900 VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Niskamies 29.05.2005 00:02:52 | |
---|
tässä kun puhuttiin noista että jotkut superstarit mitkä on t-kaupassa 1099 maksaa jossain suomalaisessa 999. ootteko lahtonu että tuo mikä on suomessa 999 ei ole niitä settejä mitä myyvät t-kaupassa alle 900 Ootko kännissä? Jokatapauksessa, Levytukun hinnat: Superstar- 825 Superstar EFX- 899 Superstar Custom-999 Virallisesti semi-pro! |
A.R.P. 29.05.2005 00:03:38 | |
---|
Ok, kunnioitan valintaasi. Mä oon vaan niin elitisti kamojen suhteen, että melkein parhaat ei kelpaa:) Ymmärrän, olen itsekkin sellainen joidenkin asioiden suhteen, mutta rummuissa tulee hinta vastaan yllättävän nopeasti. Ei näillä peruskoululaisen kesätyörahoilla huippusettejä osteta ainakaan muutamaan vuoteen... Peltejäkin pitäisi vähän uusia... Halpa on halpaa, vaikka sen kalliilla ostaisi. |
Niskamies 29.05.2005 00:04:38 | |
---|
Ymmärrän, olen itsekkin sellainen joidenkin asioiden suhteen, mutta rummuissa tulee hinta vastaan yllättävän nopeasti. Ei näillä peruskoululaisen kesätyörahoilla huippusettejä osteta ainakaan muutamaan vuoteen... Peltejäkin pitäisi vähän uusia... paljonkos tollanen Superstara setti maksaa? Joku 1500-2000? Mä sain kahden tomin ja virpan Starkkusetin tonniin, tätä sitten laajennetaan kun saadaan jostain rahaa. Virallisesti semi-pro! |
A.R.P. 29.05.2005 00:06:31 | |
---|
paljonkos tollanen Superstara setti maksaa? Joku 1500-2000? Mä sain kahden tomin ja virpan Starkkusetin tonniin, tätä sitten laajennetaan kun saadaan jostain rahaa. Sinnepäin se menee... Kyllähän ne starkutkin mukavalta kuulostavat, mutta Superstarojenkin ääniero nykyisiin Haymaneihin on niin valtava, että se riittää mainiosti =) Halpa on halpaa, vaikka sen kalliilla ostaisi. |
moderndrummer88 29.05.2005 00:08:13 | |
---|
Ootko kännissä? Jokatapauksessa, Levytukun hinnat: Superstar- 825 Superstar EFX- 899 Superstar Custom-999 perkele kun noita hienoja nimiä annetaan noille seteille! joku dfx, rsd, kol, gdf, siellä nimen perässä niin johan tulee setille hintaa... en ole kännissä, vittuuntunu vaan tuohon nimeämispolitiikkaan. varsinkin pearlilla tuo tuntuu olevan hankala. tamaoilla ja premiereillä on sentään ihan suht fiksut ne nimenantoperusteet VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Niskamies 29.05.2005 00:09:56 | |
---|
perkele kun noita hienoja nimiä annetaan noille seteille! joku dfx, rsd, kol, gdf, siellä nimen perässä niin johan tulee setille hintaa... en ole kännissä, vittuuntunu vaan tuohon nimeämispolitiikkaan. varsinkin pearlilla tuo tuntuu olevan hankala. tamaoilla ja premiereillä on sentään ihan suht fiksut ne nimenantoperusteet Mun mielestä lähes kaikilla merkeillä on fixut nimet paitsi Pearillä. Onko pakko antaa joktut mitun MLZ tai MLX tai BRX nimet? Ei sano yhtään mitään. Tamat on loogiset. Tavan superstarat ovat päällystetyt. EFX:ssä on hologrammipäällysteet. Customit ovat maalatut. Virallisesti semi-pro! |