aku.miettinen 27.05.2005 23:31:49 | |
---|
Kertokaapas mielipiteitänne tästä rässipumpusta. Menee mun mielestä Forbiddenin kanssa samallae tasolle eli loistavaa kamaa kyseessä. Viitsiikö joku kertoa mistä voisi ostaa Eternal Nightmare levyn? |
Ben_D 27.05.2005 23:34:37 | |
---|
Levy löytynee eBaysta. Perushyvää Bay Area kamaa niinkun Forbiddenikin. Molemmilla bändellä ongelmana on vaan se tasapaksuus. Mikään biisi ei oikein erotu massasta. Hyviä biisejä, mutta ei "hittikamaa" niinkun Testamentilla, Exoduksella, Slayerilla, Metallicalla, Nuclear Assaultilla, Over Killilla jne. Eli siis suositeltavaa peruskauraa. |
Explorer 28.05.2005 00:00:26 | |
---|
Joo, hieman tasapaksua se Vio-Lencen tuotanto. Hieman off-topic: Niitä hittejä alkoikin syntymään vasta kun kitaristi Robert Flynn perusti Machine Headin. Nykyisellään se toinenkin Vio-Lence -kepisti eli Phil Demmel on MH:ssa mukana, joten kannattaa tsekata sekin bändi. Ainakin eka (Burn My Eyes) ja uusin (Through the Ashes of Empires). Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Ben_D 28.05.2005 00:08:42 | |
---|
Joo, hieman tasapaksua se Vio-Lencen tuotanto. Hieman off-topic: Niitä hittejä alkoikin syntymään vasta kun kitaristi Robert Flynn perusti Machine Headin. Nykyisellään se toinenkin Vio-Lence -kepisti eli Phil Demmel on MH:ssa mukana, joten kannattaa tsekata sekin bändi. Ainakin eka (Burn My Eyes) ja uusin (Through the Ashes of Empires). Siis varmaan kannattaa rässipäiden tsekata ainoastaa Burn My Eyes. |
Explorer 28.05.2005 00:11:28 | |
---|
Siis varmaan kannattaa rässipäiden tsekata ainoastaa Burn My Eyes. Oletko kuullut sitä uusinta? Tyylillisesti mentiin takaisin rässiä kohti ja kunnolla. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Ben_D 28.05.2005 00:11:58 | |
---|
Oletko kuullut sitä uusinta? Tyylillisesti mentiin takaisin rässiä kohti ja kunnolla. No olen kuullu eikä menty. |
Vio-lence on lähestulkoon maailman paras bändi. Ja Eternal Nightmare on semmosta riffijuhlaa että alta pois! www.deadshapefigure.tk - UUTTA DSF:ÄÄ! |
Viceroy 28.05.2005 14:27:03 | |
---|
Oletko kuullut sitä uusinta? Tyylillisesti mentiin takaisin rässiä kohti ja kunnolla. Näähän on mielipidekysymyksiä, mutta kyllä tosiaan munkin mielestä uusin on todellakin thrashimpää kuin pari edellistä... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Lönnrot 28.05.2005 15:01:42 | |
---|
Eternal Nighmare on aika hyvä. World In A World videossa huvittaa se skroden laulajan kiekumistyyli verrattuna ulkonäköön. Hello Kettle, my name is Pot. |
vomithrash 29.05.2005 22:19:02 | |
---|
Muistan kun ostin joskus Eternal Nightmare LP:n divarista ja iskin sen soittimeen, musiikki kuulosti helvetin kovalta mutta sitten laulaja avasi suunsa ja olin että mitä vittua!! Sen jälkeen en pystynyt kamalan ulisijan takia levyä kuuntelemaan vähään aikaan kunnes kaivoin sen taas esiin hyllystä eikä se laulajakaan enää kuulostanut niin kauhealta. Kova kiekko on kyllä kyseessä, tosin ei ole taaskaan tullut muutamaan vuoteen kuunneltua. Oppressing The Massesilta olen pari biisiä kuullut, pitäisi sekin joskus hommata. |
Ben_D 29.05.2005 22:23:30 | |
---|
Vio-lencelta on tulossa DVD. |
Weke 29.05.2005 22:28:34 | |
---|
Muistan kun ostin joskus Eternal Nightmare LP:n divarista ja iskin sen soittimeen, musiikki kuulosti helvetin kovalta mutta sitten laulaja avasi suunsa ja olin että mitä vittua!! Mutta mutta, eihän toi laulaja oo yhtään kamala. Mun mielestä oikein mukavaa persoonallista ulinaa. lead us into temptation
a reign of terror will begin
deliver us to evil
we promise death, world's end |
Ben_D 29.05.2005 22:30:14 | |
---|
Mutta mutta, eihän toi laulaja oo yhtään kamala. Mun mielestä oikein mukavaa persoonallista ulinaa. Niinon. Se on rässilaulua eikä mitään örinää. |
vomithrash 29.05.2005 22:34:38 | |
---|
No kyllä se silloin kuulosti aika kauhealta ulinalta. Kuten sanoin ei se enää häiritse. |
Futurebre 29.05.2005 22:36:08 (muokattu 29.05.2005 22:37:01) | |
---|
Killian on yksi kovimmista rässikurkuista! Ja tuosta DVD:eestä sen verta, että se on ilmeisesti se chuck billyn hyväntekeväisyyskeikka mikä siinä on? Pari biisiä ladannut video-muodossa siltä keikalta, ja bändi on todellakin tulessa! Paitsi Demmelin aisapari on aavistuksen jäissä... Prkl, kai se on joku Vio-lence-coveri otettava settilistaan... www.deadshapefigure.tk - UUTTA DSF:ÄÄ! |