N33m0 28.05.2005 00:16:37 | |
---|
Itellä on Marshallin TSL100 ja oon lead-kanavalla käyttäny VS:n jekyll & hydee, siis jekyll päällä ja drive nollassa, wyldemäinen soundi tulee mieleen. ( 'o')-d[||] More Beer! |
Lord of the strings 28.05.2005 00:35:26 | |
---|
En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
Ben_D 28.05.2005 00:38:16 | |
---|
Lisääntyykö särö paljonkin tuon modauksen jälkeen? Jos lisääntyy niin saako sillä silti vielä hyvät kevytrosot aikaiseksi? Saa. Pedaaliin tulee kytkin, jolla sen saa muutettua joko SD-1:ksi tai enemmän TS-808 suuntaan. Säätövaraa on reilusti ja tone potikallakin tekee jotain. |
Straton 28.05.2005 01:18:10 | |
---|
Voin suositella Banzai Fireball II -pedaalia boosteriksi, minulla se on toiminut kerrassaan loistavasti. Aiemmin laudassani oli Fulltone Full-Drive II, hyvä sekin, mutta innostuin tuosta Banzaista, se kun tuntuu säilyttävän soiton nyanssit ja dynamiikan paremmin kuin Fulltone. Minulla tuo vehje ei boostina pelannut kunnolla. Sooloissa toimi kyllä hienosti, mutta kompit muuttuivat puuroksi ja tunkkaisiksi (sekä marsulla että fenkulla). Samaa vika toisessa boutique lelussa, Keeleyn Fuzz Headissa, tiedä sitten mistä johtuu. Nykyään käytän lähinnä Ts-7:kaa mutta alapään katoaminen haittaa, kuten myös soundin muuttuminen "laatikkomaiseksi". Sd-1 ja/tai MXR:n eq-pedaali ovat seuraavana ostoslistalla. Ps. Mistä muuten hommasit tuon Banzain? Haarguitarsilta? Ite oot!!! |
otto_t 28.05.2005 01:25:53 | |
---|
Itselläni on boosti käytössä tuo Robert Keeleyn TS-9 Mod+ ja on aivan törkeän hyvä laitos! Suosittelen, mikäli jostain onnistuu vaan käsiinsä saamaan. Ja toimii kyllä yksinäänkin aivan loistavasti. |
Saa. Pedaaliin tulee kytkin, jolla sen saa muutettua joko SD-1:ksi tai enemmän TS-808 suuntaan. Säätövaraa on reilusti ja tone potikallakin tekee jotain. Hmm.. Kuulosta loistavalta. Taitaapi mennä riparirahoista muutama kymppi tuohon modaukseen. Tack. En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
Leper Messiah 28.05.2005 12:30:22 | |
---|
hmm... onko kokemuksia, onistuuko tuo modaus niin, että sen mahdollisesti saisi samana päivänä jo takaisin?? tai sitten niin, että sen vie sinne ja maksaa paikan päällä, mutta uraltone lähettää sen postissa takaisin?? kun kesällä olen menossa helsinkiin (ja tuli juuri 30€ 'ylimääräistä', siis niin ettei se kitaranhankintaan välttämätön raha ole...) mutta VAIN yhdeksi päiväksi. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Ben_D 28.05.2005 12:49:34 | |
---|
hmm... onko kokemuksia, onistuuko tuo modaus niin, että sen mahdollisesti saisi samana päivänä jo takaisin?? tai sitten niin, että sen vie sinne ja maksaa paikan päällä, mutta uraltone lähettää sen postissa takaisin?? kun kesällä olen menossa helsinkiin (ja tuli juuri 30€ 'ylimääräistä', siis niin ettei se kitaranhankintaan välttämätön raha ole...) mutta VAIN yhdeksi päiväksi. Voin olla 95% varma, että et saa samana päivänä takasin. Postissa voi varmaan lähettää. |
Leper Messiah 28.05.2005 18:04:41 (muokattu 28.05.2005 18:05:41) | |
---|
Voin olla 95% varma, että et saa samana päivänä takasin. Postissa voi varmaan lähettää. no itseasiassa tuli vielä suunnitelmienmuutos, eli jos menen lauantaina helsinkiin ja lähden pariisiin niin luulisi, että jos torstaina tulen takaisin niin silloin saa ainakin. pitää vaan toivoa, että pääsee lennolle, joka tulee torstaina takaisin, koska jos pääsen vasta perjantaina helsinkiin niin se on juhannusaatto ja uraltone tuskin silloin on auki.... nojoo, eiköhän sen saa hoidettua ilman postituksia. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Jungleman 28.05.2005 22:31:34 | |
---|
Minulla tuo vehje ei boostina pelannut kunnolla. Sooloissa toimi kyllä hienosti, mutta kompit muuttuivat puuroksi ja tunkkaisiksi (sekä marsulla että fenkulla). Mielenkiintoista, minulla taas Fireball 2 selkiytti soundia erinomaisen paljon, sen rinnalla esimerkiksi Fulldrive 2 tuntuu sotkuiselta ja tuhnuiselta. En tosin käytä sitä varsinaisena puhtaana boostina, pikemminkin kevytrupena volumeboostilla. Fireball 2 tottelee - ainakin minun käteeni - paremmin tatsia ja kitaran volumella puljailua, koko skaala kristallisen puhtaasta ankaraan parahdukseen on sen kanssa hallussa. Vaan eipä näihin juttuihin yleensä ole kenelläkään lopullista totuutta hallussaan... Ps. Mistä muuten hommasit tuon Banzain? Haarguitarsilta? Ostin käytettynä mnettiläiseltä, joka taas oli tilannut sen Ranskasta. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. |
Straton 29.05.2005 00:03:43 | |
---|
En tosin käytä sitä varsinaisena puhtaana boostina, pikemminkin kevytrupena volumeboostilla. Fireball 2 tottelee - ainakin minun käteeni - paremmin tatsia ja kitaran volumella puljailua, koko skaala kristallisen puhtaasta ankaraan parahdukseen on sen kanssa hallussa. Vaan eipä näihin juttuihin yleensä ole kenelläkään lopullista totuutta hallussaan... Ostin käytettynä mnettiläiseltä, joka taas oli tilannut sen Ranskasta. Jees, ihan sillä kyselin ettei olisi ollut vanha pedaalini, noita kun tuskin Suomessa kovin montaa on :). Tuo saattaa selittää jonkin verran. Pelkkänä rosona pedaali toimi ihan mainiosti (vaikkakin tykkäsin enemmän Marshallin omasta säröstä), mutta cleanboostina vahvistin vaan meni jollain tavalla tukkoon. Koitin niillä sisäisilläkin trimmereillä leikkiä. Pientä apua ongelmaan sain, mutten riittävästi että olisin pystynyt vastustamaan vaihtoa tuohon Keeleyhin, joka kyllä sekin on hiljalleen saamassa lähtöpasseja. Vähän huvittavaa että kahden boutique-säröttimen jälkeen on palannut takaisin halpis-tubescreameriin. Viimeaikoina on alkanu tuntua siltä että tuo tukkoonmeneminen johtuisi käyttämästäni 1x12 kaapista. Tiedä sitten, kun samat ongelmat kuitenkin toistuvat Fenderilläkin, tosin senkin kaiuttimet ovat vaihdon tarpeessa. On se elämä vaikeaa :D. Ite oot!!! |