Elikkä.. Pitäisi saada kunnon slapping soundit mutta otelaudan "nakutus" uupuu. Minulla on fishmanin mikit mutta minkälainen viritelmä pitäisi otelautaan tehdä. Netistä olen löytänyt pari mikki systeemiä, joissa on otelautamikki valmiina (esim. K&K Sound), mutta niitä ei ilmeisesti tuoda maahan. Muutamaa viritystä olen kokeillut mutta epäonnistunut surkeasti. Vai pitäisikö suosista tilata kunnon systeemi ulkomailta? |
Elikkä.. Pitäisi saada kunnon slapping soundit mutta otelaudan "nakutus" uupuu. Minulla on fishmanin mikit mutta minkälainen viritelmä pitäisi otelautaan tehdä. Netistä olen löytänyt pari mikki systeemiä, joissa on otelautamikki valmiina (esim. K&K Sound), mutta niitä ei ilmeisesti tuoda maahan. Muutamaa viritystä olen kokeillut mutta epäonnistunut surkeasti. Vai pitäisikö suosista tilata kunnon systeemi ulkomailta? tollasilla paruskontramikeillä sitä släpäytystä vaikee saada, yleensä studiossa on käytössä kontramikki ja sit mikitetty kontra toisella mikillä ulkopuolelta. |