Aihe: Resident Evil 4
1
motleyratt
27.05.2005 01:40:13 (muokattu 27.05.2005 01:41:14)
Täähän on sit se paras kauhupeli. Vaikkakin GameGuben Resindent Evil 1 oli mun mieleen myös, niin tää pyyhkii muilla sarjan peleillä laittiaa 6-0. Eka peli n. vuoteen mitä aloin pelaamaan, ja on hyvä. Ihan kuset housussa saa pelata. Paras peli sitten Snesin NHL 96:n.
Kannattaa hankkia.
Hell bent for leatherman
Rakkikoira
27.05.2005 08:48:23
Ei tuollaista uskalla pelata, mulle oli jo RE 1 pleikkarilla pelottava, mutta hyvä.
Qwarek
27.05.2005 18:25:32
Loistava, miltei täydellinen peli, mutta huono Resident Evil.
Helvetinpartaterä
27.05.2005 20:16:43

Loistava, miltei täydellinen peli, mutta huono Resident Evil.

Niin.Taisteluissa ei menetä hermojaan erikoisen huonon ohjaustyylin takia.
Manavava! - Minä "If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death."
Järvihirviö
27.05.2005 20:49:20
Ihan hauska tuo oli, ampuminen tehty ihan hauskaksi jopa. Eipä resident evilit enää kauhupelejä ole, pelästyspelejä kylläkin.
Jäi läpipeluun jälkeen ihan hyvät fiilikset, mikä kai tärkeintä.
Qwarek
28.05.2005 13:22:53
Niin.Taisteluissa ei menetä hermojaan erikoisen huonon ohjaustyylin takia.

Mikä siinä on niin huonoa? Se että ei ole sivuttainliikkumista vai? Mielestäni se ei kyllä ollut missään tilanteessa tarpeen.
Järvihirviö
28.05.2005 17:33:13
Mikä siinä on niin huonoa? Se että ei ole sivuttainliikkumista vai? Mielestäni se ei kyllä ollut missään tilanteessa tarpeen.

Luepa uudestaan sun lainauksesi :)
Qwarek
29.05.2005 12:58:04 (muokattu 29.05.2005 13:02:39)
Luepa uudestaan sun lainauksesi :)

Doh! Pahoittelen :)
L.Ruoska
31.05.2005 17:18:25

Hyvä kauhupeli mutta ei kunnon Ressa, kun pelattavuus on kerrankin kohdallaan =) Loistava peli mutta ei varsinaisesti tunnu RE-sarjalaiselta siis. Anyway RE5 on varmasti mahtava, tän perusteella. Tätä kaavaa sitten varmaan jauhetaan jonnekkin RE8:iin asti (ja muutama spin offi päälle) kunnes Capcom taas "mullistaa survivalhorror-genren".

Jokatapauksella eipä ole kolmen ensimmäisen Silent Hillin voittanutta, tosin niitä ei voi pelata sillee kasuaalisti niinkun näitä Ressoja. Itse oon ainakin ihan hermoraunio parin tunnin Silent Hill-session jälkeen. Henk. koht. suosikki varmaankin SH2. Se storyline vaan on niin täydellinen vastakohta Resident Evilin maailmanpelastukselle, kun Silenteissä kyseessä on aina henkilökohtainen helvetti.
Peoplez
01.06.2005 22:30:37
Tärkeä käsky:

Sinun ei pidä vertaaman Capcomin b-leffafiiliksellä höystettyä Resident Evil -sarjaa Konamin vakavampihenkiseen Silent Hill-sarjaan. Molemmat hyviä sarjoja, itse olen aina pitänyt Resident Evilien ja muidenkin Capcomin pelien tunnelmasta. Surkea juoni ja ääninäyttelijät on mun silmissä vain plussaa :)
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
L.Ruoska
01.06.2005 23:25:26

Molemmat hyviä sarjoja, itse olen aina pitänyt Resident Evilien ja muidenkin Capcomin pelien tunnelmasta. Surkea juoni ja ääninäyttelijät on mun silmissä vain plussaa :)

Siis se RE-sarjan huono ääninäyttelyhän (paitsi alkuperäinen RE1) ei ole mitään verrattuna Silent Hill 3:een. Jostain ihmeen syystä ne kaikki kuulostaa SH3:ssa niinku ne ois kännissä tai jotain, siis aivan ihmeellisiä painotuksia sanoissa.

Ihan tosissaan kun Capcomin peleistä ja "ääninäyttelystä" puhutaan niin oletko kuullu esim jenkki-Megamanin äänen? Japsi-Rockmanina se kimittäjä vielä menee mutta ne jenkkiäänet on jotain uskomatonta tuubaa kyllä.
Peoplez
11.06.2005 19:29:23 (muokattu 11.06.2005 19:32:38)
Ihan tosissaan kun Capcomin peleistä ja "ääninäyttelystä" puhutaan niin oletko kuullu esim jenkki-Megamanin äänen? Japsi-Rockmanina se kimittäjä vielä menee mutta ne jenkkiäänet on jotain uskomatonta tuubaa kyllä.

Noh tuota... Mun mega man-kokemukset on siltä ajalta kun ei ollu mitään helv. ääninäytteliöitä. Mutta kiitti vinkistä, pitää joskus tutustua. Minä taasen kysyn sinulta että oletko tutustunut Onimusha-sarjaan? Varsinkin kakkososassa on sellaista "ääninäyttelyä" että oksat pois. Ja muutenkin aivan käsittämättömiä hahmoja. Hyviä pelejäkin.

Ja sitten itse ketjuun... Pakko sanoa että Resident Evil 4 on selkeästi paras peli moneen vuoteen. Mulla on ollut jo monta vuotta semmonen vaihe että pelit ei kiinnosta. GTA:t, Halot sun muut "megapelit" ei kiinnostaneet mua kuin puoli tuntia. Metal Gear Solid 3 sama juttu. Half Life 2 myös. En jaksanut pelata läpi edes Zelda Wind Wakeria enkä Metroid Primea.

Mutta sitten tuli messias. Resident Evil 4. Tekisi mieli sanoa MAAILMAN PARAS PELI vanhassa kunnon Super Power-hengessä.
Pitkästä aikaa on vain pakko pelata. Kiitos Capcom! Kiitos Shinji Mikami! Bravo!
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
jarkkkk
12.06.2005 12:56:54
silent hill.
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
Tympee Huttunen
12.06.2005 14:12:00
Silent Hill kolmosta tuossa hakkasin joku kuukausi sitten, mutta sitten kaikki alkoi olla jo liian sekavaa ja outoa. Ei ole jaksanut sitten enää. Ykkönen ja kakkonen oli kyllä hyviä.

RE4:n hankin jos tulee erittäin halvalla vastaan. Ihan eri sarjaa kyllä Silent Hillien kanssa. Ei parempi tai huonompi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)