Aihe: TFT näytöstä häiriösignaalia
1
Anonymous-jazz
25.05.2005 13:08:39

TFT näytöstä lähtee tämän kuulloista häiriösignaalia http://www.mikseri.net/artists/tftnaytonjakaapelinhairioaani.44237.php
samalla kun rca plugi menee audiophilen äänikortista syntetisaattorimoduuliin kiinni.

Heti jos kaapelin ottaa irti niin häiriösignaali lakkaa sama vaikutus jos TFT näytön virran ottaa pois päältä. Vaihdoin pistorasioiden paikkaa ja siirsin TFT näytön samassa huoneessa sijaitsevaan eri pistorasiaan (maadoitettuun).
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
rockitsb
25.05.2005 13:26:58
Joltain maalenkkijutuilta kuulostaa. Syntetisaattorimoduuli? Öö.. käyttääkö se verkkovirtaa? Laita näyttö ja moduuli samaan rasiaan. Kokeile kaikkia eri pistokkeita ja niiden eri variaatioita. Seiso päälläsi. Onko huoneessa pahaa karmaa? Entä Feng Shuin mukainen sisustus?

Nää on aika omituisia juttuja ja itsekin oon tapellut tällaisten ongelmien kanssa. Yleensä olen selvinnyt töpselien paikkoja muuttamalla.
Bella Italia #5
ninos
25.05.2005 16:56:26

Mulla kuuluu armotonta surinaa vahvarista jos koneen näyttö on päällä. Sitten kun näytön sulkee surina loppuu siihen paikkaan ja rauha on palannut :) Mutta näyttö on on ihan normaali näyttö ei mikään litteä
rokke roll
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)