McNulty 27.05.2005 12:19:34 (muokattu 27.05.2005 12:20:56) | |
---|
Mulla ei niin kokemusta tosta dimebuckerista, mutta en ainaskaan fanita Dimebagin soundeja. Eipä se saundi yksistään mikistä lähtenyt. (eikä lähde jatkossakaan) EDIT: ja onhan sinulla Pantera listattuna 5 ensimmäisen kovan bändin joukossa :)) Ihmetyttää vain että jollet diggaa jampan saundista :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
rakula 27.05.2005 13:28:18 (muokattu 27.05.2005 13:29:33) | |
---|
Eipä se saundi yksistään mikistä lähtenyt. (eikä lähde jatkossakaan) EDIT: ja onhan sinulla Pantera listattuna 5 ensimmäisen kovan bändin joukossa :)) Ihmetyttää vain että jollet diggaa jampan saundista :) Sekin riippuu ihan levystä, esim cowboys from hell on aivan loistava kaikin puolin. Perkeleen kova bändi ja kitaristi, mutta paikotellen soundi ei sitä parasta. Jos on hyvä bändi ei tarkoita sitä, että soundit on aina hyvät. Eat my ass and balls |
Strutsi 27.05.2005 15:25:49 | |
---|
Onkos jollakulla kokemusta siitä, että laittaa sekä tallaan että kaulaan PAF Pro:t? Taitaa Gilbertin kitarassa olla sellaiset. Vanhemmissa RG:ssähän oli Tone Zone/PAF Pro "I've gone where the hand of man has never set foot." |
rakula 27.05.2005 16:16:20 | |
---|
Onkos jollakulla kokemusta siitä, että laittaa sekä tallaan että kaulaan PAF Pro:t? Taitaa Gilbertin kitarassa olla sellaiset. Vanhemmissa RG:ssähän oli Tone Zone/PAF Pro Eipä ole kokemusta, jostain kuulin, et noi ei ole hirveän "kuumat" mikit. Eat my ass and balls |
Mika_K 27.05.2005 17:24:32 | |
---|
Iski hirveä gas ostaa uudet mikit kepakkoon, semmoista hienosäätöä soundi kaipaisi. Ihan ekaksi voisin kysyä, että mitäs mieltä tuosta Morsen bridge mikistä olette? Soittelen siis yleensä rock/hardrock/metalli musiikkia. Ajattelin kääntyä dimarzion tai duncanin puoleen ja vaihtoehtoina on käynyt Steve Morsen setti tai sitten tuo perus: Air norton kaulaan ja Tone zone tallaan. Duncaniltakin on joitakin mielenkiintoisia vaihtoehtoja löytynyt, kuten Jb tallassa. Jotenkin vaan saanut Jb:stä semmoisen käsityksen, että kitaran puumateriaalit vaikuttaa paljon siihen miltä se jb loppujen lopuksi soundaa. Voi tietenkin antaa vinkkejä muista mikeistä ja suositella, mutta muistakaa, että emg aktiiveja en ole ostamassa. Moro, Kokeiles nyt vaikka tuota linkkiä, jos Duncaneita halajat. http://www.seymourduncan.com/website/SDToneWizard/index.shtml Ainii ... mulla on TB-4 JB kii M4 Japsi Charvelissa (leppää) ja toimii kuin "hirviö suolla". Ei tosiaankaan oo "ohut", ainakaan Mesan Studio Pre:n edessä, nih!. :-) |
LMN 27.05.2005 17:44:59 | |
---|
Onkos jollakulla kokemusta siitä, että laittaa sekä tallaan että kaulaan PAF Pro:t? Taitaa Gilbertin kitarassa olla sellaiset. Vanhemmissa RG:ssähän oli Tone Zone/PAF Pro Mulla löytyy Epin Les Paulista Paf Pro:t ja toimii paljon paremmin kuin alkuperäiset mikit. Paljon selkeämmät ja reagoivat soittoon paremmin. Tosin itse joudun pitämään tallamikkiä suht korkealla ja kaulamikkiä taas melko matalalla, mutta mitäs sitten. Paf pro:t toimivat siinä mielessä itselläni hyvin, että ne eivät ole ylitehokkaat. Ei sitä heviä jaksa koko aikaa veivata :) |
Strutsi 27.05.2005 18:01:06 | |
---|
Tosin itse joudun pitämään tallamikkiä suht korkealla ja kaulamikkiä taas melko matalalla, mutta mitäs sitten. No onhan mullakin kitarassa Dimarzio /Ibz tallassa korkeammalla "I've gone where the hand of man has never set foot." |
No onhan mullakin kitarassa Dimarzio /Ibz tallassa korkeammalla Toki, mutta itselläni tuo mikkien välinen korkeusero on ehkä normaalia suurempi... |
WinterMad 01.06.2005 20:22:20 | |
---|
Mulla ei niin kokemusta tosta dimebuckerista, mutta en ainaskaan fanita Dimebagin soundeja. Kova jätkähän se on mikäs siinä, mutta joissakin biiseissä se sen soundi on överi pistävä, mun mielestä. Enkä haluais semmoista soundia. Kyllähän silti siitä voi löytyä erittäinkin hyviä soundeja. Kuten on jo väh. tuhat kertaa sanottu, mikit eivät sitä soundia tee vaan se on monen asian summa. We are the champions! - Me olemme herkkusieniä! |