Aihe: ANNETAAN keikka 11.6 Turun Caribiaan! Kiire!!
1 2
meriluoto
24.05.2005 22:23:11
Olisiko kuulolla tanssiorkestereita turun suunnalta joilla on tyhjä lovi 11.6 kohdalla keikkakalenterissa? Keikkapaikkana toimii Kylpylähotelli Caribian 994-halli ja tilaisuus on yksityinen. Orkesterin tulisi soittaa perinteistä sekä uudempaa tanssimusiikkia ja soittokokemusta saisi olla niin ettei tarvitse keikalla ruveta harjoittelemaan. Tarjous on kaikille avoin ja lisätietoja saa allekirjoittaneelta. Ottakaa yhteyttä mieluiten sähköpostitse tai soittamalla klo 16-21 välisenä aikana.
Pikaviestejä en voi päivisin lukea mutta mailit löytää perille. ÄLÄ laita s-postiin ääninäytteitä tai kuvia koska luen ne päivisin kännykällä(kestää lataus muuten vuoden).

toni@meriluoto.net
0400 758 116
"G:stä vedetään...", "paitsi heviä A:sta..."
baron
24.05.2005 22:33:29 (muokattu 24.05.2005 22:34:05)

Jollet ole ensi viikon alkuun mennessä saanut ongelmaasi ratkaistua, voisin kysäistä, antaako tyttöystävä mulle kokonaan vapaan viikonlopun kun 10 päivä on jo keikka ja suostuuko mun bändi lähtemään kehä III:n ulkopuolelle, mutta ota ensisijaisesti joku muu.
meriluoto
24.05.2005 22:38:10
Jollet ole ensi viikon alkuun mennessä saanut ongelmaasi ratkaistua, voisin kysäistä, antaako tyttöystävä mulle kokonaan vapaan viikonlopun kun 10 päivä on jo keikka ja suostuuko mun bändi lähtemään kehä III:n ulkopuolelle, mutta ota ensisijaisesti joku muu.

Kitosh! Joo pidetään mielessä. Otan yhteyttä jos muuta ei ilmene.
uruttaja
24.05.2005 23:08:46
Vapaana on. Valmiina ollaan kulumahousuja silittelen jo. Laitoin pikaviestin.
meriluoto
24.05.2005 23:22:18
Vapaana on. Valmiina ollaan kulumahousuja silittelen jo. Laitoin pikaviestin.

Vastattu.
uruttaja
24.05.2005 23:23:39 (muokattu 24.05.2005 23:24:13)
Täältähän aukeaa ovi menestykseen ja mahdollisesti ihan keikoille asti.
meriluoto
24.05.2005 23:26:48
Täältähän aukeaa ovi menestykseen ja mahdollisesti ihan keikoille asti.

Joo ja tilaisuudessa on ihmisiä ympäri suomen pitäjän, joten puskaradio pöhisee ;)
meriluoto
26.05.2005 21:42:38
Näillä näkymin Uruttajan poppoo Oulusta hoitaa keikan kotiin!
Kiitos heille!
mack the knife
26.05.2005 21:44:38
Varmaan on hyvä, kun Oulusta asti jätkät lähtee pistolle Turkuun. No ei vaan, tää oli normaali pikku piikki Urkuesalle. Hyvä kun järjestyi.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
meriluoto
26.05.2005 21:48:58
Varmaan on hyvä, kun Oulusta asti jätkät lähtee pistolle Turkuun. No ei vaan, tää oli normaali pikku piikki Urkuesalle. Hyvä kun järjestyi.

Joo, kyllä mä sitä itekkin ens pohdin että Oulusta.....Turkuun!
Joittenkin on vaan pakko päästä keikalle ;)
meriluoto
26.05.2005 21:50:53
Sitä paitsi, Turun seudun huttuporukat vois hiukan hävetä kun ei edes tunnu W.A.S.P.ille kelvannut stage kelpaavan...
clave
26.05.2005 22:31:06

Näillä näkymin Uruttajan poppoo Oulusta hoitaa keikan kotiin!
Kiitos heille!

Hyvä valinta!
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
uruttaja
27.05.2005 08:04:42
Hyvä valinta!

Kiitos kannustuksesta. Tämä toimii:)
edge
27.05.2005 11:14:52
Kiitos kannustuksesta. Tämä toimii:)

Se onkin sitten ``näyttö keikka`` joten ei siitä saa palkkaa mutta saattepahan jalan ovenrakoon notta voidaan sitten katsoa uusia keikkoja tuohon lähelle.....Raisio yms....
..verrattain nättiä hommaa..
poppamies
27.05.2005 11:30:17

...notta voidaan sitten katsoa uusia keikkoja tuohon lähelle.....Raisio yms....

No joo, onhan se vähän lähempänä Oulua.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu
half
27.05.2005 12:00:16
Sitä paitsi, Turun seudun huttuporukat vois hiukan hävetä kun ei edes tunnu W.A.S.P.ille kelvannut stage kelpaavan...

Meille olisi kyllä kelvannut, mutta kun oli päivä jo kiinni. Mikset muuten vetänyt itse ? Saitko parempi hintaisen tilalle ?
Se pitää, mitä on sovittu. Siitä lähdetään.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
meriluoto
27.05.2005 17:49:22
Meille olisi kyllä kelvannut, mutta kun oli päivä jo kiinni. Mikset muuten vetänyt itse ? Saitko parempi hintaisen tilalle ?
Se pitää, mitä on sovittu. Siitä lähdetään.

Ensikädessä tässä nyt haettiinkin porukkaa jolla tuo kyseinen päivä oli vielä buukkaamatta. ;)

Keikka oli alustavasti sovittu jo vuosi sitten keväällä. Valitettavasti orkesteri hajosi tuossa viime syksynä...

Kyllä sen verran pitää moraalia löytyä ettei sovittua keikkaa vaihdeta toiseen paremman liksan toivossa!

Ja vielä, niinkuin sanoit: " Se pitää, mitä on sovittu.", niinhän se pitikin kun hoidin toisen porukan paikalle, ilman että siitä aiheutui järjestäjälle mitään vaivaa.

Ja demon perusteella vielä helevetin hyvän porukan!
meriluoto
27.05.2005 20:38:47
Kiitos.

Ollos hyvä!
turisija
28.05.2005 14:21:57
Se onkin sitten ``näyttö keikka`` joten ei siitä saa palkkaa mutta saattepahan jalan ovenrakoon notta voidaan sitten katsoa uusia keikkoja tuohon lähelle.....Raisio yms....

heh, täällähän osataan iskeä vyön alle, ellei peräti potkita munille...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)