Aihe: Boostisärö haussa
1 2 3
Chemo
17.05.2005 17:31:21

Mä käytän tätä nykyä Marshallini kanssa Roger Meyerin Voodoo-Boostia tällaiseen tarkoitukseen.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Pertsi
17.05.2005 17:37:10
Omansa kehumiseksihan tämä aina menee, mutta sanon silti, että Voodoo Labin sparkle drive. Löytyy tubescreamerimainen overdrive tai sitten puhdasta cleanbuustia. Tai sitten molempia sekoitettuna.

Sparklelle monipuolisuudesta ääni täältäkin.
McNulty
17.05.2005 21:47:52
MXR ZW-44 Wylde Overdrive
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Ben_D
17.05.2005 23:06:21

Alapäätä saa lisää yhtä komponenttia vaihtamalla, joten jos pelkästään sitä haluaa, ja vähänkään luottaa omiin kykyihinsä, tuskin kannattaa tuota teettää.

Mulla ei ainakaan ole hajuakaan, miten tollaset hommat tehdään. Kolvannut olen varmaankin viimeksi ala-asteen käsityötunneilla ;) Modi ei tuo pelkkää alapäätä, vaan myös rutkasti säätövaraa.
kayris
18.05.2005 18:36:58
Vanha Dod overdrive preamp 250 potkii ihan sikana munakasta alapäätä ainakin täysille käännetyn marshallin kanssa, tosin en ole päässyt kokeilemaan modattua SD-ykköstä..
päänahka
18.05.2005 19:41:42
Mulla ei ainakaan ole hajuakaan, miten tollaset hommat tehdään. Kolvannut olen varmaankin viimeksi ala-asteen käsityötunneilla ;) Modi ei tuo pelkkää alapäätä, vaan myös rutkasti säätövaraa.

Tiedän, ja varmasti hintansa veroinen modi onkin.
Soolot on perseestä.
javia
18.05.2005 21:37:25
Niin, ei se alapäästä pelkästään kiinni ole... Minä vain yksinkertaisesti en pidä siitä, mitä Bossin särkimet tekevät omalle soundilleni. Sama pätee varsin pitkälle Ibanezeihin

Samoilla linjoilla... tutustukaa vaikka barber elect. tuotteisiin. Huomattavasti laadukkaampia osiltaan että (soundiltaan), hinnatkaan ei kauaksi mene noista bosseista ja ibanezeistä.
Man With Bad Tone Laughs Alone!
Jungleman
18.05.2005 23:50:26
Samoilla linjoilla... tutustukaa vaikka barber elect. tuotteisiin. Huomattavasti laadukkaampia osiltaan että (soundiltaan), hinnatkaan ei kauaksi mene noista bosseista ja ibanezeistä.

Todellakin, melkein unohdin kehua Barber Direct Drive SS:ää. Mainio boosterina sekä särkimenäkin. Käytettynä DD liikkuu 100€ korvilla, uutenakin maltillisen hintainen putiikkipedaaliksi.

Myös edellä mainittu DOD Overdrive/Preamp 250 on vallan mainio peli. True bypass-modi siihen on kädettömän helppo tehdä, ainakin vanhempiin malleihin. Uustuotannosta en tiedä.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Kimmo72
19.05.2005 00:07:10
Mitenhän tää??

http://www.digitech.com/products/BadMonkey.htm#

Tästä oli joskus jotain juttua täällä, mutta onko kukaan päässyt testipenkkiin sen kanssa?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
elbowski
19.05.2005 00:09:27
MXR ZW-44 Wylde Overdrive

Täähän on sama värkki ko SD-1, hinta vain n. kaksinkertainen.
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Jucciz
19.05.2005 00:10:07
Sparklelle monipuolisuudesta ääni täältäkin.

Ja täältä. Hieno laite kerrassaan. Myös P2:n käsintehtyjä Tubescreamereita suosittelen.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Ben_D
19.05.2005 16:45:09 (muokattu 19.05.2005 16:47:33)

Täähän on sama värkki ko SD-1, hinta vain n. kaksinkertainen.

Ei se ihan sama laite ole. Soundissa on erään Suomessa nykyään kuuluisan kitaristin mukaan jonkunnäköinen ero, joka on kuulemma pieni, mutta on olemassa.
Terry Pantheras
20.05.2005 18:32:27
Voin suositella Banzai Fireball II -pedaalia boosteriksi, minulla se on toiminut kerrassaan loistavasti. Aiemmin laudassani oli Fulltone Full-Drive II, hyvä sekin, mutta innostuin tuosta Banzaista, se kun tuntuu säilyttävän soiton nyanssit ja dynamiikan paremmin kuin Fulltone.

Saako noita Suomesta? Kävin Banzain saitilla, josta sitä vois tilata, mutta ois mukavampi ostaa luonnossa...
Only a fool would die for the sins of humanity.
Jungleman
23.05.2005 21:59:39
Saako noita Suomesta? Kävin Banzain saitilla, josta sitä vois tilata, mutta ois mukavampi ostaa luonnossa...

Enpä ole kuullut, jotta kukaan toisi Banzaita maahan. Pitänee järjestää s-postipainostuskampanja vaikkapa Custom Shopin suuntaan...
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
zzy
23.05.2005 22:12:19
Mulla on tuollainen bossin ds-1 nyt käytössä, ihan kivasti se on pelittänyt. Saa muuten ehdottaa mullekkin jotain boostia, taikka joku särö missä hyvät säädöt ja lähtee kunnon murinatkin. Plussaa jos toimii niin putki kuin trankku vahvarilla, noita ku on useempia erilaisia (siksi se monipuolisuus) Ja tietty hyvälaatuista soundia.
elbowski
23.05.2005 22:54:03 (muokattu 23.05.2005 22:54:12)
Ei se ihan sama laite ole. Soundissa on erään Suomessa nykyään kuuluisan kitaristin mukaan jonkunnäköinen ero, joka on kuulemma pieni, mutta on olemassa.

Jaa, no ajattelinkin, että on typerää rahastaa pelkällä Wylden nimellä. Itse kyllä varmasti säästän rahaa ja ostan TS-9:n tai Visual Sound Route 66:sen, mutta topicinaloittajaherra päättäköön.
IMIK #25
Bella Italia #2
Ben_D
23.05.2005 22:55:47 (muokattu 23.05.2005 22:55:58)

Jaa, no ajattelinkin, että on typerää rahastaa pelkällä Wylden nimellä. Itse kyllä varmasti säästän rahaa ja ostan TS-9:n tai Visual Sound Route 66:sen, mutta topicinaloittajaherra päättäköön.

Suosittelen edelleen SD-1 + modaus. Koko paketti irtoaa TS-9:n hinnalla. Just myin oman TS-9:n pois.
elbowski
23.05.2005 22:58:39 (muokattu 23.05.2005 23:02:55)
Suosittelen edelleen SD-1 + modaus. Koko paketti irtoaa TS-9:n hinnalla. Just myin oman TS-9:n pois.

Ah niin, tämäkin, laitan mieleen.
30 euroa siis modaus ja chunkaa tulee lisää?
Kauankos tuo modausoperaatio sitten kesti?

E. Niin juu, oisko minkäänmoista ääninäytettä mahdollista kuulla?
IMIK #25
Bella Italia #2
Ben_D
23.05.2005 23:08:22

Ah niin, tämäkin, laitan mieleen.
30 euroa siis modaus ja chunkaa tulee lisää?
Kauankos tuo modausoperaatio sitten kesti?

E. Niin juu, oisko minkäänmoista ääninäytettä mahdollista kuulla?

EI ole vielä. Sitten kun saadaan kämpän muutto tehtyä niin voisin teen näytettä. Modaus kesti 5 päivää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)