Jabbe 23.04.2003 21:01:48 | |
---|
Meidän bändissä on toki jokaisessa tyypissä näitä ärsyttäviä piirteitä, mutta koska rupesin vainoharhaisesti pelkäämään jonkun bändiläiseni mahdollisesti lukevan tämän, jätänkin sanomatta. Sitä paitsi ei ne pikkuviat niin paljoa haittaa kun ei anna haitata, eihän kukaan ole täydellinen. Pääasia, että homma toimii! Ja sehän toimii, keikkoja alkaa olla jo kerran viikossa... :) Mikä on Hoho. ?
- Murentuneet perhearvot. |
kivi 23.04.2003 21:58:40 | |
---|
Omasta puolestani ei ole mitään narskutettavaa bändistäni. Epäilisin että samoin on muiden laita. Senverran hyvän hengen olemme saaneet päälle. Kaikki on hyvissä uomissa. Näin täälläkin. Mainitsemani esimerkit ovat kaukaista menneisyyttä, ja let's keep it that way. Totta kai matkan varrelle mahtuu monenlaista vipeltäjää, myöhemmin oppii että tilanteita tulee ja menee. Joskaan, eihän se sillä hetkellä naurata, jos on monta vuotta sijoittanut kaiken aikansa ja työnsä bändin menestykseen ja homma alkaakin luisua viime metreillä käsistä... Nyt on ollut monta vuotta onneksi todella hyvä porukka, enkä huonoon enää kaipaakaan. |
Niitä on liian vähän. EDIT: Päivitetty |
Jabbe 23.04.2003 22:15:31 (muokattu 23.04.2003 22:15:57) | |
---|
Tai no ehkä 1 ärsyttävä piirre on minkä viitsii sanoa suututtamatta ketään. Varsinkin rumpali ja basisti innostuvat vähän turhan helposti "leikkimään", joten välillä soi humppa, bossanova tai punk. Siinä vaiheessa joku lähtee keittämään kahvia... Toisaalta joskus tähän syyllistyvät vähän kaikki. Mikä on Hoho. ?
Cornflake 23.04.2003 22:16:10 | |
---|
Billsner: 2. Basisti on liaan viisas. Ostatte sille metrin mittasen piuhan ja ronttihatun. Pysyy hiljaa paikoillaan. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Jabbe 23.04.2003 22:17:10 | |
---|
2. Basisti on liaan viisas. Ei tällaista voi olla tässä maailmassa... mistä Jupiterista tuo teidän basisti oikein on? Mikä on Hoho. ?
KMT 23.04.2003 22:34:37 | |
---|
1) bändimme basisti ja kitaristi eivät osaa soittaa mitään ulkoa (tämä on hyvin raivostuttavaa..) basisti ei ole niin toivoton tapaus kuin kitaristi. 2) kitaristi soittaa aina istuen, koska ei jaksa seisoa kahta tuntia (tämäKIN on hyvin raivostuttavaa..) 3) basisti ja rumpali vihaavat toisiaan (tälle vaan ei voi mitään..) 4) kitaristi ei osaa soittaa tabeista, hän ei osaa soittaa vitossoinuja, eikä oikeastaan mitään muutakaan. Joskus sattuu tulemaan A-molli vahingossa aivan puhtaana, mutta sekin luultavasti väärään aikaan ja väärään paikkaan.. 5) koko bändi olisi parempi jos toinen kitaristi potkaistaisiin pellolle, mutta sitä ei voi tehdä, koska rumpali on kitaristin poikaystävä, joten hänkin luultavasti lähtisi (mikä olisi sääli..) Jäljelle jäisi vain minä ja basisti.. jee.. Rupes oikein naurattaan, minä kun luulin bändini olevan kovinkin "epänormaali" Mä olen vain tyhmä... |
ehkaisy 23.04.2003 22:46:20 | |
---|
ehkaisy: Mutta muuten on kivaa? Kaikki muu on kondiksessa? Pysytte tahdissa, muut soittavat tasan oikein, soittossa on munaa, kaikilla on hauskaa jne. Kaikesta sitä ihmiset repivätkin otsikoita bänditouhussa... Kuulostaa niiiin naurettavan pieneltä tuo ongelma, etten voi muutakuin veikata että jossain muuallakin rakoilee...(?) tämähän meni nyt ihan väärin. tämän oli tarkoitus olla hauskalla tavalla ärsyttävä piirre. kitaristimme on goofy. |
Cornflake 23.04.2003 22:51:24 | |
---|
ehkaisy: tämähän meni nyt ihan väärin. Äääh. Ainakin sait eloa tännekin taas vaihteeksi;-) Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Tb 24.04.2003 08:48:57 | |
---|
Rupes oikein naurattaan, minä kun luulin bändini olevan kovinkin "epänormaali" onhan tuo meidän toiminta kieltämättä vähän surkuhupaisaa.. ei meidän bändistä ikinä kyllä mitään valmista tuu, kunhan huviksemme (jaa kenen huviksi?) soitellaan.. Kyllähän se välillä alkaa riipimään, kun ihmiset ei viitsi tulla treeneihin ja sitten ne saa repiä sinne sängynpohjalta, jolloin tunnelma yleensä on aivan katossa.. jee mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko) |
Chemo 24.04.2003 09:15:39 | |
---|
Hmm. Mä sanoisin, että se mikä on mua matkan varrella ihmisissä ärsyttänyt eniten, ovat ne tilanteet kun kaveriin ei olekaan voinut luottaa. Ilmenemismuotoja on monia. Näistä osa on jo mainittukin, mutta näitä mä olen joutunut todistamaan: -ei ilmaannuta treeneihin ollenkaan tai perutaan ihan viime hetkellä, ilman kunnollista syytä -päihteiden väärinkäyttö, niin että se heijastuu bänditouhuihin -ei huolehdita, että osataan soittaa se mikä pitää (...erityisen nöyryyttävää koko bändin kannalta, kun ollaan keikalla tai studiossa) -oharit roudaamisesta ennen/jälkeen keikan -ei oteta vastuuta omasta soittimesta ja siitä miltä se kuulostaa -edelliseen liittyen; ei ajatella asiaa koko bändin kannalta, tungetaan pois siltä omalta tontilta, tavalla tai toisella, niin että kokonaisuus kärsii (tämähän ei aina ole epäluottamusasia, tuommoinen kumpuaa usein silkasta ymmärtämättömyydestä). Kukaan ei oo täydellinen, mutta kun joku tai jotkut noista jutuista alkaa toistua, niin aletaan olla pahasti metsässä. Noi jutut ovat mullakin keskittyneet niihin entisiin bändikavereihin - sattuneesta syystä. Toisaalta, sitä osaa kaiken tuommoisen jälkeen arvostaa entistä enemmän sitä, että joku on valmis tekemään touhun eteen vähän ylimääräistäkin; olipa se sitten ihan mitä vaan. |
Teemu Tee 24.04.2003 10:39:07 | |
---|
Kivi ja mä ollaan tehty jo vuosikymmenet keikkaa ennenkuin sua edes tehtiin. Meillä oli jo monta kokoonpanoa takana kun sulle vasta alettiin vaihtaa vaippoja. Meillä varmaankin on näkemystä kokoonpanoihin vaikuttavista seikoista jonkunverran enemmän. Mietin jonkin aikaa edellistä kommenttia ja se on itse asiassa aika hyvä. Kun funtsailen taaksepäin omaa soittouraani, ärsyttävät asiat ovat muuttuneet. Enää ei haittaa joku väärä soittoääni joukossa tai joku fiba ajoituksessa. Paljon enemmän ärsyttää valehtelu tai sulkeutuneisuus. Eilen soittelin kitaristillemme ja pyysin treenailemaan kotona Yön uutta balladia. Jäbä sanoi ettei oikein pidä biisistä henk.koht., mutta jos mä haluan niin ok. Tämä on mukavaa. Todella mukavaa. Haluaa itsekin joustaa kun saa narua tarpeen tullen omalle kohdalleenkin. Joustamaton, jäärä bändikaveri on ärsyttävää! Laiska roudaustapa ärsyttää. Jatkuva tapamyöhästyminen ärsyttää. Ainainen haukottelu ja flegmaattisuus ärsyttää.
Tyhjän saa pyytämättäkin |
Notefix 24.04.2003 10:50:34 | |
---|
Pitää oikein pinnistellä että muistaa... Ei misään arvojärjestyksessä: 1. myöhästely... 2. (o)saamattomuus. 3. kitaristit eivät koskaan saaneet instrumenttiaan edes välttävään vireeseen 4. liian isot egot...yleensä varsinkin solisteilla :) 5. päihteiden väärinkäyttö....kuten joku jo sanoi. 6. kunnianhimottomuus...kunhan vaan soitellaan...hmpf! 7. se yleinen bänditoiminnan ihme psykososiaalinen juttu, josta varmaan on väiteltykin. joku ei puhu jonkun kanssa, joka taas liittoutuu toisen kanssa ja sitten eri blokit kokoontuvat hieromaan sotasuunnitelmiaan yms... 8. holtiton talousasioiden hoito Tosin tässä pitää kyllä rehellisesti katsoa myös omaan peiliin ja huomata mikä itsessä oli vikana. Tunnistan itsessäni helposti esim. Kiven mainitseman "guest star" jutun...joskus oli ihan yleinen läppä meikän "täsmäkeikoista", jossa paikalle tultiin 15 ennen ja lähdettiin 15 min keikan jälkeen. |
sirdickyj 26.04.2003 09:39:43 | |
---|
SE KUN LAULAJA KUULOSTAA JORE MARJARANNALLE! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Billsner 26.04.2003 10:34:43 | |
---|
Ei tällaista voi olla tässä maailmassa... mistä Jupiterista tuo teidän basisti oikein on? En minä muista mistä hän on kotoisin, mutta viisas hän ainakin on :)
|
Miikathebest 28.04.2003 17:53:12 | |
---|
Kaikkein ärsyttävintä on laiskuus, ja lusmuaminen. |
Jabbe 28.04.2003 21:51:11 (muokattu 28.04.2003 21:51:23) | |
---|
Ärsyttävintä on ehkä huono keskittymiskyky. Yritimme tässä äänittää yhtä biisiä, eikä kukaan jaksanut odotella kymmentä sekuntia pidempään, ennekuin rupesi soittelemaan omiaan (tai katsomaan lätkää..). Koita siinä sitten pitää homma kasassa. Mitä tuollaiselle voi tehdä? http://www.muusikoiden.net |
Deg 29.04.2003 11:10:38 | |
---|
Mitä tuollaiselle voi tehdä? Katsoa MM-kisat rauhassa loppuun ja sitten äänittää mestaruustunnelmissa. hoho vaan sullekkin |
Jabbe 29.04.2003 12:12:52 | |
---|
Katsoa MM-kisat rauhassa loppuun ja sitten äänittää mestaruustunnelmissa. No kun perhanat rupesivat peliäkin siinä katsomaan kun yritettiin äänittää. Tätä menoa ei ikinä saada demoa valmiiksi... :) http://www.muusikoiden.net |
Silvio Dante 29.04.2003 18:27:58 | |
---|
SE KUN ...! Huomaa että bändikaveri on lavalla munasillaan ilman varoituksen sanaa. Gotta be a sgoogie... |