Aihe: ltd mh-400 nt:n kilpailijat?
1 2 3
Niskamies
23.05.2005 23:48:28
olen olen, mutta tosiaan hohhoijaa hakkaa kepillä ampiaispesää.

ja missäpä schecteriä testailet, kun taitaa soundata olla ainoa maahantuoja eikä ainakaan sivuilla tuota hellraiser sarjaa mainita?? hinnastossa ainakaan.

Älä anna hinnaston hämätä, soita sinne ja kysy. Jos ei ole niitä, niin kyllä niitä tilaamalla saa. Schecteriä suosittelen, omanii en myisi mistään hinnasta(ellei joku nyt paria kiloeuroa tarjoa;)
Virallisesti semi-pro!
Leper Messiah
24.05.2005 14:49:45
Älä anna hinnaston hämätä, soita sinne ja kysy. Jos ei ole niitä, niin kyllä niitä tilaamalla saa. Schecteriä suosittelen, omanii en myisi mistään hinnasta(ellei joku nyt paria kiloeuroa tarjoa;)

njoo.. pitänee kattoa. tuo lienee nyt se ykkösvaihtoehto, jos finanssipolitiikka saadaan kuntoon.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
bubi
24.05.2005 16:07:27 (muokattu 24.05.2005 16:11:59)
Washburn X50PRO

www.musikborsen.se
hinta n.6000 kruunua spostitiedustelun kautta, enkä vielä tinkiny. speksit erittäin vakuuttavat hintaan nähden..täältä tiedustelin: sundsvall@musikborsen.se

* Mahogany Body
* Quilted maple carved top
* String thru body
* Tune-o-matic bridge
* Set neck
* Seymour Duncan® '59 reissue pickup in neck
* Seymour Duncan® Custom Custom pickup in bridge
* 3-way toggle switch
* Rosewood fingerboard with X inlay
* Exclusive Grover® 18:1 gear ratio tuners
* Gloss finish
* Buzz Feiten Tuning System™

http://www.washburn.com/electrics/x/x50pro.htm

Edit: 6000 SEK = 653.51 EUR, jos sais tingattua tonnin pois. 5000 SEK = 544.59 EUR.. ei paha.
JLM
24.05.2005 21:25:22

eli nyt siis kävi semmonen juttu, että jo maahantuojalta jälleenmyyjälle 'tilasin' kitaran ja minun piti tällä viikolla käydä se ostamassa, mutta sitten tuli musapörssistä soitto, että ovat maahantuojalta loppu, eikä ainakaan ennen syyskuuta tule uusia.

nyt siis kyselisin tälle vastineita??

ehdottomia vaatimuksia vain tuo kiinteä talla.

mikit mielellään EMG tai Seymour Duncan

ja tuohon suunnilleen samaan hintaluokkaan.
löytyykö yhtä hyvää??

kannattaako odottaa syksyyn tai sitten säästää vähän tyyriimpään peliin?

Mitäs jos vaan tilaat LTD:n ulkomailta kun kerran oot jo kokeillutkin sitä tarpeeksi?
Leper Messiah
24.05.2005 21:41:08
Mitäs jos vaan tilaat LTD:n ulkomailta kun kerran oot jo kokeillutkin sitä tarpeeksi?

no mielellään tämä olisi se viimeinen vaihtoehto....

että mieluummin ostan suomenmaalta jonkun muunlaisen. tai odotan syksyyn ja ostan sitten suomesta.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
elbowski
24.05.2005 21:42:14
no mielellään tämä olisi se viimeinen vaihtoehto....

että mieluummin ostan suomenmaalta jonkun muunlaisen. tai odotan syksyyn ja ostan sitten suomesta.

Tsekkaa noi ibanezit mitä ehdotin?
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Leper Messiah
24.05.2005 21:53:16
Tsekkaa noi ibanezit mitä ehdotin?

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-160094.html

kaverilla on tollanen.

en tykänny kaulasta, eikös siinä oo lespamensuuri??

tai ei välttämättä ihan niin lyhyt, mutta kuitenkin lyhempi kun normi 25.5??

tänkin unohin alotuksessa postata prkl...

olen vaativa. hoho. (hoho on hymy-hymiön korvike)
elbowski
24.05.2005 22:13:55
tai ei välttämättä ihan niin lyhyt, mutta kuitenkin lyhempi kun normi 25.5??

Taisi ollakkin juu. Kannattaa kuitenkin käydä siellä Levytukussa niitä Ibanezeja kokeilemassa.
IMIK #25
Bella Italia #2
Leper Messiah
25.05.2005 16:10:53
Taisi ollakkin juu. Kannattaa kuitenkin käydä siellä Levytukussa niitä Ibanezeja kokeilemassa.

no empä taida kuitenkaan, näinniinkun kokeilun vuoksi ajamaan äänekoskelta helsinkiin, varsinkin voin tuollaista testailla kaverin luona melkein milloin haluan.
elbowski
25.05.2005 16:12:52 (muokattu 25.05.2005 16:13:27)
no empä taida kuitenkaan, näinniinkun kokeilun vuoksi ajamaan äänekoskelta helsinkiin, varsinkin voin tuollaista testailla kaverin luona melkein milloin haluan.

Ainiin kun asut Äänekoskella. No, mä oon auttanu niin paljon kuin pystyn, seuraavan vuoro.

E. Ja tarkoitin siis muitakin Iboja kuin nuita linkkien takaa löytyviä.
IMIK #25
Bella Italia #2
Leper Messiah
25.05.2005 16:19:25
Ainiin kun asut Äänekoskella. No, mä oon auttanu niin paljon kuin pystyn, seuraavan vuoro.

E. Ja tarkoitin siis muitakin Iboja kuin nuita linkkien takaa löytyviä.

joo, ei mitään. ja hyviähän nuo ibatkin ovat, ja alkuperäisviestin kriteerit täyttävät ja näin. ei vaan mun käteen käy se kaula oikeen.

eli kyllä se tulee tästä se sama kaksinkamppailu jota on kevät käytä: Schecter vs. LTD

minä jo kun ehdin luulla että sain sen tuskailun päätökseen.
overtake
25.05.2005 20:40:47

eli kyllä se tulee tästä se sama kaksinkamppailu jota on kevät käytä: Schecter vs. LTD

minä jo kun ehdin luulla että sain sen tuskailun päätökseen.

Samaa tavaraa ne on, samalta tehtaalta. Ota se joka miellyttää enemmän.
Leper Messiah
25.05.2005 20:42:15
Samaa tavaraa ne on, samalta tehtaalta. Ota se joka miellyttää enemmän.

niin. täälä kehutaan molempien hyvää hinta-laatusuhdetta, ja schecter on tollanen vajaa reilu 300 kalliimpi.

hmm..

muttakun tuota schecteriä en missään ole päässyt testimään. perkele.
Hohhoijaa
25.05.2005 20:43:40
niin. täälä kehutaan molempien hyvää hinta-laatusuhdetta, ja schecter on tollanen vajaa reilu 300 kalliimpi.

hmm..

Sinun asemassani vain odottaisin.
overtake
25.05.2005 20:45:40 (muokattu 25.05.2005 20:45:56)

hmm..

Mielestäni LTD:ssä on parempi hinta-laatusuhde. Vastaavista Schectereistä löydän jokaisesta jotakin moitittavaa. Jos ei huonot mikit, niin sitten Earvana-satula puuttuu. Ja kalliimpia.
Leper Messiah
26.05.2005 15:06:19 (muokattu 26.05.2005 15:06:41)
Mielestäni LTD:ssä on parempi hinta-laatusuhde. Vastaavista Schectereistä löydän jokaisesta jotakin moitittavaa. Jos ei huonot mikit, niin sitten Earvana-satula puuttuu. Ja kalliimpia.

kyllä se nyt taitaa nyt tosiaan niin mennä, että odottelen sitä ltd:tä syksyyn asti.

vielä pitää tuskailla muutama kuukaus.
32788
26.05.2005 18:25:19
kyllä se nyt taitaa nyt tosiaan niin mennä, että odottelen sitä ltd:tä syksyyn asti.

vielä pitää tuskailla muutama kuukaus.

Oletko miettinyt tilaamista ulkomailta? Tietysti riskejä on, mutta tiedän miltä GAS tuntuu...
No joo mut tiiäthänsä niinku silleen niinku kyl sä tiiät...
Leper Messiah
27.05.2005 12:21:10
Oletko miettinyt tilaamista ulkomailta? Tietysti riskejä on, mutta tiedän miltä GAS tuntuu...

olen miettinyt, riskejä varsinkin, ja juuri sen takia en halua ulkomailta tilata.

haluan nimittäin testata juuri ko. kitaran ennen ostamista.
McNulty
27.05.2005 12:25:11
olen miettinyt, riskejä varsinkin, ja juuri sen takia en halua ulkomailta tilata.

Kyllä nuo "yleisemmät" firmat ovat ihan luotettavia ja aika vähän täälläkin kuulee että skeba olisi tullut ihan solmussa maailmalta.

haluan nimittäin testata juuri ko. kitaran ennen ostamista.

Tämä on erittäin fiksua toimintaa!!! Saat virtuaali-plussan :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)