Epik 23.05.2005 23:00:03 | |
---|
Mä olen treeneissä lauleskellessani välillä huomannut että sylkeä erittyy syyhyn niin paljon että kohta muut luulevat mua basistiksi kun valuu vaan nestettä suupielistä. Onko tämä geeneissä vai voiko sille tehdä jotain ettei tarvisi tahattomasti sylkeä viiskasia tukkoon..? |
LNA 24.05.2005 08:17:26 | |
---|
Juo tosi paljon bissee, niin saat nestevajauksen eikä sylkeä riitä nimeksikään. Jos saharaa suuhusi siis kaipaat.. ...Why don't you do right like some other men do...
Pehmeä keksi on leivos - Bella Italia #11 |
Haipuma 24.05.2005 08:19:56 | |
---|
Kahvin liikajuonti aiheuttaa samaa. Termarillinen huiviin ennen treenejä :) Vain ilmainen on kyllin hyvää, ja sit aika halpakin on ihan hyvää. |
d-iivil 24.05.2005 10:50:55 | |
---|
Myös tupakki on oikein hyvä ylimääräisen kosteuden poistaja, etenkin kaikki menthol-tyyppiset kessut on tuohon omiaan :) Ei vaan vakavasti puhuen, minen kyllä valittaisi jos suu pysyy "liian" kosteana, eipähän tarvitsisi latkia nestettä vähän väliä pitkissä seteissä :) |
LNA 24.05.2005 11:19:41 | |
---|
Myös tupakki on oikein hyvä ylimääräisen kosteuden poistaja, etenkin kaikki menthol-tyyppiset kessut on tuohon omiaan :) Ei vaan vakavasti puhuen, minen kyllä valittaisi jos suu pysyy "liian" kosteana, eipähän tarvitsisi latkia nestettä vähän väliä pitkissä seteissä :) Nih. Kerta. Että kosteaa kurkkua tännekin mielellään. Vihreät savukkeet keräävät kätevästi kaikki liikenevät nesteet keuhkoihin ;) Noo.. Niitä kielenkantojenpuremis-noitatohtorineuvoja sitten onkin; notta kuinka saada kosteutta suukkiin äkkiä jos sitä kaipaa. Mutta mua näin kevään nallergia-aikana mieityttää, että kuinka helvetissä saada nenän ja poskionteloiden limakalvot vähemmän kuiviksi.. Nyt joku huutaa, että "Hanki flunssa!".. ...Why don't you do right like some other men do...
d-iivil 24.05.2005 12:49:22 | |
---|
Mutta mua näin kevään nallergia-aikana mieityttää, että kuinka helvetissä saada nenän ja poskionteloiden limakalvot vähemmän kuiviksi.. Nyt joku huutaa, että "Hanki flunssa!".. Ilmankosteuttaja aina yöksi humisemaan pienellä teholla huoneeseen auttaa jo aika hyvin. Miulla ei onneks pahemmin noita allergioita ole, joten ääni kulkee kesällä paremmin kuin talvella kun ilma on hieman kosteampaa eikä paikat ole niin kuivana jatkuvasti :) |
LNA 24.05.2005 14:16:15 | |
---|
Niin siis.. kun on hieman kosteampaa eikä paikat ole niin kuivana jatkuvasti :) niin onhan silloin monin verroin mukavampaa ;) ...Why don't you do right like some other men do...
d-iivil 24.05.2005 19:28:48 | |
---|
Niin siis.. kun on hieman kosteampaa eikä paikat ole niin kuivana jatkuvasti :) niin onhan silloin monin verroin mukavampaa ;) No voi tokkiinsa, kyllä vaan! Monessakin mielessä =) |
Epik 24.05.2005 23:36:41 | |
---|
Hyviä neuvoja nuo (kai) ovat mitkä tulivat. Olut, kahvi ja tupakka siis. Ongelmana vain on että kun en satu käyttämään mitään niistä. Pitäisi varmaan vaan opetella laulamaan... |
LNA 25.05.2005 06:05:57 | |
---|
Hyviä neuvoja nuo (kai) ovat mitkä tulivat. Olut, kahvi ja tupakka siis. Ongelmana vain on että kun en satu käyttämään mitään niistä. Pitäisi varmaan vaan opetella laulamaan... Älä nyt luovuta! ;) Eihän laulamisessa laulamisesta loppujen lopuksi ole kyse. Se on se perinteinen pystynokka-asenne, joka ratkaisee, osaako vaiko eikö kokö.. ;) *vitsinvitsi* ...Why don't you do right like some other men do...
solesurvivor 26.05.2005 14:39:33 (muokattu 26.05.2005 14:41:02) | |
---|
Mutta mua näin kevään nallergia-aikana mieityttää, että kuinka helvetissä saada nenän ja poskionteloiden limakalvot vähemmän kuiviksi.. Nyt joku huutaa, että "Hanki flunssa!".. Mulle alkanu auttaan kun vedän suolavettä nenään 1-2 kertaa päivässä. Tuo samalla ylimääräset limat pois, mutta myös pitää nenäontelot kosteana. Apteekeista ja luontaistuotekaupoista saa nimellä Sarvikuono kulkevaa kannua, jonka kanssa nenän huuhtominen on helppoa. edit: Myös olemassa kosteuttavia sumutteita apteekeissa (esim.Humidose) joka auttaa myös, siinä kanssa suolaa seassa muistaakseni. Ja saa huoletta sumutella nenään kun tarttee. "If you shake my hand, better count your fingers.." |
Nielase hyvä mies välillä. Jea, rait! Vhat evö... |
Epik 31.05.2005 17:31:54 | |
---|
Nielase hyvä mies välillä. Ei ehdi joka välissä kun joku DT:n As I am ei hirveän monessa kohtaa lepää paikallaan ainakaan säkestöjen puolesta. |
wrshredder 01.06.2005 13:25:54 | |
---|
Tähenkin pitäisi löytyä joku luonnon yrtti.. "I can play ANYTHING!" - Vladimir Horowitz |
Basshunter 27.06.2005 13:45:47 | |
---|
Onks Cream Cracker yrtti..? Hevi turvottaa.. -Petosalmi- |
Pitkavirta 27.06.2005 14:14:59 | |
---|
Tähenkin pitäisi löytyä joku luonnon yrtti.. Jotaan rasselia poskiin, kyä se siitä! the 666 club #1
So maybe tomorrow
I'll find my way home |