jukej 23.04.2003 15:19:53 | |
---|
Eli kattelin tota kornin deucee ja näin rumpalilla jossain välis sellasen splashin jossa koko symbaali melkein pelkkä kupua, että mikähän pelti mahto olla kysees vai näinkö jotain omia?? JUKERULESOK! |
fox 23.04.2003 15:50:23 | |
---|
Jos se oli pelkkää kupua, ainakin melkein, ja splashin kokoinen suunnilleen niin se oli Zildjianin Zil-Bel. Tai joku muu kello. Ei splashi ollut lain... |
Jos se oli pelkkää kupua, ainakin melkein, ja splashin kokoinen suunnilleen niin se oli Zildjianin Zil-Bel. Tai joku muu kello. Ei splashi ollut lain... Eikä myöskään Zildjian. Silveria on Paiste-miehiä. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Kulkunen 23.04.2003 18:45:11 | |
---|
If it works, it's obsolete. |
fox 24.04.2003 13:49:29 | |
---|
Ei välttämättä meinaa mitään. Monet turvautuvat muihin merkkeihinkin studiossa tahi livenä. Tosin Silveria taitaa olla aika uskollinen. Ei ollut tarkoitus haastaa riitaa. Älä lyö... No mutta kulkunen, enhän minä toki, tuskin Sgandalfikaan.. siis lyö. Minähän pistin tohon loppuun maagiset sanat "tai joku muu", muistelin ko.herran olevan Paisteen miähiä... niiden musiikki ei kyllä oo ihan minun feivoriitteja, joten varmaa tietoa puuttui. Kuten monesta muustakin jutusta. :) Uskoisin kuitenkin että Paisteellakin on joku kello efektipeltipuolella, taikka sitte on joutunu turvautumaan toisen valmistajan tuotteeseen. Zilkulla ainakin on kello, nimeltään Zil-Bel. Takuuvarmasti kestää myös sitä "mättöä"....Soi treenien jälkeenkin vielä pari tuntia itestään. Efektipelti. Jottei mua nyt ihan dissattaisi Paiste-käyttäjien taholta käsin niin tunnustan että olen käyttänyt koko "urani" Paisteen haitsuja. Tykkään. |
AP 24.04.2003 13:53:44 | |
---|
Joop. AInakin Sound Formula-sarjassa oli Paisteella noita Flanger Bellejä joka kokoon. Hassua sinänsä, että samaisessa sarjassa oli myös Mega Cup Chimejä, jotka muistuttivat ulkonäöltä noita F-Bellejä tosi paljon, mutta äänissä mikään ei sitten ollutkaan samanlaista. |