Pesekiel 22.04.2003 14:53:17 | |
---|
Koska rumpujen soittaminen on hyvin fyysistä hommaa, niin oman kunnon ylläpitäminen ja kehittäminen on tietenkin tärkeää. Esim. edellä mainittu lenkkeily on varmasti todella hyvää treeniä. Itse olen sitä mieltä, että nopeus ja kestävyys löytyvät ennemmin tekniikan avulla, kuin punttisalilta. Toki punttien nostelu on hyvä apu, mutta minä hakisin nopeutta juuri rentouden avulla, kuten mm. Danny Carey on sanonut. Tosin Carey on aika ison kokoinen äijä :), mutta on poika viettänyt aikaa rudimenttienkin parissa... |
akik 23.04.2003 17:20:37 | |
---|
toisaalta esimerkiksi trym ja derek roddy on sellaisia luikkuja että painitaan ihan eri sarjassa barkereiden ja careyiden kanssa..eikä taidan kai hahtokaan mikään bodari olla. tekniikka se tuntuu määrävään. tosin en usko että painojen nostelusta haittaakaan on.. nyt puhuttiinkin sitten hevirumpaleista. |
AJAKAA PYÖRÄÄ 30 kilsaa per päivä niin kyllä tulee habaa jaa no, mutta mää ajan BMX:ää kesällä joka päivä abaut 35 kilsaa (matkat+hyppely) kyllä jaksaa! ja kunto nousee :) Ville |
shcircus 24.04.2003 22:03:37 | |
---|
AJAKAA PYÖRÄÄ 30 kilsaa per päivä niin kyllä tulee habaa jaa no, mutta mää ajan BMX:ää kesällä joka päivä abaut 35 kilsaa (matkat+hyppely) kyllä jaksaa! ja kunto nousee :) sä ootkin BMX. ja varmaankin aika laiha sellanen. No way to recall
what it was that you had said to me - like I care at all. |
juoni 25.04.2003 20:21:07 | |
---|
Joskus urani alkuaikoina minullekin soittaessa tuli hiki ja kädet sattu, joten ajattelin että kait pitäis rautaa nostella, kunnes yllättäen kuulin, että rumpuja voi soittaa oikein sormillakin. Nykyään ei kyllä kovin helposti hiki tule, tosin en harrasta tuplabasari-möyhytystä ,mutta kuitenkin. Kyllä se tyynyyn hakkaaminen on parasta käsitreeniä. |