Aihe: Mitkä rummut JASKA RAATIKAISELLA (")
1
BMX
22.04.2003 21:04:58
-Eli toi suluissa oleva juttu otsikossa on tuumakoon merkki.
joten tietääkö kukaan mitkä TOMI KOOT ja BSARIN KOKO
raatikaisella on?
22.04.2003 21:37:16
Tässäpä suoraan SMI:ltä saatua "artistipostia" kun SMI "signas" Jaskan uusimmaksi Pearl-artistiksi.

Jaskan setti on seuraavanlainen:

Pearl MRX Masters Custom Extra #122 Black Mist w/Black Hardware ("Black-on-Black")
22"x18" BD
8"x8" TT
10"x8" TT
12"x9" TT
14"x12" TT
16"x16" FT
Pearl UltraCast-virvelirumpu UCA1450 14"x5"

Pearl Hardware
DR-503 Icon Rack + PC-50 Pipe Clamps (x12)
H-2000 Eliminator Hi-hat Stand
P-2002C Eliminator Double Pedal
CLH-95A Closed Hat
S-98W Snare drum stand
CH-88 (x8) Cymbal Holder
TH-100S (x4) Tom Holder
D-220 Roadster Throne
I rule...
J.Newkid
23.04.2003 08:50:14

Tässäpä suoraan SMI:ltä saatua "artistipostia" kun SMI "signas" Jaskan uusimmaksi Pearl-artistiksi.

Saatanan petturi. Se uus levy on kyllä soitettu sillä vastaavalla "Hatebreederin vihreällä" Tama Starclassic performerilla.
____Täysii Perseesee____
Marko
23.04.2003 12:39:58
26.3 ku olin Oulun Foxiassa kattomassa Bodomia livenä niin sillä oli kyllä siellä Taman Starclassic Performerit. Paitsi jos se on vaihtanu Pearleihin ihan lähiaikoina.
Myö leiriyttään tähän.
Mikko A
23.04.2003 13:37:03
Joo ihan lähiaikoina on vaihtanut. Joskus maalis-huhtikuussa.
I rule...
Iso-K
23.04.2003 13:44:03

Saatanan petturi. Se uus levy on kyllä soitettu sillä vastaavalla "Hatebreederin vihreällä" Tama Starclassic performerilla.

..joopajoo

Jokainen, jolla on vähääkään järkee päässä vaihtaa juosten Starclassicit Pearleihin jos on sopimusta tarjolla!
Kalu - Rock 'til You Drop!
Jaska
23.04.2003 16:33:13

..joopajoo

Jokainen, jolla on vähääkään järkee päässä vaihtaa juosten Starclassicit Pearleihin jos on sopimusta tarjolla!

Mä vaihtaisin kyllä ilman sopimustakin :) Siihen ei tosin ole tarvetta ku ei oo vielä pro rumpuja muutenkaan
BMX
23.04.2003 17:59:21 (muokattu 23.04.2003 17:59:46)
Kyllä PEARLILLA on kovaa kama ne masterseries rummut, mutta kyllä mielummin ottasin kunnon DW:t (mustat kultasilla vanteilla ja muilla pikku kiinnitys osilla) :>>>>:)
23.04.2003 18:36:40

Mä vaihtaisin kyllä ilman sopimustakin :) Siihen ei tosin ole tarvetta ku ei oo vielä pro rumpuja muutenkaan

Kaikki on näemmä suhteellista. Itse sitä vaihtaisi mieluusti Rockstarit Starclassiceihin...step by step, ou beibe. Vai mitessenyt oli.
Marko
24.04.2003 21:29:10
No eiköhän nämäki oo makuasioita. Esim. Starclassic Maple ja Pearlin Masters Series vaahterarungoilla on aika varmaan aika samantasosia settejä. Ite ainaki ottasin melkeen minkä merkin hyvää sarjaa olevat kannut jos ois tarjolla. Mutta eipä oo nyt tarvetta vaihtaa ku on starclassic maplet ja oon kyllä ollu tohon settiin todella tyytyväinen. Ja tommoset "hyvi vittu starclassicit, nehän kelpais korkeintaan polttopuiksi!" kommentit on aika koomisia. Kyllä varmasti mieli muutuis ku lyötäs starclassic satsi nenän eteen.
Myö leiriyttään tähän.
Jaska
24.04.2003 22:38:45
No joo, kyllä mäkin ottasin mitkävaan top sarja rummut jos ilmaseks tarjottas, mutta kun maksetaan omastaa pussista nii... :)
Baroquean
25.04.2003 12:38:18
No eiköhän nämäki oo makuasioita. Esim. Starclassic Maple ja Pearlin Masters Series vaahterarungoilla on aika varmaan aika samantasosia settejä. Ite ainaki ottasin melkeen minkä merkin hyvää sarjaa olevat kannut jos ois tarjolla. Mutta eipä oo nyt tarvetta vaihtaa ku on starclassic maplet ja oon kyllä ollu tohon settiin todella tyytyväinen. Ja tommoset "hyvi vittu starclassicit, nehän kelpais korkeintaan polttopuiksi!" kommentit on aika koomisia. Kyllä varmasti mieli muutuis ku lyötäs starclassic satsi nenän eteen.

Yeah, asiaa! Tamat pelittää! Joo... Pearlejakin tekis mieli kyllä joskus kokeilla. On nekin varmaan ihan hyviä pelejä. Kerran olen soitellu Pearleilla, mutta ei ole mitään käryä, että mikä mallisarja mahto olla kyseessä.
"Take no prisoners, take no SHIT !!!" -Dave Mustaine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)