Voi perseen perse, kun toinen ongelma selviää niin lisää tulee ja koko helvetin ajan. Eli kone on athloni 1800, muistia giga, xp:n wintoosa, äänikortti on audiophile 2496(uusimmilla ajureilla), ja hauppaugen tv-kortti. esim guitarprolla nopea tuplabasaripoljento jökkii aivan mielettömästi. Mistä johtuu? audio optionsseista mulla on valittuna tuo michrosoft GS wavetable SW synth ja guitar prossa sama+general midi. näillä on ennen toiminut moitteettomasti, mutta nyt ei. Device managerissa on huutomerkki multimedia video controllerin ja audio controllerin kohdalla. Siis hä, mistä niihin ajurit? wmd? vai mitä ihmettä, olenhan asentanut jo äänikortin ajurit!? tv-korttikaan ei toimi, näin sivuhuomautuksena. Audiotoisto muuten on aivan laadukasta ilman ongelmia. Ainoana codekkina on ffdshow jos nyt jotain kiinnostaa. Jollain ihme säädöillä sain midit toimimaan ilman jökkimistä ennen wintoosan uudelleenasennusta, mutta nyt on taas yhtä tuskaa, enkä tiedä mistä johtuu mainitut ongelmat.. jos joku tietää mistä saan ajurit ja vielä oikeat sellaiset niin antaa palaa linkkiä. Pelastakaa mies mäestä. olen ettinyt googlet ja kaikki muutkin sonnat, mutta ei tämä mies ei vaan ymmärrä. "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus" |
Eipä siellä mitään sanota, pelkkä huutomerkki ja varoitus että ajureita ei ole asennettu. Mitkään ajurit ei voi olla myöskään ristissä koska ainoat ajurit mitkä olen hakenut koneeseen on äänikortin ajurit. Muistelisin että sain viimeksi tv-kortin toimimaan kun latasin jotkut wmd ajurit jostain sourceforge.jotain.jotain. sivulta. Silloin myös huutomerkit poistuivat. Oon niin persanan hapoilla koko asiasta että huhhuh. hajoan. "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus" |
Sen voisin tähän nyt ainakin sanoa, että vaihda se microsoftin gs wavetable SW synth pois ja nopeesti (hirveän kuulonen) ja tilalle sun oman äänikorttis asetus (itselläni: Sb audigy 2 synth B) Noin saat ainakin hyvänkuuloiset midit ja kuormitus siirtyy samalla äänikortille, eikä prosulle --> pitäisi olla tökkimättä. kai. -Xenon- First We Learn to Fly, And Then We Learn to Cry. Later in the Evening We May Die |