Super-Jari 22.05.2005 17:15:13 | |
---|
No toki, näinkin voi käydä. Yeah! Silmät vaan auki, dude. Lock'n'Lol |
Super-Jari 22.05.2005 17:15:37 | |
---|
Tulipa epäminämäinen viesti. Lock'n'Lol |
Chemo 22.05.2005 17:16:42 | |
---|
Mä ajattelin ihan samaa. Mutta AC/DC:stähän ei sitten koskaan oikein tullutkaan mitään isompaa juttua, ihmekös tuo kun lavameininki on mitä on... Hoho. Sama bändi tuli tosiaan mullekin mieleen tuosta avauksesta. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Kyl se mun mielestä pitäis olla joka äijällä langattomat ja sais pomppia ihan miten lystää! D´uh |
Teijo K. 26.05.2005 19:38:50 | |
---|
Kyl se mun mielestä pitäis olla joka äijällä langattomat ja sais pomppia ihan miten lystää! Myös siis rumpalille? Langaton setti? |
sormunen 26.05.2005 19:48:40 | |
---|
Myös siis rumpalille? Langaton setti? Jospa sitä ei noissa piireissä lasketa? |
Deathrace King 26.05.2005 20:09:49 | |
---|
Kyl se mun mielestä pitäis olla joka äijällä langattomat ja sais pomppia ihan miten lystää! No ei ne piuhat ole ennenkään riehumista estäneet, etenkään pienemmillä lavoilla. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! |
Gulo 31.05.2005 07:16:36 | |
---|
Mun käsittääkseni varsin moni soittaja on kovin tyytyväinen juuri siihen omaan soittajan rooliinsa... haastattelut ja muu saisse jää "johtotähdelle"... Tokkiinsa se noin onkin. Tästä tuliki mieleen, että olen jo kymmenisen vuotta pitänyt erikoisena sitä, kuinka Sentencedin Tenkula tuntuu olevan pääosassa bändin biisinteossa, mutta haastiksissa ukkoa ei näy vastailemassa. Niin, AC/DC:ssähän Angus on aina ollut se tyyppi, joka lavalla eniten riehuu. Tosin jos vanhoja videoita katotte, niin ei sillä kukaan muukaan paikallaan seiso. |
Veikko 31.05.2005 10:15:18 | |
---|
Tampereen dadaveikot (Have mercy) |
Janus 31.05.2005 13:11:29 | |
---|
Tai tämä rumpukone, millä Futureman soittelee:http://www.flecktones.com/the_guys/futch.asp Niin siisti. Myös Prince & NPG:n Kirk Johnsonilla oli vastaava, käytössä ainakin eräällä talk show -livellä. En kehota piratismiin, mutta vertaisverkoista löytyy kuulemma Princen "Face Down" -live Jay Lenon show'sta... "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Agag 31.05.2005 13:29:36 | |
---|
Mie ajattelin yhtä äkkiä AC/DC lavaesiintymistä. Alkoi jotenkin tuntumaan niin tutulta. Angus ja Brian langattomien kanssa riehumassa... Malcolm ja Cliff rumpujen vieressä soittamassa siinä neliössään ja taustalauluja varten vain pari askelta eteenpäin... Mulla tuli mieleen taas U2. Bono ja Edge vetää ja hirveetä shöyiä ja rytmiryhmä on kiltisti taka-alalla. Suck my dick! -John Holmes- |