mr.muzak 17.05.2005 15:01:13 | |
---|
-Jeah. Samoin :) Virtuoositeettia. Muistakaa sit soittaa hanonit _kaikissa sävellajeissa_ !! |
baron 17.05.2005 15:14:54 | |
---|
Muistakaa sit soittaa hanonit _kaikissa sävellajeissa_ !! Siinähän saa tuntumaa moodeihin. |
mr.muzak 17.05.2005 17:07:57 | |
---|
Siinähän saa tuntumaa moodeihin. No siihenkin mutta parasta tuossa on se että tulee soitettua hankalilla sormijärjestyksillä hankalissa sävellajeissa -> hyvää treeniä. |
Mäkkäri 17.05.2005 17:09:40 | |
---|
joo osaan jo sen stratosphere... joo pitää vaan reenata!!! Rehellinen työ ei kannata eikä oo koskaan kannattanukkaan!! |
Päärynä 17.05.2005 17:54:59 (muokattu 17.05.2005 17:55:09) | |
---|
Muistakaa sit soittaa hanonit _kaikissa sävellajeissa_ !! Perin tuskallista, mutta toivottavasti lopussa seisoo. Tyhmästä päästäisestä kärsii koko kettupopulaatio. |
Synth 23.05.2005 10:44:26 | |
---|
joo osaan jo sen stratosphere... joo pitää vaan reenata!!! huva niin... itse en ole vielä ehtinyt kattomaan mutta tuo Yngwie Malmsteenin Baroque & Roll kuulostaa ihan synallakin tilutettavalta ja ei ole mikään häpeä käyttää kahta kättä koska Malmsteenin synistikin käyttää tässä... tää on ihan ku noita Stratovariuksen instrumentaalisia biittejä ja näistä mä tykkään ;) |
Haipuma 23.05.2005 11:26:37 | |
---|
Eikös tossa Hanonin treenissä ole käytynä kaikkia sävellajeja? Kakkos-kolmososassa? Vain ilmainen on kyllin hyvää, ja sit aika halpakin on ihan hyvää. |
Adawolf 23.05.2005 13:28:27 | |
---|
huva niin... itse en ole vielä ehtinyt kattomaan mutta tuo Yngwie Malmsteenin Baroque & Roll kuulostaa ihan synallakin tilutettavalta ja ei ole mikään häpeä käyttää kahta kättä koska Malmsteenin synistikin käyttää tässä... tää on ihan ku noita Stratovariuksen instrumentaalisia biittejä ja näistä mä tykkään ;) Määki olen ihan vasta ruvennu harjottelemaan sitä Baroque & Rollia, mutta kuten kaikki truu tiluttajat, yhdellä kädellä :) |
teroyk 25.05.2005 15:54:33 | |
---|
minkälainen on hyvä tekniikka? Sellainen, ettei kädet väsy :) Eli muista rentous ja ranne liikkuu. |
pianistityttö 26.05.2005 11:17:47 | |
---|
minkälainen on hyvä tekniikka? Jep, tuo käsien rentous olkapäästä asti on tärkeää. Mutta jos loistavasta tekniikasta ruvetaan puhumaan ja kyselemään, parhaat vastaukset saat kuuntelemalla pianisteja joilla on loistava tekniikka. Nyt esim. tuli mieleen Murray Perahian levytys Chopinin etydeistä. Varmasti saat kuuntelemalla käsityksen siitä, millainen on hyvä tekniikka. "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Artur Rubinstein- |
Nakkiso 26.05.2005 12:18:56 | |
---|
Sellainen, ettei kädet väsy :) Eli muista rentous ja ranne liikkuu. Tai siis ranne on rentona mutta liikkuu mahdollisimman vähän. Aina kuin ranne liikkuu, niin on hyvin altis tekemään virheitä. |
Tai siis ranne on rentona mutta liikkuu mahdollisimman vähän. Aina kuin ranne liikkuu, niin on hyvin altis tekemään virheitä. Tääh..? Tuo ranteen liikkuminenhan auttaa monissa nopeissa sävelkuluissa. Ainakin mua. "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Artur Rubinstein- |
Nakkiso 26.05.2005 21:29:37 | |
---|
Tääh..? Tuo ranteen liikkuminenhan auttaa monissa nopeissa sävelkuluissa. Ainakin mua. Ranteen liikkuminen on usein pakollista, mutta jos saman homman voi hoitaa liikuttamatta rannetta, niin se on yleensä varmempi ratkaisu. |
teroyk 27.05.2005 15:13:30 | |
---|
Ranteen liikkuminen on usein pakollista, mutta jos saman homman voi hoitaa liikuttamatta rannetta, niin se on yleensä varmempi ratkaisu. Mutta monet tekevät sen virheen, että pyrkivät väkisten välttämään ranteen liikettä (monet tiedostamatta). Eli tarkoitin sitä, että tarpeen mukaan. |
Kemppilä 27.05.2005 21:49:44 | |
---|
Liike lähtee lantiosta. Sellanen piemi liike ranteessa on ihan hyvä, että saa voimaa ns. heikoille sormille, kuten pikkusormi ja dynamiikka pysyy tasaisena ja kaikki äänet soi hallitusti. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." |