Aihe: Kun hämärtää/Twilight time yms.
1
Kukko
26.05.2005 11:39:02

Hääkeikalle pyydettiin ko.pläjäystä ja lisäksi Love is a many splendored thing eli varmaan niin paljon kuuluu r..;

Olisko jollain ystävällisesti noista jotain papruja. Ihan köyhämiehen laput käy, sointulaput tms. Vois vetää instruna tai..

Kiitos!
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
mack the knife
26.05.2005 11:47:25
Hääkeikalle pyydettiin ko.pläjäystä ja lisäksi Love is a many splendored thing eli varmaan niin paljon kuuluu r..;

Olisko jollain ystävällisesti noista jotain papruja. Ihan köyhämiehen laput käy, sointulaput tms. Vois vetää instruna tai..

Kiitos!

Jos ei joku saman tien laita, niin voin kirjoittaa ja laittaa tulemaan ainakin tuon Hän kumartaa.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
baron
26.05.2005 11:57:31

Mulla on jonkunlaiset pianonuotit kummastakin.
Jollei homma ole iltaan mennessä ratkennut, jolloin pääsen himaan, pistä pikaviestillä e-mailisi niin alan skannailemaan.
Kukko
26.05.2005 12:01:26 (muokattu 26.05.2005 12:03:02)

Tämä on aika stanan hienoa (ja nopeeta) poijat! Odotan kuitenki jos jollain olis valmiit.Mä laitan sitten viestiä..
Kiits..
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
mack the knife
26.05.2005 12:04:11
Tämä on aika stanan hienoa (ja nopeeta) poijat! Odotan kuitenki jos jollain olis valmiit.Mä laitan sitten viestiä..
Kiits..

Kirjoitan jo...
mack the knife
26.05.2005 12:54:07
Kiits..

Mulla on se tuossa valmiina. Pistä pikana mailosoite niin lataan tulemaan.
aisa
26.05.2005 14:37:37
Kirjoitan jo...

maailma nopein!
olen väsynyt, kiellä en.
manjaana
26.05.2005 15:00:15
maailma nopein!

Ei muuten ole!!!
Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee...
Kukko
26.05.2005 15:02:06

Laitoin siihen reissariosoitteeseen, vaikka siinä oli, että jätätämäpois. Jos ei ollu oikein, niin kerro joku muu osoite.

Tuli perille, Kiitos paljon!
aisa
26.05.2005 16:10:00
Ei muuten ole!!!

saatamme puhua hieman eri asiasta...? ;)
olen väsynyt, kiellä en.
manjaana
26.05.2005 16:59:48
saatamme puhua hieman eri asiasta...? ;)

Kirjoittamisestahan mie, muusta mittään tiedäkkään..
Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee...
Kukko
30.05.2005 12:36:09

Täydestä meni! Etenkin tuo niin paljon kuuluu ra... Vedettiin se D:stä; korkealta ja kovaa!!Mummot meinas pyärtyä. Vielä kerran kiitoksia avuista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)