Aihe: Michael Brecker
1
Epämuusikko
25.05.2005 19:22:25 (muokattu 25.05.2005 19:34:27)
Joskus iskee toisinaan sitten taas ei. Tuntuu välillä kylmältä, toisinaan taas häntä kuuntelee mielellään. Tales from the Hudson on hyvä levy. Brecker Brothers sen sijaan aiheuttaa joskus noloja naurunpyrskähdyksiä. Out of the loop tosin kaikessa hisseydessään joskus jaksaa play-alongituttaa.

olipa paska konmentti.
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
sax machine
25.05.2005 19:39:32
Joskus iskee toisinaan sitten taas ei. Tuntuu välillä kylmältä, toisinaan taas häntä kuuntelee mielellään. Tales from the Hudson on hyvä levy. Brecker Brothers sen sijaan aiheuttaa joskus noloja naurunpyrskähdyksiä. Out of the loop tosin kaikessa hisseydessään joskus jaksaa play-alongituttaa.

olipa paska konmentti.

Joo, tuosta Brecker Brothersista nuorempana tykkäsin, nykyään enää Out Of The Loop iskee. Lähinnä pidän hänen soolotuotannostaan. Ja instrumentin hallinta on ykkösluokkaa, kuten jo taisin sanoa.
"There is two kinds of music, good and bad." -Louis Armstrong-
oprahk
25.05.2005 22:04:31
Time is of Essence ja Tales from the Hudson loytyy omasta levyhyllysta. Ai niin ja Heavy Metal Bebop tietty! Pidan kuulemastani paljon, mutta totta on, etta joskus tuntuu vahan kylmalta puhaltamiselta. Voi olla, etta vika on mun paskoissa stereoissakin ;) Erityisesti pidan Time is of Essencesta ja levyn kokoonpanoista. Metheny on aina parhautta ja useampia rumpalietakin taisi levylla olla.
Olo on kuin orvokilla 8-)
funkylord
26.05.2005 10:37:42

Aika kylmää musiikkia minun makuun. Sillon tällön tulee diggailtua. Monimutkaisuudessaan välillä jopa groovaa.

Ite oon Nyt kuunnellu miljoonia kertoja Joshua Redman - Freedom of dance
Siinon raikas tenorilevy. Tosi pirteitä ideoita. Kuulas soundi. Uhkarohkeita juttuja.
Se on kyllä tämän kesän levy miulla.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Juutas
26.05.2005 12:49:57
Tales from the Hudson on hyvä levy.

Tämä on aivan loistava levy! Myös Pat Methenyn kitarointi
siinä viehättää jälleen kerran...
Ostan Rolandin GI-10:n - halvalla tietysti! =)
sax machine
27.05.2005 03:50:42
Aika kylmää musiikkia minun makuun. Sillon tällön tulee diggailtua. Monimutkaisuudessaan välillä jopa groovaa.

Ite oon Nyt kuunnellu miljoonia kertoja Joshua Redman - Freedom of dance
Siinon raikas tenorilevy. Tosi pirteitä ideoita. Kuulas soundi. Uhkarohkeita juttuja.
Se on kyllä tämän kesän levy miulla.

Muuten tutustuin äskettäin fonistiin James Carter ja oli tosi kova elämys! Saundissa älyttömästi lämpöä ja hienoja ideoita.
"There is two kinds of music, good and bad." -Louis Armstrong-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)