0301876 23.05.2005 16:17:21 | |
---|
Miksi? Mä en kiistä että hän on mua monessa suhteessa parempi basisti, mutta tässä syyt; saundi, rytmiikka, koko lavameininki on liikaa ( jacon staili melkein yksyhteen, paitsi vähän huonompi). Soittaa kaikki jutut sillä jaco-meiningillä. Tributissa se on ok, mut miks aina? Tallan läheltä jassolla on ok, mut rupee puuduttaa. Missä on timon oma juttu? Eikä se mua oikein ärsytä, pikemminkin harmittaa, jätkässä olisi pontentiaalia. pesin isäni jorman |
s02r 24.05.2005 00:34:35 | |
---|
Henkilöt, jotka pitävät itseään basistina, kun tietävät basson kielten nimet ja löytävät C:een kolmannen näyttökerran jälkeen ja unohtavat sitten. |
Jani The Rock 24.05.2005 09:03:08 | |
---|
Henkilöt, jotka pitävät itseään basistina, kun tietävät basson kielten nimet ja löytävät C:een kolmannen näyttökerran jälkeen ja unohtavat sitten. Ööhh... mikäs sen neljännen kielen nimi oli? Siis sen ohuimman? Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Teijo K. 24.05.2005 09:40:35 | |
---|
Ööhh... mikäs sen neljännen kielen nimi oli? Siis sen ohuimman? Mie olen sanonut Liisaksi, en sitten tiä! |
Jani The Rock 24.05.2005 10:59:29 | |
---|
Mie olen sanonut Liisaksi, en sitten tiä! Mä taidan antaa nimeksi "rehtorin luiseva Salli". Ku se on niin ohut. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
ozzyfani 24.05.2005 18:58:07 | |
---|
*nauraa* tehän ootte hauskoja :D kai tiiätte et kiälet on E, A, D ja G? enivei toi oli hauskaa =)) ja kuka on Jaco? tai kestä lie puhutte. joissakin etenki muusikoissa (aleksi laiho) ärsyttää joskus asenne kuten kys. herra nii esittää liikaa.. ootteks huamannu? ärsyttävä asenne ollaa nii rok staraa nii rok staraa.. ei sovi Suameen tollane.. tai ainakaan musta. en tiiä miten te näätte asian. |
Wil-J 24.05.2005 19:20:13 | |
---|
Mä en kiistä että hän on mua monessa suhteessa parempi basisti, mutta tässä syyt; saundi, rytmiikka, koko lavameininki on liikaa ( jacon staili melkein yksyhteen, paitsi vähän huonompi). Soittaa kaikki jutut sillä jaco-meiningillä. Tributissa se on ok, mut miks aina? Tallan läheltä jassolla on ok, mut rupee puuduttaa. Missä on timon oma juttu? Eikä se mua oikein ärsytä, pikemminkin harmittaa, jätkässä olisi pontentiaalia. Okei. Mä en kaverista noin kauheasti tiennyt. Oon vaan nähnyt sen soittamassa joissain kokoonpanoissa taustalla, ja sen homman hoitanut todella maltillisesti ja mallikkaasti. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Jani The Rock 24.05.2005 19:22:31 (muokattu 24.05.2005 19:23:12) | |
---|
*nauraa* tehän ootte hauskoja :D kai tiiätte et kiälet on E, A, D ja G? Ai G? Niinkuin Gay? Ei prkle. Mun Rikussa saa kielet olla E, A, D ja J niinkuin Jani. ja kuka on Jaco? Se on se kuuluisa glamrock -basisti Los Angelesista. Koko nimeltään Jaco Razzia. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Teijo K. 24.05.2005 19:41:16 (muokattu 24.05.2005 19:43:33) | |
---|
Ai G? Niinkuin Gay? Ei prkle. Mun Rikussa saa kielet olla E, A, D ja J niinkuin Jani.
Se on se kuuluisa glamrock -basisti Los Angelesista. Koko nimeltään Jaco Razzia. Soitti siinä kuuluisassa Good Old Glam Boys Brothers Weather Reporters -orkesterissa? Miun bassoissa on kielet Liisa, Anneli, Elina, Pauliina, Pipsa ja Eeva-Leena. |
Wil-J 24.05.2005 19:45:57 | |
---|
Soitti siinä kuuluisassa Good Old Glam Boys Brothers Weather Reporters -orkesterissa? Miun bassoissa on kielet Liisa, Anneli, Elina, Pauliina, Pipsa ja Eeva-Leena. Vähäx sullon naisii! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Jani The Rock 24.05.2005 19:50:08 (muokattu 24.05.2005 19:50:17) | |
---|
Soitti siinä kuuluisassa Good Old Glam Boys Brothers Weather Reporters -orkesterissa? Jea. Sen jälkeen kun Hester Triplefinger Pfauffenberg tuli uskoon. Miun bassoissa on kielet Liisa, Anneli, Elina, Pauliina, Pipsa ja Eeva-Leena. Hoh! Ei niitä voi olla noin montaa. Jäbälle on myyty kaks palalaikkaa yhtenä passona. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Wil-J 24.05.2005 19:51:56 | |
---|
Jea. Sen jälkeen kun Hester Triplefinger Pfauffenberg tuli uskoon. Oliko vai liian syntistä soitantaa? Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Teijo K. 24.05.2005 19:57:36 | |
---|
Jea. Sen jälkeen kun Hester Triplefinger Pfauffenberg tuli uskoon.
Hoh! Ei niitä voi olla noin montaa. Jäbälle on myyty kaks palalaikkaa yhtenä passona. No eikun mie tein itse yhden, ja lehdestä katsoin sitten mallia, ja kesken kaiken tuuli käänsikin kriittisessä vaiheessa sitten sivua. Siitä tuli sitten tommonen. :( Mutta olen mie oppinut siitä tykkäämään silti. |
Booligan 25.05.2005 12:30:16 | |
---|
*nauraa* tehän ootte hauskoja :D kai tiiätte et kiälet on E, A, D ja G? enivei toi oli hauskaa =)) ja kuka on Jaco? tai kestä lie puhutte. joissakin etenki muusikoissa (aleksi laiho) ärsyttää joskus asenne kuten kys. herra nii esittää liikaa.. ootteks huamannu? ärsyttävä asenne ollaa nii rok staraa nii rok staraa.. ei sovi Suameen tollane.. tai ainakaan musta. en tiiä miten te näätte asian. tää lauta tarttee sun kaltasia lisää jotta tätä pystyis selaamaan edes sen kerran viikossa. all shall hail tilu |
Artu Pupunuss 25.05.2005 15:47:28 | |
---|
Miksi? Sen nmi on käännettynä "himo tirvonen". Eipäs, vaan nenovrih omit. |
Ai G? Niinkuin Gay? Ei prkle. Mun Rikussa saa kielet olla E, A, D ja J niinkuin Jani. Se on se kuuluisa glamrock -basisti Los Angelesista. Koko nimeltään Jaco Razzia. Kuka hemmetin Jaco Racia? Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
...And Justice For All 25.05.2005 18:00:33 | |
---|
Mua ärsyttää pasisti Pekka Pohjola. Nimi on tyhmä, bändi on tyhmä, bändin musiikki on tyhmää ja Pekka näyttää tyhmältä! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
projekti 25.05.2005 18:10:45 | |
---|
Mua ärsyttää kaikki joita ärsyttää Pekka Pohjola. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
...And Justice For All 25.05.2005 18:55:31 | |
---|
Mua ärsyttää kaikki joita ärsyttää Pekka Pohjola. Hoho! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Teijo K. 25.05.2005 18:58:29 (muokattu 25.05.2005 18:58:47) | |
---|
Mua ärsyttää kaikki joita ärsyttää Pekka Pohjola. Mua ärsyttää vaan toi ...And Justice For All, mutta onneksi se ei lie pasisti? |