.tx7Qut3. 25.05.2005 09:56:19 | |
---|
zildjian 39156 |
Bobana 25.05.2005 12:08:51 | |
---|
Paiste. On nää sitten hedelmällisiä aiheita... |
JeeVes 25.05.2005 14:33:39 | |
---|
Kyllä mä olen 100% Zildjian-mies. Olenkin tässä jo odotellut, että milloin ne alkaa mua sponssaa, no eiköhän ne kohta soittele. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
miscage 25.05.2005 14:35:13 | |
---|
Headliner. - Onx Mamba hyvä?
- No on se nyt ihan kohtalainen. |
Headliner. Paras tänään. + Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
OlaVi_K 25.05.2005 18:40:17 | |
---|
Itse olen sitä mieltä että Sabian.Kuten omakuvassanikin totean: Zildjianit ovat yliarvostettuja ja sitäkin enemmän ylihinnoiteltuja.Hyvää saundia varmasti löytää halvemmallakin jos vain haluaa.Toisille toi zildjian tuntuu olevan vain imago kysymys. Joka toiselle kuoppaa kaivaa,joka toiselle ei. |
moderndrummer88 25.05.2005 18:56:04 | |
---|
Itse olen sitä mieltä että Sabian.Kuten omakuvassanikin totean: Zildjianit ovat yliarvostettuja ja sitäkin enemmän ylihinnoiteltuja.Hyvää saundia varmasti löytää halvemmallakin jos vain haluaa.Toisille toi zildjian tuntuu olevan vain imago kysymys. nyt kun olen saanut useampiakin 2002:sia saanut testailtua niin voin sanoa että ei ne avediksia voita, soundi noissa paisteissa vaan tahtoo olla liian kolkko, zildjut on elävämpiä peltejä kuin paisteet. mutta et varmaan tarkoita kommentillasi pelkkiä paisteita mutta eipä ole tullut muistakaan merkeistä zildjianin voittanutta. saahan nähdä muuttuuko käsitykseni kunhan saan dimensionin 18" thin krässin hommattua Yleisin tulipalon syy ? Huolimattomasti sammutettu kynttilä. |
Niskamies 25.05.2005 18:57:57 | |
---|
Ostakaa sitä mikä saundaa parhaalta. Zildjianit ja etenkin Sabianit ovat todella halpoja rapakon takana, sieltä kannattaa hankkia peltejä Virallisesti semi-pro! |
Nexxus 25.05.2005 19:29:54 | |
---|
Kato kuvaa ja arvaa :) Dissintegration - Deterioration,
Television slave generation.
Deformation - Devastation,
Electronic mind mutation |
OlaVi_K 26.05.2005 17:19:43 | |
---|
nyt kun olen saanut useampiakin 2002:sia saanut testailtua niin voin sanoa että ei ne avediksia voita, soundi noissa paisteissa vaan tahtoo olla liian kolkko, zildjut on elävämpiä peltejä kuin paisteet. mutta et varmaan tarkoita kommentillasi pelkkiä paisteita mutta eipä ole tullut muistakaan merkeistä zildjianin voittanutta. saahan nähdä muuttuuko käsitykseni kunhan saan dimensionin 18" thin krässin hommattua Niin siis enhän edellisessä kirjoituksessa maininnut sanallakaan peltimerkkiä Paiste, vaan kyse oli Sabianin pelleistä.Luetaanpa jatkossa hieman tarkemmin mitä kirjoitetaan. Joka toiselle kuoppaa kaivaa,joka toiselle ei. |
moderndrummer88 26.05.2005 19:26:45 | |
---|
Niin siis enhän edellisessä kirjoituksessa maininnut sanallakaan peltimerkkiä Paiste, vaan kyse oli Sabianin pelleistä.Luetaanpa jatkossa hieman tarkemmin mitä kirjoitetaan. niin, no minä käytin tuota sinun kirjoitusta vain aasinsiltana tuohon zildjianin ja paisteen vertailuun Yleisin tulipalon syy ? Huolimattomasti sammutettu kynttilä. |
Progressor 26.05.2005 20:03:07 | |
---|
Tällä hetkellä setissä on yksi Sabian ja yksi Zildjian. Pidän molemmista. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Ezneri 28.05.2005 12:57:01 | |
---|
Zildjianista tykkäilen, mutta makuasia. :) Propsit. |
jyrildo 29.05.2005 22:33:37 | |
---|
Ostan peltini soundin mukaan, en merkin. Mutta laatu ratkaisee myös, siksi en staggeihin koske ;) Zildjianit ehkä vähän perinteisemmän kuulosia. Sabianilla laaja valikoima ja ääripäissä todella eksoottisia peltejä. 8" China splash on kerrassaan loistava. |
AP 29.05.2005 22:47:35 | |
---|
Paiste. On nää sitten hedelmällisiä aiheita... O. Jos noista pitäisi valita, niin mieluummin Sabian, ja puhtaasti tunnepohjalta. Munsta siinä Zildjianissa vaan on jotain niin metsäläistä että jotenkin ei tulisi mieleenkään niiden osto. Elkee lyökö. K100 #7
Ärlä #011 |