Aihe: 2-kanavainen vahvistin metalliin - tänään koesoittamaan
1 2 3
Migo
25.05.2005 13:16:34
Aivan. Onko teilla tästä Peaveyn kaapista kokemusta? http://www.thomann.de/thoiw3_peavey … sn=b24ba9a96c36317625b15521f18d9b52

Thomannilla suosittelivat Screamerin kaveriksi (Behkun! ohella).

Joo tuosta peaveystä en tiedä, mutta tuntuuvat Thomanin myyjät suositella aina tuota behkun kaappia :). Ilmeisesti ainakin heidän mielestään ihan ok kaappi. Itse hommaan ensi kuussa Randallin kaapin kun tuli aikaisemmin hommattua tuo randallin combo. Toisaalta jos pääsis itse jossain kokeilemaan tuota behkun kaappia omalla combolla mut mut... Enpä tiiä.
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
re infecta
25.05.2005 13:36:03 (muokattu 25.05.2005 13:37:18)
Joo tuosta peaveystä en tiedä, mutta tuntuuvat Thomanin myyjät suositella aina tuota behkun kaappia :).

Pyysin suositusta Screamerin kaveriksi ja kerroin budjettini riittävän Engl:n kaappiikin. Silti suosittelivat ottamaan Behringerin. Ei siis ainakaan rahan perässä palvelleet.

Randallin kaapeista olen kuullut huonoa. Ainakin edullisista malleista.
[Kuutamo, Kaiho ja Katkeruus] - - Luovutaan rakkaasta Silver Jubileesta, ks. Huuto.net tai lähetä pikaviestiä.
kupteri
25.05.2005 16:19:10

Screamerin kaverina Mesa/Boogien 1x12" Thiele kaappi, jossa 90W Celestion elementti. Kyllä erottuu alapäässäkin riffittely ihan eri tyyliin kuin "perusmarsu 4x12:lla". Tuon Thiele-systeemin takia piti pudottaa basso-EQ:ta johonkin klo 9 asentoon, alkais muuten basisti häiriintymään :-)

Säätely on vielä kesken, mutta varsin kivat murinat ja säröt on löytyny molemmilta lead-kanavilta. Crunchia itte tarvin hyvin harvoin, mutta puhdas on varsin puhdas (ruuvasin sen gainin klo 12 paikkeille eikä mene vielä rosolle).

Joo, kun volaa nostaa niin aina vaan paremmalta kuulostaa tuo yhdistelmä. Eihän tuo Mesa mikään halpa ole, tohon hintaan hommaa 4x12":en ;-) Mutta onpa kivempi roudattava ja "pienessä koossa laadukas soundi".
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)