Aihe: Nurmijärvellä jazzin harrastajia??
1
MK73
25.05.2005 16:40:56
Jaa, tuntuu, että metallimusiikin bändejä/harrastajia Nurmijärvellä ainakin riittää.

Itse olen innokas jazzin(kin) kuluttaja, ja rumpalina olisi myös kiinnostusta soitella jotakin "fuusio/feikkijatsia". Nykyisiä bändikavereita en perkele saa jatsia treenaamaan :) Asun Pohjois-Espoossa aivan N.järven rajalla, mutta entisenä nurmijärveläisenä lämpimiä tunteita sinne päin on enemmän kuin Espooseen.

Ajatus on siis mitä kannatettavin. En vain tiedä miten mulla riittäisi aika moiseen toimintaan, kun on nyk. bändin lisäksi päivätyö ja kolme alle kouluikäistä tenavaa kotona.
jkinnun2
26.05.2005 21:10:47
niin eihän sitä aikaa mitenkään kovasti ole itselläkään, mutta kunhan sais vaikka kerran ,pari vuodessa järkättyä vaikkapa ne jamit...
Simplex
26.05.2005 23:21:36

niin eihän sitä aikaa mitenkään kovasti ole itselläkään, mutta kunhan sais vaikka kerran ,pari vuodessa järkättyä vaikkapa ne jamit...

Mä voisin olla kiinnostunut jos porukkaa sais kasaan. Oli muuten joskus aikaisemminkin sun kanssa puhetta niistä jameista mutta...
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
jkinnun2
27.05.2005 07:11:35
Mä voisin olla kiinnostunut jos porukkaa sais kasaan. Oli muuten joskus aikaisemminkin sun kanssa puhetta niistä jameista mutta...

hyvä homma
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)