Aihe: Led zeppelin subtv dokumentti ke 25.5
1 2 3
heu heu
24.05.2005 22:48:19 (muokattu 24.05.2005 22:49:44)
Laitanpa tässä pienen vinkin zeppelin faneille.. Ehkä tosta jotain mukavaa voisi irrota tämmöiselle vanhalle pierullekin.. Siis klo 19.30
Huonoa huumoria jo vuodesta 1959
Mr. Mustard
24.05.2005 23:22:58
Toivottavasti on parempi kuin tuo Queen-dokkari. Eli toivottavasti sisältää kuvaa ja ääntä myös itse bändistä livenä.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Flash
25.05.2005 08:29:28 (muokattu 25.05.2005 08:29:47)

Toivottavasti on parempi kuin tuo Queen-dokkari. Eli toivottavasti sisältää kuvaa ja ääntä myös itse bändistä livenä.

Se Zeppelin dokkari on ilmeisesti myös joku "unauthorized" tyylinen esitys, joten livejutut taitaa siitäkin puuttua, valitettavasti...
There Is A Light That Never Goes Out
Paperilyhty
25.05.2005 10:31:18

Bändi ei ole suostunut ainakaan haastatteluihin, mutta entisiä tyttöystäviä kuullaan sen sijaan.
"We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5
willie
25.05.2005 18:11:27
Bändi ei ole suostunut ainakaan haastatteluihin, mutta entisiä tyttöystäviä kuullaan sen sijaan.

Joo, siinä dokkarissa ei Zepin pojat puhu eikä soita pätkääkään. Että se siitä.
...And Justice For All
25.05.2005 18:25:45
Hmm... eli taas näitä dokkareita joissa itse muusikon ex-muijan kaverin tädin koira kertoo bändistä jotain.
Mitähän järkeä on tehdä dokumentti jos siihen ei saa mitään sisältöä?
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Planetist
25.05.2005 18:44:39
Hmm... eli taas näitä dokkareita joissa itse muusikon ex-muijan kaverin tädin koira kertoo bändistä jotain.
Mitähän järkeä on tehdä dokumentti jos siihen ei saa mitään sisältöä?

Joku ostaa sen dokumentin ja sen tekijät saa rahaa siitä?
aseta jotain ihan helvetin hauskaa tähän. hymiö.
Pastilli?
ozz3
25.05.2005 20:36:59
Hmm, tarkoittaako tämä nyt sitä, että Kiss dokkari on ainoa jossa on elävää musiikkia? Sitäkään nyt ei kyllä dokkariksi voi laskea...
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!"
heu heu
25.05.2005 20:40:27
No kyllä parempaakin dokkaria on nähty. puuttuihan se tärkein eli musa. Voi V...u! No, onneksi edes kuulu ihan led poikien ikivanhoja haastatelupätkiä..
Mutta silti Oli se Mualiman paras rokki-hevi-jytä orkesteri..
RIP mutta music lives ...
Huonoa huumoria jo vuodesta 1959
...And Justice For All
25.05.2005 20:52:12
Tyypillistä huttuahan toi, ei mitään uutta tietoa ja tietenkin se että haastatteluja itse bändiläisiltä ei ollut.
No, ainahan neljän ruuhkaan mahtuu yks paska dokumentti joka käyttää Rexonaa...
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Härski
25.05.2005 21:03:12
Oli melkein huonompi, kuin se Queenin dogu. Toivottavasti Van Halenissa olisi edes _jotain_, vaikka pätkä Ain't talkin bout loven introsta. JOTAIN!!!
biibob
25.05.2005 21:10:52
Haha tuossa dokkarissa tehtiin muuten taas se vanha moka, kun puhuttiin stairwayn yhteydessä siitä, millä page soitti sen levylle. Ensin sanottiin jotenkin näin: siinä oli mellotronia, huilua, bassoa, rumpua, 12-kielistä akustista, ja viimeisenä sanoi: "ja myös gibson", luulen, että hän tarkoitti gibsonin kohdalla sooloa, mutta tosiasiassa se oli fenderin telecaster, joka tuossa soi. No tuo nyt ei niin vaarallista välttämättä ollut, mutta omiin korviin se vain tarttui. Ei nyt mitenkään loista dokumentti. Jos mukaan olisi mahtunut edes pieni pätkä musiikkia, niin olisi ollut hyvä, mutta ei, ei edes tausta musiikit voineet olla zeppelinin kappaleita. Kaikki asia mitä tuossa kerrottiin oli myös sitä luokkaa, että jos vähänkään on zeppeliiniin tutustunut, niin mitään uutta tuosta ei irronnut. Huomista van halenin dokkaria odotellessa.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
biibob
25.05.2005 21:13:13
Haha tuossa dokkarissa tehtiin muuten taas se vanha moka, kun puhuttiin stairwayn yhteydessä siitä, millä page soitti sen levylle. Ensin sanottiin jotenkin näin: siinä oli mellotronia, huilua, bassoa, rumpua, 12-kielistä akustista, ja viimeisenä sanoi: "ja myös gibson", luulen, että hän tarkoitti gibsonin kohdalla sooloa, mutta tosiasiassa se oli fenderin telecaster, joka tuossa soi. No tuo nyt ei niin vaarallista välttämättä ollut, mutta omiin korviin se vain tarttui. Ei nyt mitenkään loista dokumentti. Jos mukaan olisi mahtunut edes pieni pätkä musiikkia, niin olisi ollut hyvä, mutta ei, ei edes tausta musiikit voineet olla zeppelinin kappaleita. Kaikki asia mitä tuossa kerrottiin oli myös sitä luokkaa, että jos vähänkään on zeppeliiniin tutustunut, niin mitään uutta tuosta ei irronnut. Huomista van halenin dokkaria odotellessa.

Jälkeenpäin ajattelin:
Tosin saattoihan hän tarkoittaa tuolla gibsonilla gibsonin akustista kitaraa, joita page käytti :D tosin en oikein usko, koska 12-kielisen akustisen hän jo sanoi.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Wahi
25.05.2005 21:27:18

Se tosiaan ärsytti että ei edes taustamusiikki ollut Zeppeliniä...voi voi voi...
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
Brian May jr.
25.05.2005 21:32:59
Michael Jackson-dokkari ollut paras tähän saakka.
overtake
25.05.2005 21:40:11
Michael Jackson-dokkari ollut paras tähän saakka.

Se olikin eri sarjaa.

Huomisesta Van Halen osasta odotettavissa samaa paskaa kuin nyt nähdyistä saman sarjan Queen ja Zeppelin dokkareista.
Härski
25.05.2005 21:48:57
Huomisesta Van Halen osasta odotettavissa samaa paskaa kuin nyt nähdyistä saman sarjan Queen ja Zeppelin dokkareista.

Ei munassa?

Voi vitun posket ja kullin nuppi. Tätä koko helvetin Rocksysteemiä on kielipitkällä venailtu siitä saakka, kun niistä ekat ilmoittelut tuli ja sitten ne ovat tommosia perseen reikiä kaikki. Woe baska.
gogo
25.05.2005 21:49:02
Sitä en ollu tienny et Percy Plantilla oli lapsi joka menehtyi jo 70-luvulla.. Muuten ei kyllä juurikaan mitään uutta tarjonnu tuo. Kas kun ei alettu kaivelemaan Stairwayta takaperin. Ja ei tosiaan sointuakaan aitoa zep-musaa, poor!
oksettaa.
Techno-Allah
25.05.2005 21:50:57
Hmm, tarkoittaako tämä nyt sitä, että Kiss dokkari on ainoa jossa on elävää musiikkia? Sitäkään nyt ei kyllä dokkariksi voi laskea...

En pistä päätä pantiksi,mutta ihankuin SubTv:n mainoksessa olisi sanottu,että Kiss:in dokumentti olisi korvattu jollakin disko-musiikista kertovalla dokumentillä...toivottavasti kuulin väärin.
Experto credite, sole et sale nihil utilius!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)