ehkaisy 22.04.2003 17:17:44 | |
---|
kaikista ärsyttävintä on se kun on kitaristina semmonen kaveri, joka on opetellu yhen skaalan, jota se sitten välttämättä haluaa soitella joka biisissä. vetää semmosia tyylittömiä runkkaussooloja ja vielä semmonen järkyttävä "steve vai"-ilme naamalla. toisaalta jos reenit tapahtuu "sekavassa olotilassa" on varsin hupaisa katella niitä ilmeitä. monesti ollaan meijän rumpalin kans naurettu ittemme ihan hajalleen sen jätkän takia. |
Cornflake 22.04.2003 18:18:55 | |
---|
ehkaisy: kaikista ärsyttävintä on se kun on kitaristina semmonen kaveri, joka on opetellu yhen skaalan, jota se sitten välttämättä haluaa soitella joka biisissä. Mutta muuten on kivaa? Kaikki muu on kondiksessa? Pysytte tahdissa, muut soittavat tasan oikein, soittossa on munaa, kaikilla on hauskaa jne. Kaikesta sitä ihmiset repivätkin otsikoita bänditouhussa... Kuulostaa niiiin naurettavan pieneltä tuo ongelma, etten voi muutakuin veikata että jossain muuallakin rakoilee...(?) Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
kivi 22.04.2003 18:23:52 | |
---|
Kuulostaa niiiin naurettavan pieneltä tuo ongelma, etten voi muutakuin veikata että jossain muuallakin rakoilee...(?) Heh, Cornflake, tässä on nyt kyse siitä ettei kertojalle oo vielä ehtinyt tapahtua kovin kummia. Vähän niin kuin siinä "Rokatessa Roiskuu" -kirjassa oli sellaisia oikein antikliimaksijuttuja: "Kerran unohtui autosta käsijarru päälle." :-D |
Cornflake 22.04.2003 18:30:45 | |
---|
kivi: Heh, Cornflake, tässä on nyt kyse siitä ettei kertojalle oo vielä ehtinyt tapahtua kovin kummia. No ei todellakaan, ei:-) ___ ___ ___ Tästähän voi olla ensimmäiselle postaajalle jotain iloakin. Ketjun aloittajalle oikeasti annan sillä vähäisellä kokemuksella mitä minulla aiheesta onkin sen vinkin, että TUO on pieni huolenaihe. Jos ihan rehellisiä ollaan niin enemmän olisin huolissani siitä seläntakana naureskelusta, mutta mun juttuja on turha ottaa liian vakavasti... Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Jami 22.04.2003 20:51:46 | |
---|
Kuulostaa niiiin naurettavan pieneltä tuo ongelma, etten voi muutakuin veikata että jossain muuallakin rakoilee...(?) Pienestä purosta kasvaa suuri virta. Aamumurokin sen huomaa kun soittaa vielä jonkun vuosikymmenen. |
Cornflake 22.04.2003 20:57:03 | |
---|
Jami: Pienestä purosta kasvaa suuri virta. Voi kasvaa. Sitähän emme tiedä. Jokatapauksessa tuo on aika pieni ropleema. Aamumurokin sen huomaa kun soittaa vielä jonkun vuosikymmenen. Noh, noh. En mä edes elä noin vanhaksi. Eikä tarvikkaan, on tuo jo tuttu juttu minullekin. (Eihän nyt olla katkeria, Jami-setä?:-) Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Jami 22.04.2003 21:13:34 | |
---|
En ole katkera mutta kuitenkin. Sanotaan laulussakin. Pitäisit vähän pienempää suuta asioista joista et mitään tiedä. Ehkä joskus opit kun muutaman kymmenenvuotta vielä saat bänditouhuissa mukana olla. Ja jos muutat asennettasi ja alat kuunnella mitä kokeneemmat kertoo. Sulla ei tosiaankaan tarvitse olla viimeinen sana joka jutussa. Kivi ja mä ollaan tehty jo vuosikymmenet keikkaa ennenkuin sua edes tehtiin. Meillä oli jo monta kokoonpanoa takana kun sulle vasta alettiin vaihtaa vaippoja. Meillä varmaankin on näkemystä kokoonpanoihin vaikuttavista seikoista jonkunverran enemmän. Ärsyttää kun et moista ymmärrä. Eikö sua oo kotona kasvatettu? Jami-setä on erittäin vihainen. hähähähäähäh. |
sormunen 22.04.2003 21:21:46 | |
---|
Jokatapauksessa tuo on aika pieni ropleema. No kyllä toi on pieni probleema, koska se selviää opettelemalla tai miehistövaihdoksella. Kuppikunnan perustaminen tai toisesta paskan puhuminen ovat jo vakavampaa kamaa.
|
NORTON 22.04.2003 21:22:40 | |
---|
Jami on vanha pieru jota nuoret avant-gardistit vetävät parrasta. Rölölölölööö :) Ja ärsyttävintähän muissa soittajissa on se että he eivät soita juuri niinkuin minä tahtoisin. Minussahan ei voi mitään mitään ärsyttävää olla. |
Cornflake 22.04.2003 21:27:26 (muokattu 22.04.2003 21:44:39) | |
---|
Jami: Pitäisit vähän pienempää suuta asioista joista et mitään tiedä. Jaa a. Minäkun luulin että asioista voivat kinastella asiat, miehet eivät. Aina sitä oppii. Ja jos muutat asennettasi ja alat kuunnella mitä kokeneemmat kertoo. Kuuntelenhan minä. Sinullakin on mitä parhaimpia juttuja. Mutta se että ikää on lasissa kymmeniä vuosia enemmän ei tarkoita sitä että ei voisi arvostella ja kritisoida. Mielestäni olen vieläpä *perustellut* yleinsä kantani. Aika herkkänahkainen olet noin kokeneeksi. Kivi ja mä ollaan tehty jo vuosikymmenet keikkaa ennenkuin sua edes tehtiin. Tiedän. Miten muuten Kivi tähän nyt liittyy? Ymmärsin hyvin että sinulla on paljonkin hampaankolossa minua vastaan... Ärsyttää kun et moista ymmärrä. Niin ja olen vähän tymä kun en ymmärrä kun vanhempi ja kokeneempi sanoo. Voe voe:-) Eikö sua oo kotona kasvatettu? Aika huonosti sinun mittapuullasi ilmeisesti. Teilläpäin mikään ei kait muutu. Jami-setä on erittäin vihainen. hähähähäähäh. Ja sen huomaa!=) Auttaisiko jos mekin vähän paiskattaisiin tassua? Ihmettelen kyllä pahemman kerran sinuakin, meidän väittelyt ovat olleet (minusta) varsin asiapohjaisia täällä. Jos vanhemmille uskaltaisi vielä väittää vastaan, sanoisin että en minä tässä yksin ole syypää... Edit: kele, jäi sana välistä. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
the jokke 22.04.2003 22:01:01 | |
---|
jaa taas tapellaan.. =) no alkuperäiseen kysymykseen vastaus: se ärsyttää eniten, kun bändikaverit eivät kerro mielipiteitään ja puhu asioista. selän takana sitä ollaan vaan puhuttu miten asiat pitäisi olla.. siis muhun liittyen. no, nyt oon alkanut vaatia sitä, että he kertovat jos jokin kaivaa. bändikavereita ärsyttää mussa varmaan se, että sanon asiat ehkä liiankin suoraan ja vaadin paljon. jos ei ole biisejä harjoteltu kotona ja joku kysyy: "emmä muista mikä toi biisi on".. tai jotain vastaavaa niin kyllä kiehahtaa yli. |
Cornflake 22.04.2003 22:03:09 | |
---|
the jokke: jaa taas tapellaan.. =) Sattuipa hassusti. Tämä vain on vanha juttu. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Jami 22.04.2003 22:05:51 (muokattu 22.04.2003 22:08:21) | |
---|
Auttaisiko jos mekin vähän paiskattaisiin tassua? . Paiskataan vaan tassua. Tuu miittiin niin se onnistuu konkreettisesti. Mä kirjoittelen paljon ja hulvattomastikkin. Tosiasiassa tykkään teistä kaikista. En muuten viitsisi täällä ollakkaan. Kaunaa en sullekkaan missään nimessä kanna. Kunhan koitan vähän neuvoa ja kasvattaa. Saat kyllä katsoa vähän peiliinkin. Ei sun kokemuksella vielä kannata ihan kaikessa olla kaikkitietävä. Kivin vedin juttuuni mukaan kun mielestäni puhuit loukkaavasti. Hänellä on meriittinsä josta sinä et osaa edes nähdä unta. Siis hieman kunnioitusta peliin. Täällä on monta muutakin alan ammattilaista joiden juttuja kannattaa ottaa tosissaan ja harkita niiden sanomaa. Nuoruus tietysti on tekijä joka kyseenalaistaa kaiken mutta jos ei ole eväitä uuteen ja mullistavaan polkypyörään niin kannattaa todeta että se on jo keksitty. Eikä väittää että suurta reijän mysteeriä tuumiessani aloin kehittää uutta keksintöä soikion kautta: pyörä. Sussa on mielestäni potentiaalia. Siksi vaivaudun yleensäkkin kanssasi vänkäämään. Suuntaa se potentiaalisi oikein äläkä tappele tuulimyllyjä vastaan. Anna myös arvo kokemukselle äläkä yritä joka asiassa kertoa viimeistä totuutta. Jätä siis kommentoimatta tämä mun tarinani. Jos maltat mielesi niin annan jatkossa sulle arvostukseni. Jos taas alat inttää ja tarkoitushakuisesti sana kerralla tähän vastata niin en viitsi enää kommentoida. EDIT: Ootte Joken kanssa jo yhden puheenaiheen täydellisesti pilanneet inttämisellänne että toivoisin teidän siitä tässä pidättäytyvän. |
Hammer Of The Gods 22.04.2003 22:07:48 (muokattu 22.04.2003 22:08:07) | |
---|
Hei äijät! Jotenkin te taas onnistuitte pilaamaan viestiketjun joka olisi saattanut olla ihan mukavaa luettavaa, jos olisi tosiaankin puhuttu aiheesta "ärsyttävimmät piirteet bändikavereista". Eipä silti, etteikä olisi taas tapeltu aiheesta, luoja sentään... Mitä helpommin, sitä helpommin! |
the jokke 22.04.2003 22:12:51 | |
---|
EDIT: Ootte Joken kanssa jo yhden puheenaiheen täydellisesti pilanneet inttämisellänne että toivoisin teidän siitä tässä pidättäytyvän. teidän? enhän mä oo tässä mitään tehnyt. liekö tuota nyt pilattu. ehkä vähän kärjistetysti. |
Jami 22.04.2003 22:15:34 | |
---|
Hei äijät! ... Äijät ei kauaa viitsi teidän juttujanne kommentoida ja kokemuksiaan esille saattaa kun mistään tietämättömät juniorit näyttää kertovan totuudet. Jauhakaa siis omianne älkääkä odottako että kukaan vanha stara viitsii niihin juttuihin osallistua. Vanhat äijät on täällä kertomassa kokemuksistaan ja jakamassa tietouttaan. Kun se ei näköjään ole nuorten mielestä oikeaa ja räkänokat tietää paremmin niin vanhat hiljenee. Jos te haluatte kokeneiden näkemyksiä niin suhtautukaa niihin kunnioituksella. Ei kukaan aikuinen viitsi teidän niinsanottua kritiikkiänne lukea. |
Vilhelmus 22.04.2003 22:19:06 | |
---|
Ookkosää Jami sortunu tiistai-iltana? Pöhlöt. Muusikoiden.net on elämäntapa. |
Pakko myöntää. Mullon palautuspäivä kovista treeneistä. Kyllä Vili oot tarkkasilimäänen. |
JCM 23.04.2003 07:45:40 | |
---|
Pakko myöntää. Mullon palautuspäivä kovista treeneistä. Kyllä Vili oot tarkkasilimäänen. Heh. Tarkkasilmäänen oon sitten minäkin;?D |
JCM 23.04.2003 07:50:45 | |
---|
kaikista ärsyttävintä on se kun on kitaristina semmonen kaveri, joka on opetellu yhen skaalan... ...toisaalta jos reenit tapahtuu "sekavassa olotilassa" on varsin hupaisa katella niitä ilmeitä. monesti ollaan meijän rumpalin kans naurettu ittemme ihan hajalleen sen jätkän takia. Mun mielestä koko homma on väärällä pohjalla jos noin on, että kaverille naureskellaan. Jos hemmo ei sovi porukkaan, niin ei asialle mitään voi, vaihtakaa sopivampi tyyppi tilalle. Mun mielestä kaikista pahinta on se, että naureskellaan ja pidetään bändikaveria pilkkana. Kaiken pohja on hyvä yhteishenki, jos se menee pilalle niin siinä sitä ollaan. Eikä homma takuulla tuu onnistumaan jos muut naureskelee yhdelle kaverille treenien jälkeen. Jos se kitaristi tosiaan on sellainen, ettei homma onnistu niin puhukaa sille. |