Aihe: - Analoginen vs. Digitaalinen -
1 2 3 4
Jean
22.04.2003 16:03:17
Ainakaan täällä Kotkassa ei ole näkynyt. Taitaa olla enemmän musakauppojen tilauslistoilla kuin hyllytavarana. Sen verran "persoonallinen" laite.

En yhtyis tohon MicroKorg=MS2000. Niissä on kuitenkin eroja jonkinverran. Onhan tota MicroKorg:ia mainostettu sillä että se olis periaatteessa sama kuin MS2000, mutta.... Ei kuitenkaan.
Kuljen useimmilla forumeilla nimellä Daniel Braun Joten älä ihmettele, jos tutuhkoa juttua tulee... ;)
Jabbe
22.04.2003 16:08:49
Ainakaan täällä Kotkassa ei ole näkynyt. Taitaa olla enemmän musakauppojen tilauslistoilla kuin hyllytavarana. Sen verran "persoonallinen" laite.

Kyllä niitä jossain silti varmaan on. Tai käy Kouvolassa..

En yhtyis tohon MicroKorg=MS2000. Niissä on kuitenkin eroja jonkinverran. Onhan tota MicroKorg:ia mainostettu sillä että se olis periaatteessa sama kuin MS2000, mutta.... Ei kuitenkaan.

Ilmeisesti siinä on sama "moottori" kuin MS2000:ssa.
Ei se mitään, niin minäkin.
krushing
22.04.2003 23:16:17

Mun käsittääkseni "moottori" on MELKEIN sama. Ei kuitenkaan ihan. Tää on mun käsitys, joku asiasta enemmän tietävä vois korjata.

"The microKORG boasts the same dual-oscillator DSP synthesis engine found in Korg’s critically acclaimed MS2000 and offers a wider selection of waveforms than any other modeled synth."

näin siis Korgin omilta sivuilta...minullakin tuo empiirinen tietous on vähän heikonpuoleista tämän asian suhteen.
dj_happo
23.04.2003 10:55:08
Kyllä tuo moottori on käsittääkseni muuten sama, mutta microKorgissa on oskilaattoreissa valittavissa hiukan enemmän aaltomuotoja. Siitä kuitenkin taitaa puuttua sekvensseri joka löytyy MS2000:sta ja sen räkkiversiosta. Niistä löytyy myös paljon enemmän nuppeja ja nappeja joilla soundeja on helpompi editoida. :) Niin ja koskettimet ovat MS2000:ssa tietenkin paremmat.

Mä en itse ostaisi noista kolmesta mitään koska ne ovat toistaiseksi hiukan ylihintaisia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)