Tilasin tuollaisen sokkona Thomannilta, hinta 229e. Olin jo vähän katumapäällä, mutta sitten kun kitara saapui niin yllätyin positiivisesti. Ainoa mikä vähän ärsyttää on viritysmutterien puuttuminen tallasta, kun on sellaisiin tottunut. Kelvollinen soittopeli on, ei menneet rahat hukkaan. Tuollainen: http://www.lindberg.de/catalog/imag … producer/ibanez/ibanez_grg170dx.jpg |
Carpenter 24.05.2005 20:59:53 | |
---|
Pitääkö tuo talla miten vireen? Mun vanhan kitaran (Ibanez GRX 70) talla ei oikein pitänyt. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
Krice 24.05.2005 21:14:44 | |
---|
Pitääkö tuo talla miten vireen? Mun vanhan kitaran (Ibanez GRX 70) talla ei oikein pitänyt. Kai aika huonosti, mutta voihan sitä aina viritellä jos uhkaa mennä ihan tyystin epävireeseen. Kampeahan en edes laittanut tuohon, se on vähän hassunmallinenkin, sellainen irtokampi, joka vain tökätään paikalleen ja sen muka pitäisi pysyä siinä. Saattaa olla uusista kielistä kiinni hieman myös tuo vireen pito, ja siitä että en ole lukinnut tallaa mitenkään. Floikanhan pitää olla joku piljoonan hintainen versio, että se pitää vireen edes kohtalaisesti. |
Wolffie 24.05.2005 21:33:49 (muokattu 24.05.2005 21:35:21) | |
---|
Floikanhan pitää olla joku piljoonan hintainen versio, että se pitää vireen edes kohtalaisesti. Onneksi tuossahan ei näytä olevan floikkaa :) Hienovirittimien puuttumiseen auttaa vain totuttelu.. Mitäköhän tästäkin taas tulee... |
Leper Messiah 24.05.2005 22:12:13 | |
---|
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Krice 24.05.2005 22:23:54 (muokattu 24.05.2005 22:31:45) | |
---|
Onneksi tuossahan ei näytä olevan floikkaa :) Minulle kaikki ei-kiinteät on floikkia... no, mutta on kyllä julmetun nopea kaula tuossa. Soittelin äsken Ynkkää polleana. E: Laitoin kammenkin paikoilleen kun muistin, että jos tallaa ei ole lukittu niin on parempi että sen saa palautettua perusasentoon ennen virittelyä. Kampi meni sitten lopulta kunnolla kiinni, kun sen painoi syvemmälle. Kaikkea ne keksiikin nykyisin... |