Aihe: Rytmiikan kokonaisvaltaisen suppea FAQ?
1
MacGyver
22.04.2003 14:47:41
Tuollaiselle olisi ilmeisesti tarvetta. Tahtilajit, nuottien pituudet, metronomin käyttö, poikkeusjaot ja polyrytmit olisi hyvä saada käsiteltyä, sillä ne ovat kuitenkin perustavanlaatuisia asioita musiikissa. Itse en kykene tekemään FAQ:ta, sillä olen töissä ja kotosalla olen niin uupunut etten kykene. Toisekseen en luultavasti osaisi selittää asioita tarpeeksi yksinkertaisesti.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
the jokke
22.04.2003 15:32:28
joo, tälle on tarvetta.
mklami
27.04.2003 14:32:10

Darn, tänä viikonloppuna en ehi vielä tehdä tota FAQia, liikaa hommia. Vapunpäivän vois sitte ehkä kuluttaa ton parissa ;)
Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
Jabbe
27.04.2003 14:55:27
Darn, tänä viikonloppuna en ehi vielä tehdä tota FAQia, liikaa hommia. Vapunpäivän vois sitte ehkä kuluttaa ton parissa ;)

Eikö sulla ole parempaa tekemistä vappuna kuin tehdä jotain hikistä FAQia tänne? :)
Mikä on Hoho. ? - Murentuneet perhearvot.
mklami
27.04.2003 15:30:41

Eikö sulla ole parempaa tekemistä vappuna kuin tehdä jotain hikistä FAQia tänne? :)

Sanoin vapunpäivä, en vapunaatto ;)

Tietty jos lähen perinteiselle yliopiston piknikille vapunpäivänä nii siinä jää FAQit hiljaseks... Palataan asiaan :)
Jabbe
27.04.2003 15:42:59
Sanoin vapunpäivä, en vapunaatto ;)

Vapunpäivänä toivutaan vapunaatosta... ;)
mklami
27.04.2003 16:58:52

Vapunpäivänä toivutaan vapunaatosta... ;)

Otan sen verran iisisti vettä väkevämmän kanssa että ei tarvii kuutta tuntia yrittää sängystä ylös... ;)
Jabbe
27.04.2003 17:16:11
Otan sen verran iisisti vettä väkevämmän kanssa että ei tarvii kuutta tuntia yrittää sängystä ylös... ;)

Niin varmaan... ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)