Aihe: HUOMIO! Kitara varastettu!
1 2
theelekrep
15.04.2003 23:58:25
TIISTAINA 15.4. VARASTETTIIN NAISTEN KLINIKAN PIHALTA AUTOSTANI MINUN KITARA, EPIPHONE LES PAUL MIKÄ ON PUNAINEN (PUUT PAISTAA LÄPI), TALLAMIKKINÄ SEYMOUR DUNCAN SH-10, SCHALLERIN KROMISET VIRITTIMET, GOTOHIN TALLAT. KITARA ON AIKA AINUT LAATUINEN KOSKA OSAT ON JÄLKEENPÄIN ASENNETTU!!
MYÖS VARASTETTIIN BOSS CHORUS, LEAD FOOT WAH JA PHILIPS POLTTAVA CD.

kUITENKIN SE KAIKKEIN VITTUMAISIN HOMMA ON ETTÄ, AUTOSTA VIETIIN MYÖS CD-LEVY MISSÄ OLI NOIN SATA DIGIKUVAA LAPSESTANI MIKÄ OLI JUURI SYNTYNYT!!
kUVAT ON AINOAT KAPPALEET MITÄ MINULLA ON!!

ELI JOS JOKU KUSIPÄÄ KAUPPAA SINULLE KYSEISIÄ TAVAROITA, ILMOITA MINULLE. MAKSAN MELKEIN MITÄ VAAN ETTÄ SAISIN EDES KUVA-CD:N TAKAISIN!!

T. JP
050-5835650
theelekrep@jippii.fi
saturnzreturn
16.04.2003 00:17:29
TIISTAINA 15.4. VARASTETTIIN NAISTEN KLINIKAN PIHALTA AUTOSTANI MINUN KITARA, EPIPHONE LES PAUL MIKÄ ON PUNAINEN (PUUT PAISTAA LÄPI), TALLAMIKKINÄ SEYMOUR DUNCAN SH-10, SCHALLERIN KROMISET VIRITTIMET, GOTOHIN TALLAT. KITARA ON AIKA AINUT LAATUINEN KOSKA OSAT ON JÄLKEENPÄIN ASENNETTU!!

kUITENKIN SE KAIKKEIN VITTUMAISIN HOMMA ON ETTÄ, AUTOSTA VIETIIN MYÖS CD-LEVY MISSÄ OLI NOIN SATA DIGIKUVAA LAPSESTANI MIKÄ OLI JUURI SYNTYNYT!!

ELI JOS JOKU KUSIPÄÄ KAUPPAA SINULLE KYSEISIÄ TAVAROITA, ILMOITA MINULLE. MAKSAN MELKEIN MITÄ VAAN ETTÄ SAISIN EDES KUVA-CD:N TAKAISIN!!

T. JP
050-5835650
theelekrep@jippii.fi

missä kaupungissa? ei toi naisten klinikan piha oikeen soita kelloja...
Mia
16.04.2003 00:19:24
Oliskohan Helsinki. Mäkin oon siellä parkassu. Tosi surullista varsikin niitten kuvien meneminen. Toivotaan parasta että tavarat löytäis kotiin. Onnea uudesta vaavista!:)
In the world where you can be anything-be yourself.
Jabbe
16.04.2003 08:45:01
Kyllä voi olla tyhmiä ihmisiä kun menevät tuollaista tekemään. Vituttaa tuollaiset, muiden omaisuuteen ei pitäisi olla mitään asiaa. Varsinkaan tollaiseen cd:hen, mitä joku varas sillä edes tekee? Kohta varmaan pyytämässä muutan tonnin lunnaita...

Otan osaa, toivottavasti saat tavarasi takaisin ja pian.
*****!
Blenderhead
16.04.2003 09:42:37

T. JP
050-5835650
theelekrep@jippii.fi

Niin no rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta tunnearvoa ei korvaa mikään. Kyllä minuaki vituttas jos menis tollanen määrä tärkeitä kuvia.

Toivotaan taas, että pahis jää kiinni.
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
JoUmAn
16.04.2003 16:42:40
Tää nyt on vähä turhaa mut miks just helsingissä on paljon soitin varkauksia oon kuullu täälä ainakin 4 tollasesta vähän "arvokkaammasta" ryöstöstä mut en yhtäkää mistään muualta vai eikö ne muut vaan jaksa tänne ilmottaa asiasta? MIetin tos vaan.
Zirp
thomasdolby
16.04.2003 20:38:27
Miksikö juuri helsingissä?
Johtuiskohan siitä että Hki on lähes täynnä
perseaukista porukkaa?
Ja niin trendikästä sakkia ettei juuri välitä katella muiden
omaisuuden perään?
Ollaan vaan minä itse ja muista viis.
Miksi yleensä kukaan itseään arvostava ihminen ylipäänsä
voi asua sellaisessa
paikassa?
säälittävää.....mutta ..neuvo:
"kattelkaa vähän ympärillenne,niin ilkivalta vähenee"
niin täällä muualla Suomessa tehdään.
Hermanni
17.04.2003 09:56:17
joo Helsinki on viemäri.
theelekrep
17.04.2003 17:07:58
Joo. Suurin osa ihmisistä on nykyään niin
omahyväisiä paskahousuja että tuijotetaan vaan omaan napaan.
En nyt kuitenkaan ihan lähtis yleistämään että pelkästään HKI:ssä.
Ja sitten on vielä tämä ihan kaikein kusipäisin ryhmä, millä on pokkaa
tulla varastamaan vaikka nyt sairaaloiden pihoihin.

Pitäis ottaa käden-katkasuhoito käyttöön tollasille
kusipäille mitkä pöllii toisten tavaroita!

Olen ollut yhteydessä vakuutus yhtiööni ja luultavasti menee kotivakuutukseen.
Mutta niinkun tossa aikaisemmin taisin kirjottaa, niitä kuvia ei korvaa kyllä mikään summa rahaa.
Jormaz
19.04.2003 16:41:00
Varsinkaan tollaiseen cd:hen, mitä joku varas sillä edes tekee?

Ei narkkien tekosia ohjaa aivot ainakaan..

Itsekin olen naistenklinikalla syntynyt ja toivotaan että se narkkipaska joka keikkasi omaisuutesi päätyy kivitettäväksi.
Back to the 80's
Pallisti
20.04.2003 10:45:21
Helsingissä on eniten ihmisiä, niin ehkäpä siksi täältä löytyy myös eniten keiloja. Kun huumeet rupeavat yleistymään katukuvassa, niin saadaan kivasti lisää kaikkia pellejä, jotka pöllii kaiken minkä irti saavat.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
AcLAc
21.04.2003 01:30:12

Helsingissä on eniten ihmisiä, niin ehkäpä siksi täältä löytyy myös eniten keiloja. Kun huumeet rupeavat yleistymään katukuvassa, niin saadaan kivasti lisää kaikkia pellejä, jotka pöllii kaiken minkä irti saavat.

Niin, onko auto ollut edes lukossa? Aika usein on pöllitty kamaa viinan takia molemmin puolin. "En muista, mihin jätin... en muista, mistä löysin" Järki käteen hyvät ystävät. Kokemus varmaan opettaa?

- Assi -
Ku sain niin halvalla!
BabeBonnie83
21.04.2003 02:38:33

Vittu et voi olla kusipäisiä ihmisiä..Toivon todella että saat kuvasi takaisin..onnea vauvan johdosta..Se varmasti piristää mieltä=)!!
theelekrep
22.04.2003 14:55:53
Hei mölli! Painappas sitä caps lockia ku seuraavaa viestiä pakerrat niin ei oo noin törkeen näköstä.

Mitä me sille voidaan, että sä oot niin tyhmä, että jätät jotain noin "tärkeetä" autoos niinkin rumassa kaupungissa, kuin Helsingissä.

Onnea vaan etsintöihin!!!

Mene sinä sitten lukemaan kaunokirjallisuutta johonkin kirjastoon!

Ja minkäs minä sille voin että sieltä landelta muuttaa kaikki paskahousut tänne helsinkiin huumeita vetämään... No ehkäpä niitä on myös ihan alkuasukkaitakin.

Ja jos nyt jälkeenpäin ajattelee niin olin ehkä tyhmä kun ne autooni jätin
mutta se on niin helvetin helppoa jälkeenpäin miettiä ja varsinkin sinun siellä anonyyminä jossain kuusankoskella!
Pallisti
22.04.2003 20:07:48
Kyllä niitä narkkareita kuoriutuu enemmän siellä pääkaupunkiseudulla...

Mutta trendi on leviämässä landelle..
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
magnetman 004
24.04.2003 10:52:07

Pitäis ottaa käden-katkasuhoito käyttöön tollasille
kusipäille mitkä pöllii toisten tavaroita!

Henki pois heti. Toisaalta tuo kuulostaa kyllä paremmalta tuo kädet olkapäistä poikki, ruokaa ei anneta, kuolkoon nälkään.
Terkkuja!
redondo
24.04.2003 14:20:26
Oliko ne auton ovet lukossa!!?? Jos ei niin syytä vain itseäsi. Pitäisi tietää, että varsinkaan Helsingissä ei kannata jättää autoon mitään arvokasta, ainakaan näkyville. Mikäli ovet olivat auki niin tavarathan olivat kuin tarjottimella jollekkin kieroutuneelle ohikulkijalle.
Kannattaa varoa ettei joku kieroilija joku päivä rosvoa vauvaasikin.
BabeBonnie83
24.04.2003 18:05:41
Kannattaa varoa ettei joku kieroilija joku päivä rosvoa vauvaasikin.

Toi nyt oli aika tarpeeton huomautus..
Ja muutenkin, tuskin kukaa jätää ovia tarkoituksella auki, vaik siel ei oliskaa mitää arvokasta.
Fortune
25.04.2003 13:15:49

Toi nyt oli aika tarpeeton huomautus..
Ja muutenkin, tuskin kukaa jätää ovia tarkoituksella auki, vaik siel ei oliskaa mitää arvokasta.

Totta, en minäkään ole niin sinisilmäinen, että jättäisin pk-seudulla edes hetkeksi ovia autosta auki, vaikka olenkin korvesta kotoisin.

En kyllä nykyään jätä kotipuolessakaan, vaikka siellä sillä ei olisikaan suurta väliä, äitinikin lukitsee ovet ainoastaan käydessämme mummoni luona vanhusten rivitaloalueella, kaupan pihallakin ovet ovat auki. Logiikkaa en ole koskaan ymmärtänyt, kaipa siellä on höyrähtäneitä vanhoja ukkoja, jotka voivat dementioissaan pistää auton johdoista käymään ja lähteä etsimään kadotettua nuoruuttaan/rollaattoriaan.
Kaupallisuus on ihkua!
www.anttischroderus.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)