Bobana 24.05.2005 08:32:41 | |
---|
Alle 100 kiloisilla ei ole edes omia mielipiteitä. ++++!!!! Heh heh!!! Joo. Kyllä mä kanssa aikoinaan valitsin rummut, en siksi että pystyn seisomaan vastatuulessakin vaan siksi että olen niin saatanan ruma! Muuten ei bändillä olis senkään vertaa mahiksia... :P |
Grotesk 24.05.2005 09:46:22 | |
---|
195cm/ 126,66 kg. pitää varmaan ostaa joku valurautainen setti. www.listen.to/devilry |
mr_b 24.05.2005 09:50:39 | |
---|
No, kai se nyt Hulkilla on, hyvä mies. Hulkki on VIHREÄ! Hulkki murskaa! Ihme piipitystä. "PIENI MIES YRITTÄÄ SATUTTAA HULKIA, HULK LYÖ, HULK MURSKAA!!!!!!" Noin. Lisäksi homma vaati repeytyneitä vaatteita ja huonompaa kampausta. You fail. http://www.bryanshulkpage.com/Barbara/Pictures/F-241.JPG We're gonna lose this place just like we lost Atlantis |
jankki 24.05.2005 09:53:10 | |
---|
195cm/ 126,66 kg. pitää varmaan ostaa joku valurautainen setti. ...Repesin....! Show me, don`t tell me. |
Cimble 24.05.2005 10:36:42 | |
---|
171/72. Täällähän melkosia korstoja on... Kyllä kaikkein kovimmat rumpalit on perinteisesti lujaiskuisia, vikkeliä pätkiä, joilla on kotkannokka! :) Lisäks pitäs olla tiukassa kunnossa mut kyllähän mullakin ihraa löytyy. Painostakin vois lähtee melkein kymppikilo pois. Siinä teille korstot! ;) |
miccomalliton 24.05.2005 14:20:50 | |
---|
Ihme piipitystä. "PIENI MIES YRITTÄÄ SATUTTAA HULKIA, HULK LYÖ, HULK MURSKAA!!!!!!" Noin. Lisäksi homma vaati repeytyneitä vaatteita ja huonompaa kampausta. You fail. http://www.bryanshulkpage.com/Barbara/Pictures/F-241.JPG Prääh. Ei vaikuta. Tuo ei ole hulkki vaan Lou Ferrigno!! Nii. Minä olen Hulkki. "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 |
hgr 24.05.2005 14:29:54 | |
---|
En edes tajua mistä se legenda on tullut että rumpalin täytyy olla läski(ja kaljukin vielä kaiken lisäksi). En minä ainakaan tiedä yhtään huippurumpalia joka edustaisi noita ruumiinpiirteitä. |
Jaska 24.05.2005 14:58:27 | |
---|
En edes tajua mistä se legenda on tullut että rumpalin täytyy olla läski(ja kaljukin vielä kaiken lisäksi). En minä ainakaan tiedä yhtään huippurumpalia joka edustaisi noita ruumiinpiirteitä. Etkö ole kuullut Gas Lipstickistä? Tai Anssi Nykäsestä (ei nyt ihan läski, suomalaisen miehen kokoa, eikä kalju), tai Mikko Kaakkurinniemestä (samaa sarjaa oikeastaan kun Nykänen, ehkä hieman kookkaampi). En nyt siis halua mitenkään lähteä tässä arvostelemaan ketään... Enkä siis tarkota että nuo kolme kyseistä rumpalia olisi LÄSKEJÄ, mutta melko tukevatekosia kuitenkin. |
hollmi-5 24.05.2005 15:07:40 | |
---|
Anssi on aika lyhyt ja ohut kaveri. Kaasu on reilusti lihava, mutta rumpalina Anssia aika lailla jäljessä. Mika Hollström |
Jaska 24.05.2005 15:39:30 | |
---|
Anssi on aika lyhyt ja ohut kaveri. No siitä on jo aikaa kun olen miehen viimeksi ilman television lihavointia nähnyt, joten muistan varmaan väärin. |
per62 24.05.2005 16:02:57 | |
---|
En ole yli 100 kiloinen mutta kerran olin jo lähellä kun painoin 98 kiloa ja kaljaa meni silloin paljon. Pieni olen mutta yli 160 cm, tunnustan että olen hiukan ylipainoinen. Tietääkö muuten joku hyvän konstin pudottaa painoa, alanko syömään pelkästään vihanneksia? Niin syökö joku vihanneksia? |
Jaska 24.05.2005 16:06:06 | |
---|
En ole yli 100 kiloinen mutta kerran olin jo lähellä kun painoin 98 kiloa ja kaljaa meni silloin paljon. Pieni olen mutta yli 160 cm, tunnustan että olen hiukan ylipainoinen. Tietääkö muuten joku hyvän konstin pudottaa painoa, alanko syömään pelkästään vihanneksia? Niin syökö joku vihanneksia? Meet lämpöpuku päällä makuupussiiin, pistät karvalakin päähän ja meet tosi kuumaan saunaan. Etkä juo lainkaan. Tosin se kaikki paino lähtee sillon nesteenä, eikä se todellakaan oo terveellistä, mutta väliäkö tuolla. Toinen hyvä konsti on elää "terveesti". Mitä tuo sitten tarkottaakin. Tästä ei tainut olla paljoa apua :/ |
eljohnny 24.05.2005 16:12:32 | |
---|
Ehkä vielä jonain päivänä, mutta se ei ole kuitenkaan mikään tavoite Venyttely on kaiken A ja O. |
Kohti sataa, 75kg menossa ;) E: niinhän tuo allekirjoitus ja avatar sanoo; KINKKUA KAIKILLE! Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) |
Maardi 24.05.2005 16:51:39 | |
---|
Alle jää, tuore tulos sanoi että 76 kg. |
totomiettinen 24.05.2005 17:36:01 | |
---|
En edes tajua mistä se legenda on tullut että rumpalin täytyy olla läski(ja kaljukin vielä kaiken lisäksi). En minä ainakaan tiedä yhtään huippurumpalia joka edustaisi noita ruumiinpiirteitä. Onkos niitä muitakin hyviä rumpaleja ku läskejä ja kaljuja? Ja Anssi taas, onhan sillä läski biitti. White men can't jump |
hgr 24.05.2005 20:31:13 | |
---|
Onko se Nykänen sitten läski? Ei ole ainakaan omien muistikuvieni mukaan. Läskillä tarkoitan siis sellaista kunnon fanttia, esim. alle 180 ja yli 100. Onhan itsellänikin ylimääräistä rasvaa, vaikka painan alle 80. |
markkuliini 24.05.2005 21:34:00 | |
---|
En edes tajua mistä se legenda on tullut että rumpalin täytyy olla läski(ja kaljukin vielä kaiken lisäksi). En minä ainakaan tiedä yhtään huippurumpalia joka edustaisi noita ruumiinpiirteitä. Mites Abe Labourel jr.? www.vasamayhtye.com |
miccomalliton 24.05.2005 21:35:31 (muokattu 24.05.2005 21:38:07) | |
---|
Mites Abe Labourel jr.? Meinasin laittaa saman aiemmin. Iso ukko ja vielä luonnostaan kaljuuntunut. Taisi käyttää joskus 28" basaria... Edit. Pakko korjata se on muuten Laboriel. "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 |
markkuliini 24.05.2005 21:58:13 | |
---|
Meinasin laittaa saman aiemmin. Iso ukko ja vielä luonnostaan kaljuuntunut. Taisi käyttää joskus 28" basaria... Edit. Pakko korjata se on muuten Laboriel. Laboriel Sclaboriel. Veti muuten ihan törkeän hienosti Maccan keikalla viime kesänä. www.vasamayhtye.com |