Aihe: Sony ECM-MS907 mikrofoni
1
Jaska
24.05.2005 15:51:12
Haku on ilmeisesti pois käytöstä arkisin klo 12-18, joten pahoitteluni jos tulee uusittua vanhaa.

Jokatapauksessa tarkotus olisi nauhoittaa harjoituskäyttöön omaa rumpalointia ja ajattelin kysäistä onko tälläsestä Sony mikistä MD-soittimeen liitettynä mitään iloa.

http://www.sony.fi/ShowProduct.do?s … C+Microphones&product=ECM-MS907

Toinen vaihtoehto olisi varmaan ostaa joku basarimikki ja overheadi, mutta kun en omista minkäännäkösiä nauhotus/vahvistin laitteita ja olen täysin osaamaton "studiojutuissa", niin tää Sonyn mikki olis varmaan hitusen mukavampi.

Mutta siis kertokaapa kannattaako vai onko kannattamatonta.
Jaska
24.05.2005 16:04:06
Kiitossulle
dewil
25.05.2005 13:01:02

Toi on hinta/laatusuhteeltaan paras stereomikki.
Don´t Clone The Beat. Own The Beat.
Cornflake
25.05.2005 21:16:59
Jaska:
Jokatapauksessa tarkotus olisi nauhoittaa harjoituskäyttöön omaa rumpalointia ja ajattelin kysäistä onko tälläsestä Sony mikistä MD-soittimeen liitettynä mitään iloa.

On.

Mulla on (varmaankin) vanhempi malli tuosta ja olen nauhoitellut sillä paljon bänditreenejä. Hyvin pelittää. Kannut tuolla saa jopa hyvin.

Basari on ainoa "ongelma", eihän se siinä naamalla napsu mutta kuuluu kumminkin. Sijoittelulla hakee vain hyvän kohdan ja vot.
Jaska
25.05.2005 21:56:23
No kun kerran kyseinen patukka saa näin hyviä arvosteluja niin seuraa lisäkysymys:

Mistä kyseinen pamppu kannattaa hankkia? Maurin MaukasMusiikki vai Kaukon Pesukone ja Autostereo?
Cornflake
26.05.2005 07:46:46
Jaska:
Mistä kyseinen pamppu kannattaa hankkia? Maurin MaukasMusiikki vai Kaukon Pesukone ja Autostereo?

Tähän en osaa vastata, omani ostin suhteilla. Eikös noita ole myynnissä ihan samoissa paikoissa kuin MD-soittimiakin... Eli ihan kodinkoneliikkeet mm.

Jeps, ei tuo sentään mitään üüber-mikki ole, mutta ainakin tuollaiseen perushommaan (esmes treenien taltiointiin) ihan passeli.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)