Aihe: Vielä kerran ohmeista..
1
Miquis
24.05.2005 12:56:59
Huhhuh. Yritin kovasti väsyneenä ottaa selvää tuosta ohm-faqista, miten minun tapauksessani pitäisi toimia. En saanut. Pitäisi nukkua enempi. En saanu ladattua Hartken kotisivuilta manuaalia.

Eli, jos nuppi on Hartke 5000 (250 Watts Per Side at 4 Ohms,
170 Watts Per Side at 8 Ohms), ja kaappeina EBS:n 2x10 ja 1x15, molemmat 4 ohmia, miten kytken, jos haluan täydet tehot irti? Onko mahdollista?

Kiitän kovasti jos joku jeesaa.
TeeTee
24.05.2005 13:42:19
Ja kun nuo kaiuttimet on 4 ohmisia, niin saat täydet tehot irti.
Miquis
24.05.2005 14:00:54
Unohdin lisätä, nupissa on kaksi ylä- ja alakaappiplugilähtöä (paras yhdyssana), jokaisessa lukee 8 ohmia. Eli jos käyttäisin kahta ylä- ja alakaappia, silloin pitäis olla 8 ohmin kaappeja...? Yksillä kaapeilla siis 4 ohmia on sopiva..

Kiitos kovasti.
pardy
24.05.2005 14:03:57

Unohdin lisätä, nupissa on kaksi ylä- ja alakaappiplugilähtöä (paras yhdyssana), jokaisessa lukee 8 ohmia. Eli jos käyttäisin kahta ylä- ja alakaappia, silloin pitäis olla 8 ohmin kaappeja...? Yksillä kaapeilla siis 4 ohmia on sopiva..

Kiitos kovasti.

Juu siis laitat yläkaapin kiinni jompaankumpaan yläkaapin ulostuloon ja alakaapilla kanssa. Jos ois neljä 8 ohmin kaappia ni sit vois vetää kaikki kiinni, 2 kaappia/kanava.
"Voi paska. Ostinko just basson?"
saikkpe
24.05.2005 16:00:35

En saanu ladattua Hartken kotisivuilta manuaalia.

Jos ei vieläkään onnistu lataaminen, niin lähetä mulle pikaviestinä meiliosoitteesi. 5-tonnisessa ja 7-tonnisessa on sama manuaali, ja mulla on se koneella. Voin meilata sen sulle.
"Bassohan on lyömäsoitin."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)