Miquis 24.05.2005 12:56:59 | |
---|
Huhhuh. Yritin kovasti väsyneenä ottaa selvää tuosta ohm-faqista, miten minun tapauksessani pitäisi toimia. En saanut. Pitäisi nukkua enempi. En saanu ladattua Hartken kotisivuilta manuaalia. Eli, jos nuppi on Hartke 5000 (250 Watts Per Side at 4 Ohms, 170 Watts Per Side at 8 Ohms), ja kaappeina EBS:n 2x10 ja 1x15, molemmat 4 ohmia, miten kytken, jos haluan täydet tehot irti? Onko mahdollista? Kiitän kovasti jos joku jeesaa. |
Huhhuh. Yritin kovasti väsyneenä ottaa selvää tuosta ohm-faqista, miten minun tapauksessani pitäisi toimia. En saanut. Pitäisi nukkua enempi. En saanu ladattua Hartken kotisivuilta manuaalia. Eli, jos nuppi on Hartke 5000 (250 Watts Per Side at 4 Ohms, 170 Watts Per Side at 8 Ohms), ja kaappeina EBS:n 2x10 ja 1x15, molemmat 4 ohmia, miten kytken, jos haluan täydet tehot irti? Onko mahdollista? Kiitän kovasti jos joku jeesaa. Kumpaankin kaiutinlähtöön yks kaappi. Siis kumpaakin 250w päätettä kohden kaappi. En saanut. No kyllä siinä isommallekkin miehelle tulee nyyhky puseroon. "Voi paska. Ostinko just basson?" |
TeeTee 24.05.2005 13:42:19 | |
---|
Ja kun nuo kaiuttimet on 4 ohmisia, niin saat täydet tehot irti. |
Miquis 24.05.2005 14:00:54 | |
---|
Unohdin lisätä, nupissa on kaksi ylä- ja alakaappiplugilähtöä (paras yhdyssana), jokaisessa lukee 8 ohmia. Eli jos käyttäisin kahta ylä- ja alakaappia, silloin pitäis olla 8 ohmin kaappeja...? Yksillä kaapeilla siis 4 ohmia on sopiva.. Kiitos kovasti. |
pardy 24.05.2005 14:03:57 | |
---|
Unohdin lisätä, nupissa on kaksi ylä- ja alakaappiplugilähtöä (paras yhdyssana), jokaisessa lukee 8 ohmia. Eli jos käyttäisin kahta ylä- ja alakaappia, silloin pitäis olla 8 ohmin kaappeja...? Yksillä kaapeilla siis 4 ohmia on sopiva.. Kiitos kovasti. Juu siis laitat yläkaapin kiinni jompaankumpaan yläkaapin ulostuloon ja alakaapilla kanssa. Jos ois neljä 8 ohmin kaappia ni sit vois vetää kaikki kiinni, 2 kaappia/kanava. "Voi paska. Ostinko just basson?" |
saikkpe 24.05.2005 16:00:35 | |
---|
En saanu ladattua Hartken kotisivuilta manuaalia. Jos ei vieläkään onnistu lataaminen, niin lähetä mulle pikaviestinä meiliosoitteesi. 5-tonnisessa ja 7-tonnisessa on sama manuaali, ja mulla on se koneella. Voin meilata sen sulle. "Bassohan on lyömäsoitin." |