HeavyMachinery 24.05.2005 00:20:14 | |
---|
Miten paljon täällä porukka käyttää reenaamiseen aikaa? päivässä,viikossa,kuukaudessa ? Siis itsenäiseen reeniin ei bändin kanssa. Sama kuin paljon bändin kanssa. Huomasin vaan kapuloiden kestävyys topicissa joku sanoi että kapulat kestää 6kk ja reenaa 1,5h viikossa? Reenaanko siis poikkeuksellisen paljon? Yksin: pyrkimys joka päivä 2h totuus noin 4pv/viikko kun bändireenit sotkee. bändin kanssa:2-3kertaa/viikko. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Checkmate 24.05.2005 00:45:29 (muokattu 24.05.2005 00:48:34) | |
---|
Nykyään jotain 3-7h/pvä, eli pyrin käyttämään melkein kaiken liikenevän ajan harjoitteluun. Kapulat eivät kuitenkaan kulu niin nopeaa kuin vois olettaa, koska soitan pääasiassa melko hiljaa tai pikkusen vähemmän hiljempaa ja iso osa ajasta menee myös vispilöiden parissa. Joo, olishan sitä voinu kiinnostua reenaamisesta esim. 8 vuotta sitten... Reenatkaa, nuoret, reenatkaa! Ja miksei vähän varttuneemmatkin. Vauvasta vaariin ja kehdosta hautaan. |
Stereophile 24.05.2005 06:04:00 (muokattu 24.05.2005 06:05:33) | |
---|
Ihan liian vähän. Yksin tulee käytyä n. 2-5 kertaa kuukaudessa, ehkä keskimäärin n.1,5h/kerta. Bändin kanssa vaihtelee aika paljon. Jos ei ole keikkaa/studiota/uusien biisien opettelua tiedossa, voi tulla kuukaudenkin soittotauko, toinen ääripää on 5 reenit viikossa. Keskimäärin noin 1-2 bänditreenit viikossa. Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
Terok 24.05.2005 08:12:41 | |
---|
Kerran viikossa jos sitäkään, bänditreenejä saattakin olla sitten 3-4 tuntia päivässä parhaimmillaan. |
Bobana 24.05.2005 08:25:23 | |
---|
Ittekseni reenaan 3 krt/vko n. 3-4h kerrallaan. Siihen päälle 2 bändin reenit, tosin toinen bändi harjoittelee säännöllisesti joka viikko ja toinen silloin tällöin muutaman kerran kuukaudessa. |
Jalmis 24.05.2005 09:13:56 | |
---|
Mä en ole varmaan ainakaan vuoteen treenannut yksin soittoa. Pitäisi varmaan joskus taas...bändin kanssa treenataan kerran pari viikossa. Se oli elämäni omituisin joulu. |
Deino 24.05.2005 09:14:09 | |
---|
Treenaan joka päivä noin tunnin. Itsekseni siis. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Suleima 24.05.2005 09:39:32 | |
---|
Normaalissa elämänrytmissä (töitä esim. 40h/vk) uskoisin käyväni 4-5 kertaa viikossa 3-4h kerralla. Nyt on pääsykokeisiin valmennusta ja ties mitä estämässä kunnon reenausta... tietty bändireenit syö tuosta aikaa, niitä ei kyllä ole varmaankaan ku n. 6h viikossa |
miscage 24.05.2005 09:44:06 (muokattu 24.05.2005 09:44:46) | |
---|
Vähän vaihtelee, nyt treenikämppä on auki vain 3krt/viikko, ja niistä ainakin kaksi bänditreeneihin. Ajattelin lähitulevaisuudessa hommata treenipädin. Mutta kouluvuoden aikana, kun nuorisotoiminta on aktiivista, ja kämppä auki, pyrin käymään joka päivä kämpillä rummuttelemassa, bändin kanssa tai ilman. Johonkin 5-7 kertaan viikossa se asettuu, paitsi nyt koululaisten kesälomien aikaan. - Onx Mamba hyvä?
- No on se nyt ihan kohtalainen. |
Suleima 24.05.2005 09:54:11 | |
---|
tässäkin aiheessa on aika olennaista se, kuinka suuren osan treeniajasta kukin käyttää itse treenaamiseen. Päämäärätöntä "huvisoittoa" ei välttämättä voida laskea treeniajaksi. |
miscage 24.05.2005 09:55:47 | |
---|
tässäkin aiheessa on aika olennaista se, kuinka suuren osan treeniajasta kukin käyttää itse treenaamiseen. Päämäärätöntä "huvisoittoa" ei välttämättä voida laskea treeniajaksi. Totta. Itse soittelen nykyään enimmäkseen levyjen mukana. Mulle on nuo varsinaiset tekniikkaharjoitukset vielä vähän pimennossa. - Onx Mamba hyvä?
- No on se nyt ihan kohtalainen. |
ltg 24.05.2005 10:54:50 | |
---|
Viime aikoina olen pyrkinyt hakkaamaan tyynyihin sun muihin tekniikkatreenejä. Rudimenttejä ja muita, noin tunti päivässä. Ei aina onnistu sekään. Bändin kanssa noin kerran viikossa pari tuntia kerrallaan, joskus useammin. Yksin en setin kanssa enää juuri pääse soittelemaan töiden takia, huono homma. Minusta on yhdentekevää, onko groove lämmintä pissiä lahkeessa vai ei.
http://www.gangstawar.com/index.php?act=speclink&speclink=u610156182 |
KoRn88. 24.05.2005 10:57:51 | |
---|
1,5-3,5 tuntia päivässä. Riippuu täysin siitä, että onko muuta tärkeää menoa. Joskushan on tietenkin päiviä, ettei soittamaan pääse, mutta keskimäärin suunnilleen tuon verran. |
JeeVes 24.05.2005 11:02:35 | |
---|
Kyllä vielä tulee soitettua noin 2 kertaa viikossa, yleensä treenit kestää 1h-2h. Sitten tulee aika paljon uusia biisejä tehdessä ideoitua uusi komppeja ja sen sellaista. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
jyrildo 24.05.2005 11:31:32 | |
---|
Minusta on tärkeintä, että treenaa niin paljon kun vaan itsestä tuntuu mielekkäältä ja kehittää itseään niin hyväksi kuin haluaa. Ei siis ole pakko mikään virtuoosi olla, jos ei halua. Huonoja tuloksia saa jos monta tuntiä väkipakolla vääntää joka päivä. Itse treenailin aluksi 1-5h joka päivä. Viime aikoina reenailin tunnin pari joka toinen päivä ehkä. Nyt iski taas vimma reenailla ja noin 2h joka päivä tulee naputeltua. |
Keskimäärin tunti päivässä. Levyjen päälle ja naksuttimen kanssa sitten enemmänkin, jos huvittaa. Vähän päämäärätöntä touhua välillä, mutta onpahan kivaa. Bänditreenit on 1-2 kertaa viikossa, kestävät pitkään. Uusia juttuja tulee koko ajan, ja kokemuksesta voin sanoa, että silloin kannattaa tehdä. 1½ tuntia kerran viikossa kuulostaa ihan liian vähältä. Tuolla tahdilla mulla ainakin alkaa mennä kaikki 'vähän sinnepäin', jo kuukauden päästä. |
Bobana 24.05.2005 13:59:28 | |
---|
tässäkin aiheessa on aika olennaista se, kuinka suuren osan treeniajasta kukin käyttää itse treenaamiseen. Päämäärätöntä "huvisoittoa" ei välttämättä voida laskea treeniajaksi. Höpön höpön! Kyllä kaikenlainen soitto vie eteenpäin. Voihan sitä "huvikseen" vetää vaikka tunnin pelkkää kakkosnelosta ja niihin kehitellä "huvikseen" fillejä. Ei sitten tarttis niitä saatanan klikkejä joista täällä itketään kun on rytmiikka veressä. |
hgr 24.05.2005 14:26:19 | |
---|
Yleensä n. 1-2 h treeniä kerrallaan 4-5 päivää viikossa. Bänditreenejä on vähän vaihtelevasti, yleensä kerran viikossa. Oon kyllä selvästi huomannut että jos tulee esim. viikko taukoa treenaamisesta, on soitto tosi tahmeaa sitten seuraavalla kerralla. Ehkä homma ei ole sitten tarpeeksi selkäytimessä vielä. |
HeavyMachinery 24.05.2005 14:37:32 | |
---|
tässäkin aiheessa on aika olennaista se, kuinka suuren osan treeniajasta kukin käyttää itse treenaamiseen. Päämäärätöntä "huvisoittoa" ei välttämättä voida laskea treeniajaksi. Kyllä sekin on reeniä siinnä missä muukin. Itse soitan ensin noin 0,5h mitä sattuu sitten 1h tekniikkaa ja taas 0,5h-> mitä sattuu Minä tiedän - siis pelkään ! |
kampela 24.05.2005 14:54:39 | |
---|
5 x tunnista pariin. Kapuloita katkee et suhisee.. www.endofyou.net |