Aihe: Slayerin kepittäjät.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
dictatorsh*t
09.05.2005 19:13:16
Play it again Jack and then rewind the tape and then play it again, and AGAIN, and AGAIN.
Sahtimies666
10.05.2005 09:37:31
Jumalan siunausta!!!

God hates us all!!! ;)
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
lucbass
10.05.2005 13:55:50

God hates us all!!! ;)

niinku mun allekirjotus
god hates us all
Sahtimies666
11.05.2005 15:07:47
niinku mun allekirjotus

Kappas!!:D
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
Mijau
12.05.2005 12:17:43
No ne kaikki 3 jäsyä on vääntäny suurinpiirtein samanverran hittejä,jotkut yksin ja jotkut yhdessä...

Typerää speQuloida tämmöstä... Yhtä kovia jäsyjä kaikki
Jos kansivihossa lukee et biisin on tehnyt Jeffi nii ei se välttämättä tarkota että jeffi on vääntäny koko biisin yksin. Eiköhän niitä oo kaikki väsäilly yhtä paljo.

Jeah ens kuus Nää äijät näkee Livenä!
*kurnau*
Phobophile
12.05.2005 16:28:38
Jos kansivihossa lukee et biisin on tehnyt Jeffi nii ei se välttämättä tarkota että jeffi on vääntäny koko biisin yksin. Eiköhän niitä oo kaikki väsäilly yhtä paljo.

Tekijätietoihin nyt vaan on tapana merkitä kappaleen tekijäksi se joka kappaleen on oikeasti tehnyt.
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
Akiman
24.05.2005 11:45:37

Tekijätietoihin nyt vaan on tapana merkitä kappaleen tekijäksi se joka kappaleen on oikeasti tehnyt.

Ihan kuten aikanaan jokainen Black Sabbathin jäsen oli tehnyt tasan 25% jokaisesta biisistä, koska niiden tekijätiedoissa luki Iommi / Ward / Butler / Ousbourne. :)

Onhan noissa sävellystiedoissa usein selkeää väljyyttä, mutta yleisesti merkinnät ovat kaiketi niin, että pohjimmaisen sävellyksen tekijä merkitään näihin tietoihin ja sovitukset, lisäilyt ja muut väännöt jäävät sitten sitten muihin krediitteihin piiloon. Eivät tällaiset niin vakavia asioita ole, mutta toisaalta Slayerin osalta varsinkin 80-luvulla nuo seikat olivat toisinaan hieman epäselviä, kuten tässäkin keskustelussa on käynyt ilmi.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
bedlam
24.05.2005 11:55:48

Onhan noissa sävellystiedoissa usein selkeää väljyyttä, mutta yleisesti merkinnät ovat kaiketi niin, että pohjimmaisen sävellyksen tekijä merkitään näihin tietoihin ja sovitukset, lisäilyt ja muut väännöt jäävät sitten sitten muihin krediitteihin piiloon.

OT: Joskus olen esim. Metallican vihkosia tiiraillessani miettinyt, joskohan Ulrich nyt oikeasti niin isossa roolissa sävellystyötä on. Vaikka Hammett tai Newsted olisi keksinyt biisin pääriffin ja kertsin ja Ulrich päättänyt, että pääriffiä tuleekin kuuden sijasta kahdeksan kertaa, hänen nimensä sieltä luultavasti ensin löytyy./OT
http://www.mikseri.net/kiasma
T.S. S L A Y E R
24.05.2005 12:06:38 (muokattu 24.05.2005 12:11:44)

OT: Joskus olen esim. Metallican vihkosia tiiraillessani miettinyt, joskohan Ulrich nyt oikeasti niin isossa roolissa sävellystyötä on. Vaikka Hammett tai Newsted olisi keksinyt biisin pääriffin ja kertsin ja Ulrich päättänyt, että pääriffiä tuleekin kuuden sijasta kahdeksan kertaa, hänen nimensä sieltä luultavasti ensin löytyy./OT

Se on aika hassua että ainoastaan Motorbreath-biisissä ainoa nimi on Hetfield. Kaikki muut biisit on sitten Hetfield/Ulrich ja muut heebot.

---

GHUA - levy on yksi Slayerin parhaista. Sanokaa mitä sanotte. Disciplessä ehkä yks parhaista biisirakenteista.
Payback, niin äärimmäisen murhaava biisi.
Ainoastaan mulle on jäänyt Exile hieman sekavaksi biisiksi.

edit: vielä ne kaksi extrabiisiä GHUA-levyltä, varsinkin Scar Struck hyökkää päälle niin massiivisella voimalla että huhhuh!!!
dictatorsh*t
24.05.2005 12:12:33

Sehän on levyn parhaita biisejä.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Explorer
24.05.2005 12:23:18
GHUA - levy on yksi Slayerin parhaista. Sanokaa mitä sanotte.

Jaa-a. Hirveät soundit, masteroinnissa laitettu liian lujalle mistä syystä vähän väliä esiintyy sietämätöntä digitaalista säröä. Biisit liian epätasaisia.

Disciplessä ehkä yks parhaista biisirakenteista.

Helvetin kova biisi, mutta vain siihen hämyloppuun asti, hitaamman riffittelyosuuden lopusta olisi voinut jättää tarpeettomana pois.

Payback, niin äärimmäisen murhaava biisi.

Kyllä, paitsi sanoitus on aika hupaisa.

Mulla tuo kuuluu levyn kärkikolmikkoon edellä mainittujen kanssa.
Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world.
dictatorsh*t
24.05.2005 16:36:45
Kyllä, paitsi sanoitus on aika hupaisa.

Kunnon uhoa.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
routa
24.05.2005 20:32:33
Kerryssä on enemmän munaa ja se on isompi
http://peikkovuori.no-ip.org
thrashmetallisti
24.05.2005 21:50:31

Kerry King / Slayer
His cock is about 6 inches with a decent width. Unfortuately, the man will kiss you for about fifteen minutes and thats the end of foreplay. Also he fucks exactly like he plays guitar...too fast & plenty hard...only doggy style. After he's done he kills you in the name of Satan. Just seeing if anybody is really reading this. Doesn't eat pussy, but never asks for head either. Very sweet but can be very moody.

Jeff Hanneman / Slayer
He loves eating pussy about as much as he loves getting head from girls. His cock is pretty decent--it's got a slight "Bill Clinton" curve to it. Word on the street is he's about 7 to 8 inches long and somewhat slender. Once things go from oral to regular sex, he's a doggie man. He also insists on condoms and he's big on fondling tits while he's pounding away. He seems to care about making sure you have some fun too.

Jefillä on kyllä nyt vissiin enemmän ns. "munaa."

Lähde: http://www.metalsludge.tv/main/inde … ts&func=viewpage&pageid=381
älä vieraile missään nimessä
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Wasbesp
24.05.2005 22:08:19

Mistä voi lukea Tiktakin tytöistä samanlaista faktaa?
Onks kaikki Alexit laihoja?
bedlam
25.05.2005 09:44:54

Mistä voi lukea Tiktakin tytöistä samanlaista faktaa?

No onneksi ei Tiktakin tyttöjen munien koosta löydy kaiketi tarkempia faktoja.
http://www.mikseri.net/kiasma
Ben_D
25.05.2005 09:54:08

No onneksi ei Tiktakin tyttöjen munien koosta löydy kaiketi tarkempia faktoja.

;)
ydinaukio
25.05.2005 15:21:14

minusta se on slayerin paras biisi.
Henkka Hevimies
25.05.2005 15:45:38 (muokattu 25.05.2005 15:45:46)
GHUA ei kolahda,ei sitten ollenkaan.
THRASH TILL' DEATH!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)