Reddie 24.05.2005 02:30:04 (muokattu 24.05.2005 02:32:59) | |
---|
Tuli tosta mainostusthreadista mieleen tämmöinen tietynlaisen piilomainonnan omaava threadi. Nimittäin meidän bändillä on aina ollut se "ongelma" että meitä on tosi vaikea pudottaa mihinkään genreen. Eihän tämä ongelma ole sinänsä, että kyllä ne jotka meidän musasta tykkää siitä kuuntelee sitä, vaikka ei tiedä mitä genreä se on. Mutta mainostusmielessä se on ongelma. Me ollaan aina pistetty saatekirjeisiimme että ollaan nu-/pop-metallia. Ja ah niin monta kertaa on seuraavat lauseet tullut vastaan: Eihän tää oo mitään metallia! Tää on jotain purkkapoppia! tai Eihän tää oo mitään nu-metallia! Tää on jotain rankkaa mättöä! Hauskana sivukommenttina voidaan mainita, että juuri tämä genren vaikea hahmoitteleminen on antanut meille aika mielenkiintoisia kommentteja Mikserissä. Jengi dissaa biisin koska genre ei ollut se mitä oli luvattu. Ja väki mikä tulee keikalle voi pettyä pahastikin jos musa ei ollutkaan sitä mitä haettiin vaikka "genre oli kohallaan". Mutta nytten heitänkin siis haasteen (joka sisältää mainoksen): Kuunnelkaa meidän musaa ja kertokaa mitä genreä se TEIDÄN mielestä edustaa. Samalla voi muuta keskustelua genre-aiheesta keskustella, ja muutkin bändit mitkä taistelee tämän asian kanssa niin yhtykää ihmeessä tänne! Bändimme nimi on siis Formed ja helpoiten musaamme kuulee täällä: http://www.mikseri.net/formed/Viralliset kotisivut: http://www.formed.tk/ Itsehän olen sitä mieltä että genre-ajattelu on välttämätön paha. Genret kahlitsevat ja luovat tarpeettomia ennakkoluuloja musiikkia kohtaan. Toisaalta bändiä on mahdotonta mainostaa sanomalla että "No me soitetaan musaa.". |
appendix rock? |
Reddie 24.05.2005 02:48:59 | |
---|
appendix rock? :D Tästä lähdetään! |
MrQ 24.05.2005 19:52:56 | |
---|
Sanoisin että nu-grugea tai mallcorea. :D hehe, en tiiä, en voi nyt kuunnella, mutta jotain tuollaista, ounastelisin kuitenkin. :D |
Phobophile 24.05.2005 19:53:54 | |
---|
Pipoheviä. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
Ratloz 24.05.2005 21:22:19 | |
---|
tää on ihan selvästi popcorea höystettynä rockilla |
Jormaz 24.05.2005 21:41:49 | |
---|
Jotain mä tähän kirjottelin mutta pyyhin pariin kertaan kaiken pois. En vain osaa. Kai tää on jotain pomppuhevirokkia. Green Valley Gnu Metal? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
luopio 24.05.2005 22:11:29 (muokattu 24.05.2005 22:11:55) | |
---|
Kuuntelin vaan ton Hide And Seekin. Poprokkia jollai nu-metal vaikutteilla. Ei ainakaan metallia (en siis laske tätä nu-etuliitteistä metalliksi). I'll throw the first rock. |
Starlia 24.05.2005 22:12:44 | |
---|
Piporock |
MrQ 24.05.2005 22:13:01 | |
---|
Kuuntelin vaan ton Hide And Seekin. Rokkia jollai nu-metal vaikutteilla. Ei ainakaan metallia (en siis laske tätä nu-etuliitteistä metalliksi). Kun se ei taida olla ihan sun tai mun määreistä kiinni. Ajatellaanpa asiaa: Mun mielestä metallin kantava tekijä on raskaus. Standardi kasarissa tai tiluhevissä ei ole vitun vertaa raskautta saatikka munaa. Silti, kutsun sitä metalliksi. Susipaskaksi mutta metalliksi. Numetal on metallia, ei vaan sellaista mistä itse pidät. |
luopio 24.05.2005 22:23:34 | |
---|
Kun se ei taida olla ihan sun tai mun määreistä kiinni. Ajatellaanpa asiaa: Mun mielestä metallin kantava tekijä on raskaus. Standardi kasarissa tai tiluhevissä ei ole vitun vertaa raskautta saatikka munaa. Silti, kutsun sitä metalliksi. Susipaskaksi mutta metalliksi. Numetal on metallia, ei vaan sellaista mistä itse pidät. Toi nyt on aika pilkunnussimista, mutta totta kuitenkin. Satun vaan pitämään tätä niin iljettävänä että en sitä mielessäni tahdo metalliksi mieltää vaikka se kai sinne oikeesti kuuluu. Toivottavasti selvensi, vaikka eihän se minun mieltämisestänikään olekaan kiinni. I'll throw the first rock. |
MrQ 24.05.2005 22:42:35 | |
---|
Toi nyt on aika pilkunnussimista, mutta totta kuitenkin. Satun vaan pitämään tätä niin iljettävänä että en sitä mielessäni tahdo metalliksi mieltää vaikka se kai sinne oikeesti kuuluu. Toivottavasti selvensi, vaikka eihän se minun mieltämisestänikään olekaan kiinni. Selvensi selvensi. Samaa mieltä ollaan, eri skenestä tosin. Joskin kornin vanhat ja vastaavat oli ja on edelleen ihan hemmetin hyviä levyjä. |
Niskamies 25.05.2005 00:16:16 | |
---|
Offtopic: Mun mielestä te ootte livenä ihan vitusti kovempi bändi kun näillä nauhotuksilla. Virallisesti semi-pro! |
Rumpali Rölli 25.05.2005 11:06:02 | |
---|
jotain punkin ja nu-metallin sekotusta sanoisin minä eli niiku joku korn + offspring (tiedetään ihme bändit tuoho asetettu mutta tähän hätään en keksinyt muutakaan) # Suomen keskiaikaiset piispat olivat Matti Maaton, Vaskodakama ja Kristoverkolumpus -Ala-asteen koevastauksia |
toba 25.05.2005 11:36:59 (muokattu 25.05.2005 11:38:33) | |
---|
Genrestä en tiiä. Mutta menkää Collarbonen kanssa yhteiskeikalle niin tytöt tykkää ;) EDIT: Laulaja vois mennä tunneille |
jussiohman 25.05.2005 13:13:21 | |
---|
Ostoskeskusheviä. Mitä sinä livoit huulia, ratsulleko maiskautit? Kätkehän viettielämäsi, pitäkäämme asialliset välit. |
sagnakateih 25.05.2005 14:06:12 | |
---|
Ostoskeskusheviä. Komppaan. |
Tapani L 25.05.2005 14:51:41 | |
---|
Sanokaa metallisteille, että soitatte nu-metallia ja poppareille, että soitatte metallia punk/rock-vaikutteilla. Tehkää kotisivuillenne vaikka kaksi eri osiota, joista toinen on metallista kiinnostuneille ihmisille, ja sisältää linkin yhteen biisiin ja tiedon "Ei tämä teitä kuitenkaan kiinnosta" ja toinen taas vähän kevyemmästä tavarasta innostuneille ja jossa luvataan hyvää musiikkia rankalla kädellä soitettuna. Ei pitäisi olla kenelläkään valittamista ;) BTW. Ihan hyvää musiikkia, harmi kun en ehtinyt jäädä silloin Pasilassa katsomaan teitä. Olisi voinut toimia oikein hyvin livenä. |
Deino 25.05.2005 15:01:42 | |
---|
Komppaan. Kuten myös. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Reddie 25.05.2005 17:06:12 | |
---|
Green Valley Gnu Metal? Ehhehee... ;) Tää ois kyl aika voittaja! Mun mielestä te ootte livenä ihan vitusti kovempi bändi kun näillä nauhotuksilla. Joo näin mä sen oon itsekin tulkinnu.. Ei sillä että soitettais livenä paremmin (kaukana siitä) vaan siihen saa tuotua sitä sykettä jotenkin vaan enemmän. Mut ihan mielenkiintosta, mitä noista meidän biiseistä kuuntelit? jotain punkin ja nu-metallin sekotusta sanoisin minä eli niiku joku korn + offspring (tiedetään ihme bändit tuoho asetettu mutta tähän hätään en keksinyt muutakaan) Elä huoli, oudoin mitä tähän väliin on vastaan tullut on ollut Jon Bon Jovi. :D Mutta menkää Collarbonen kanssa yhteiskeikalle niin tytöt tykkää ;) Tehty jo, mut Collarbonen Matti vie aina kaikki naiset.. ;) BTW. Ihan hyvää musiikkia, harmi kun en ehtinyt jäädä silloin Pasilassa katsomaan teitä. Olisi voinut toimia oikein hyvin livenä. Kiitos! Ens kerralla sitten.. :) Mut niih... Kai se on sitten ilmeisesti jatkettava tällä aina niin harmaalla nu-metallin/pop-metallin linjalla. Jotenkin noi rock-ilmaisut tuntuu jotenkin vieraalta, ellei siihenkin sitten kehittäisi jonkun hienon etuliitteen... Nu-rock? |