Demostudio 11.05.2005 15:30:12 | |
---|
Bändin nimi: Jesse Lepistö Band Kappaleen nimi: My baby's gone URL: http://koti.phnet.fi/le34op/babysgone.mp3 (Mp3) Treeneissä nauhoitettu tunnelmallinen blues. Kokoonpano: Jesse "DaLeppi" Lepistö - Kitara ja laulu Sauli "s02r" Zinovjev - Basso Panu "rokstar" Savolainen - Rummut ja urku Lainausmerkeissä siis mnet-tunnukset... Nauttikaa :) |
Läpistö 11.05.2005 15:34:15 | |
---|
Niin ja vielä sellainen pyyntö, et kommentoikaa paljon, missä olis parannettavaa jne. :) "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
Tapani L 11.05.2005 20:08:25 | |
---|
Hyvinhän se rullasi, oli mukava kuunnella. Laulussa voisi olla enemmän särmää ja pellit kuuluivat ainakin alussa vähän turhan kovaa. En mä oikein muuta osaa sanoa. |
Volle 11.05.2005 20:38:45 | |
---|
Muuten jees, mutta lausunta tai joku laulussa vähän tökki korvaan paikoin ja rummuista pellit on vähän liian kovalla, kuten joku jo sanoikin. Muutenhan tää on saundeiltaan ja soitoltaan oikein kivaa tavaraa. Niin, sekin vielä oli puolittainen valituksen aihe, että mun mielestä tälläinen plues on aina "hetki" ja se pitäisi vetää yhdellä otolla "livenä" sisään. Niin ei vissiin ollut tässä, jos sama heppu veti urut ja rummut. Tämä on siis vain mun mielipiteeni eikä se tässä edes haittaa kuin periaatteen tasolla. :) Nam. |
mooch 11.05.2005 21:00:07 (muokattu 11.05.2005 21:04:40) | |
---|
Muuten jees, mutta lausunta tai joku laulussa vähän tökki korvaan paikoin ja rummuista pellit on vähän liian kovalla, kuten joku jo sanoikin. Muutenhan tää on saundeiltaan ja soitoltaan oikein kivaa tavaraa. Niin, sekin vielä oli puolittainen valituksen aihe, että mun mielestä tälläinen plues on aina "hetki" ja se pitäisi vetää yhdellä otolla "livenä" sisään. Niin ei vissiin ollut tässä, jos sama heppu veti urut ja rummut. Tämä on siis vain mun mielipiteeni eikä se tässä edes haittaa kuin periaatteen tasolla. :) Heh, nää sessiot vedettiin ihan täysin livenä sisään tuota hammondia lukuunottamatta.. olisi sekin tullut livenä jos soittaja olisi ollut ;) EDIT: niin ja kun sanoitte että pellit kuuluu liikaa niin nämähän on kuitenkin tällaisia demoäänityksiä ettei mitenkään hifistelty niiden suhteen :) Yhdellä mikillä rummutkin, tosin näin tulee luultavasti käymään "tositilanteessakin", ihan tarkoituksella. Tosin eri mikillä. |
Läpistö 11.05.2005 21:02:07 | |
---|
Laulussa voisi olla enemmän särmää Pitäiskö mun juoda paljon viskiä vai polttaa 2 askia röökiä päivässä? :P "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
Tapani L 11.05.2005 21:14:43 | |
---|
Pitäiskö mun juoda paljon viskiä vai polttaa 2 askia röökiä päivässä? :P Ei, vaan laittaa lauluun vähän rähinää, eli opetella, jos siltä tuntuu. Tuo oli vain minun mielipiteeni. Ei kai se äänensä pilaaminen ketään hyödytä - varsinkaan laulamisen suhteen. Ja saahan pellit hiljaisemmiksi treeninauhoituksessakin vähän mikkiä siirtämällä. Mun korviini nuo ainakin ottivat vähän ikävästi. |
Läpistö 11.05.2005 21:17:15 | |
---|
Ei, vaan laittaa lauluun vähän rähinää, eli opetella, jos siltä tuntuu. Tuo oli vain minun mielipiteeni. Ei kai se äänensä pilaaminen ketään hyödytä - varsinkaan laulamisen suhteen. Ja saahan pellit hiljaisemmiksi treeninauhoituksessakin vähän mikkiä siirtämällä. Mun korviini nuo ainakin ottivat vähän ikävästi. Okei, kiitos vinkeistä :) "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
mooch 11.05.2005 21:17:28 | |
---|
Ja saahan pellit hiljaisemmiksi treeninauhoituksessakin vähän mikkiä siirtämällä. Mun korviini nuo ainakin ottivat vähän ikävästi. Niinniin, toki saisi mutta kuten sanoin niin näillä kai tärkein on sitä musiikkia esitellä, ja noihin nyt ei niin vaivaa nähty. |
s02r 11.05.2005 22:17:38 | |
---|
Katos, minustahan on tullut 15-minuutin julkkis. :) |
Läpistö 11.05.2005 22:20:26 | |
---|
kyl Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
hammond 16.05.2005 15:16:48 | |
---|
Mimmejä tulee ja menee ku kolmosen ratikoita :) Tämmönen kama vois toimii syksyllä, mutta ei näin keväällä. Ja tosiaan Bluesissa laulajalla pitää olla elämänkokemusta jotta homma toimii.. Plussaa urkusoundista ;) "Rock n roll is maybe dead,
but kasari lives forever" |
Urkusoundi on aito midi-pluggari. :D Aika blues... :P |