teemu j 21.05.2005 20:16:15 | |
---|
Olen tässä kesän aikana hankkimassa itselleni ensimmäistä bassoa, joten en kyseisestä soittimesta paljoakaan tiedä. Mutta tuolla soitin-huttusen sivuilla silmiin pisti EKO merkkinen music manin ja jatzarin kopio, onko kyseisestä soittimesta ensi bassoksi vai kannattaisiko katsella jotain muuta merkkiä esim, aria tai jammu squier p-bassoa, tai jotain muuta. Hinta luokka saisi olla max 300€ Ehdotuksia odotellen. kiitoksia jo etukäteen. |
Johannes_t 21.05.2005 21:18:01 | |
---|
Törmäsin tuollaiseen EKO-musariin, tai musareihin, 4- ja 5-kieliseen. Vitonen ei oikein säväyttänyt, kaula oli ihan hemmetin paksu ja H-kieli lerppu. 4-kielinen taas tuntui olevan harkitsemisen arvoinen omassa hintaluokassaan. Käy kokeilemassa mainitsemiasi vaihtoehtoja ja ota se joka miellyttää eniten. KIS(S), Keep It Simple (Stupid). |
willie 23.05.2005 16:37:00 | |
---|
Mun yhdellä kaverilla oli tommonen EKO jazzbass 80-luvulla, kun sitä testasin. Ihan kohtuullinen perusbasso, ehkä samaa luokkaa kun noi nykyiset Squierin vastaavat. Tuo Huttusen hintapyyntö on suunnilleen kohdallaan, jos cashilla maksaessa saat vielä tingittyä hinnasta parikyt euroa veks. Käy myös katsomassa Aron Soittimessa Fredalla, mitä siellä on tarjolla. Itse olen tehnyt sieltä muutaman hyvän halpislöydön, jotka ovat olleet hyvissä säädöissä jo valmiiksi ! |
Isälläni oli noin 14-vuotiaana Eko-basso ja sanoi, että se ei soinu ja eikä muutenkaan kehunut sitä. |
Karlsson 23.05.2005 21:07:08 | |
---|
Isälläni oli noin 14-vuotiaana Eko-basso ja sanoi, että se ei soinu ja eikä muutenkaan kehunut sitä. Juuh, noi vanhat Ekot on vähä eri asia kun nää uudet. Tai no, halpaa ritsaa kummatki, ky. "Tissiliivit sai minut kiinnostumaan." -Vasara |
teemu j 23.05.2005 22:03:43 | |
---|
Kiitoksia vinkistä Willie! Täytyypi käydä tsekkaamassa Aron tarjonta, että mitä sieltä löytyy, jahkahan basson hankinta tulee ajankohtaiseksi. varmaankin heinäkuun puolella. Aina parempi se olisi jos basso olisi jo sisään ajettu. ja säädöt kohdallaan, että sais keskittyä soittamiseen. Ei tarvi olla välttämättä uus kyl käytettykkin käy mulle. jos vaan sopiva löytyy. |
saturnzreturn 11.01.2006 11:45:40 (muokattu 11.01.2006 11:46:35) | |
---|
piti nostaa tällainen ylös, kun paukuttelin 5 minuuttia tuollaisella 4-kielisellä eko-"musarilla", ja tuntui minun mielestäni oikein hyvältä. Onko jollain kokemusta oikein kaapin kautta soitosta, olisi kiva kuulla mielipiteitä ennen kuin rupeaa avointa kauppaa harrastamaan. my wallet's fat and so is my head |
Hughes 11.01.2006 16:23:21 | |
---|
Se on hyvä basso. Itelleni ostin leluksi 5-kielisen. Soundi on tosin paska, mutta jos se ei häiritse.. MoParin saa kiinni vain toinen MoPar. |