Aihe: Treenipaikkoja hoilaamiselle (kerrostalo-infernon sijaan)
1 2
-J
26.04.2003 12:04:37
No tuota, henkilökohtaisesti hoilotan aina yksin autoa ajaessani. Ei oikein tuo pokka tahdo riittää kotona määkimiseen ;)
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
Deg
26.04.2003 19:45:45

No missäs ja kenelle te aiotte mahdollisesti esiintyä jos ei sitä ääntä kehtaa kellekkään esitellä?
hoho vaan sullekkin
trust
28.04.2003 01:27:06
Anna mennä vaa siellä himassa... Nii ja mä oon keksiny uuden jutun, eli laulan aina ku oon lenkillä siis juoksemassa, ainut paha juttu siinä on että välillä tulee laulettua vähä liian lujaa just silloin ku joku esim. ajaa pyörällä ohi ja silloin voi vähä nolottaa ei sillä että en osais laulaa, mutta ku en oikee tiiä että mitä mahtaa kyseinen henkilö ajatella. Pitää varmaan täysin kahjona, no ehkä mä vähä oonkin.
Kore
28.04.2003 06:11:00 (muokattu 28.04.2003 06:11:11)
Pitää varmaan täysin kahjona, no ehkä mä vähä oonkin.

Totta. Vaan onhan se kumma, että kahjona pidetään, jos huvittaa laulaa?!
and there is no doubt that one day he will be where the eye of his telescope has already been...
d-iivil
28.04.2003 09:38:48
Niin...kerrostalot ovat meidän laulajien vitsaus. Minua se ei häiritse jos nyt joku kuulee että laulan, mutta yläkerran naapurini on sitä sorttia, että uhkasi hankkia varoituksen jos vielä tuommoista "metelöintiä" tapahtuu. Ei siis sillä että se lauluni olisi jotenkin hirveää, vaan se mummo saattaa vetää herneet nenään jos asunnossa puhutaan klo 23 jälkeen...

Saatana.

Nykyisin reenaan kyllä viidesti viikkoon sitten treenikämpällä, mutta olisihan se perkeleen hienoa jos ei tarviisi sen mummon takia ajaa hevonkuuseen melkein jokapäivä, että saa laulaa!?!?
Jarkko.
28.04.2003 14:01:53
Jos talossa on oma väestönsuoja, kannattaa ilmoittautua suojeluvastaavaksi (tai varasuojeluvastaavan apulaiseksi :). Työnkuvaan kuuluu lähinnä silloin tällöin tsekata, että lukitusta väestönsuojasta eivät ole vesiämpärit ja fikkarit kadonneet. Samalla voi laulaa hoilautellaa, reipas kaikukin on talon puolesta :)

Treenikämpäksi tämä ratkaisu ei sovellu, koska bändin äänet kantautuvat asuntoihin. Laulu on sillä hilkulla, eli saattaa kuulua tai olla kuulumatta.

Eli nyt vain odottelemaan taloyhtiön kokousta, tai ilmoittautumaan puheenjohtajalle. Yleensä tuollaisista toimihenkilöistä on aina pula.
http://kuoppamaki.cjb.net/
dolmayan
27.06.2003 22:23:17
Näin. Nyt kyllä kaulat kiehkuralla kaikki möhkimään mahdollisimman julkisilla paikoilla! On tämä kumma maa kun het on hullu jos vähän lilluttelloo,,,, Itse olen huomannut parhaaksi laulutreeni (niin ja mitäköhän varten, mikään oikea laulaja en missään ole) paikkulaiseksi aina niin avaran kesätyöpaikkani hautausmaan,,, Siellä vedän kohteliaan hiljaiselle yleisölle Die, Die My Darlingia ynnä muuta. Suosittelen!
It´s not the world getting smaller. It´s your ass getting bigger.
piipukka
27.06.2003 23:23:31

Vessassa on hyvä, koska siellä kaikuu kivasti. Ja kun on yksin kotona tulle hoilailtua vähän joka huoneessa.
Makuupussimies
28.06.2003 16:40:10
No mä laulan kotona. Täällä huoneessa missä kone on. Tää on iso huone, ei ikkunoita tossa on 2 ovea välissä ja yläkertaan menee portaat. Ja joskus terassilla yöllä jos oon yksin. Ja muutenkin laulelen jos olen yksin.

Kun asuin pienempänä kerrostalossa allamme asui joku pianisti ja minä tyhmänä aina menin koputtamaan lattiaa että lopettaisi. Nykyään varmaan kuuntelisin sitä soittoa.

No mene vaikka jonnekkin metsään laulamaan. Jonnekkin paikkaan missä näet tuleeko joku.
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
Unworthy Knight
28.06.2003 19:55:35 (muokattu 30.06.2003 06:50:58)
No mene vaikka jonnekkin metsään laulamaan. Jonnekkin paikkaan missä näet tuleeko joku.

Metsä on muuten suht hyvä hoilaus paikka...pysyy elukat kaukankun hoilaa. Ja jos ottaa pari ämpäriä mukaan ja sitä rataa niin voi kerätä marjoja ja sieniä ja tienata treenistä jotakin ..:) kyllä varmaan tulee ihan hyvä summa jos paljon treenaa voi ostaa sitten marja kauden jälkeen paremmat laulu kamat...tai ainakin ryypätä

EDIT:typoja murhasin
"...So croak the king of Grey."
Makuupussimies
30.06.2003 01:08:42
Metsä on muuten suht hyvä hoilaus paikka...pysyy elukat kaukankun hoilaa. Ja jos ottaa pari ämpäriä mukaan ja sitä rataa niin voi kerätä marjoja ja sineniä ja tienata treenistä jotakin ..:) kyllä varmaan tulee ihan hyvä summa jos paljon treenaa voi ostaa sitten marja kauden jälkeen paremmat laulu kamat...tai ainakin ryypätä

Kannattaa siellä metsässä varoa ettei pelästytä eläimiä. Kani voi suuttua. :)
Unworthy Knight
30.06.2003 06:53:26
Kannattaa siellä metsässä varoa ettei pelästytä eläimiä. Kani voi suuttua. :)

Jos eivät kanit poikkea paljon siitä pupusta joka piti pyhälläkäsikranaatilla tappaa ,niin tuo pitää koittaa muistaa:)
"...So croak the king of Grey."
Jonna*
30.06.2003 14:40:29

Joo mäkin laulan kaverin kaa meil himas ja yksinkin. Ja suihkussa lähes aina. Ollaan kyllä laulettu kun ollaan oltu ulkona koirien kanssa, ihmiset on ehkä vähän kattonut, mut ei kande välittää. Samoin ollaan lauletti meidän pihassa, jossa takuulla on enemmän ku viisi ihmistä kuulut. Me ei vaan välitetä. Esim. jossain Portugalissa tai Espanjassa jos laulat/vihellät kaupassa ei sua katota ollenkaan, mut eri asia on tosiaan täällä Suomessa. Mistähän sekin johtuu?
oh boy, oh boy -tulilanka palaa! Oh boy, oh boy -sytytin sen salaa!
Makuupussimies
30.06.2003 17:32:48
Joo mäkin laulan kaverin kaa meil himas ja yksinkin. Ja suihkussa lähes aina. Ollaan kyllä laulettu kun ollaan oltu ulkona koirien kanssa, ihmiset on ehkä vähän kattonut, mut ei kande välittää. Samoin ollaan lauletti meidän pihassa, jossa takuulla on enemmän ku viisi ihmistä kuulut. Me ei vaan välitetä. Esim. jossain Portugalissa tai Espanjassa jos laulat/vihellät kaupassa ei sua katota ollenkaan, mut eri asia on tosiaan täällä Suomessa. Mistähän sekin johtuu?

Tämä on muuten totta. Suomessa kiinnitetään huomiota noinkin pieniin asioihin. Jossain jenkeissä ei varmaan välitettäisi vaikka olisi vihreä tukka, marsu anaalissa ja kävelisi käsillään. Kännissä kehtaa nyt laulaa missä vaan.
Sebastian
28.07.2003 23:06:48
Mäpä kehitin tähän semmosen ratkaisun että rakensin vaatekaappiin äänieristetyn hoilaushuoneen. Sieltä ei tuu hirveesti ääntä läpi ja se mikä tulee niin jää kyllä sitten huoneen seiniin.

Kannattaa kokeilla. Tuolta löytyy juttua aiheesta.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 9&o=0&x=381e86ac13&co=0
nep
30.07.2003 16:24:15
Meikämanne laulaa missä vaan. on muuten aika erikoista että itsekseen puhuminen(laulaminen hiljaa) tai ihan hoilaaminen = pähkähullu. mitä hittoa. eikös se ole toditettua tietoa, että laulamisesta tulee hyvä mieli.

jotain äänekkäämpää kamaa, kuten jotain diabloa tai machine headia, en suosittele laulamaan kovin julkisesti. tai laulua, jossa tarvii efektiä. tai jotain missä on sanoitukset tyyppiä käytänhousuja - saatanan huostassa. hyvä piisi muuten.

On kieltämättä omituista, että kitaraa saa soittaa niin paljon kuin mielii, jos kukaan ei nuku tms., mutta vibratoja ei saa harjotella. Ei voi ymmärtää. Ei miun ääni niin hirveä ole ja volyyminkin pidän mielelläni alhaalla.

On tehty tieteellistä tutkimusta siitä, että suihkussa on todellakin kiva laulaa. Siellä on hyvä kaiku.
Ta Wicked G
31.07.2003 13:59:15
Oma huone kullan kallis. Aina kun päässä rupee soimaan joku hyvä raita sitä vaan rupee hiljaa lauleleen mukana. Totta kai treenikämpällä on paras harjoitella mutta voihan sitä harjoitella vaikka ruohonleikkuria työnnellessä.
Fuck the reality! I'm going home!
outo_O
11.08.2003 03:53:29
...voihan sitä harjoitella vaikka ruohonleikkuria työnnellessä.

Samalla voi ajaa ruohotkin, kuinka moni tuli ajatelleeks tätä?
Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen: Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.." Myyjä2 "ota pari siitä"
valje
17.08.2003 22:57:45

Mulla oli tuo reenikämppäongelma, kunnes tajusin alkaa laulaan töissä. Oon yleensä työssä kiinni kun muut ovat jo lähteneet, joten saan laulaa rauhassa korkealta ja kovaa. Vain kerran oon jäänyt kiinni ja silloinkin sain vaan ystävällisiä hymyjä. Lisäks mun työpaikalla sattuu olemaan aivan loistava kaiku kun siellä on ollu vasta remontti.
Työtuntejakin kertyy lisää kun jää vähäks aikaa töiden jälkeen lauleleen.
*dancing in the graves*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)