eli nyt siis kävi semmonen juttu, että jo maahantuojalta jälleenmyyjälle 'tilasin' kitaran ja minun piti tällä viikolla käydä se ostamassa, mutta sitten tuli musapörssistä soitto, että ovat maahantuojalta loppu, eikä ainakaan ennen syyskuuta tule uusia. nyt siis kyselisin tälle vastineita?? ehdottomia vaatimuksia vain tuo kiinteä talla. mikit mielellään EMG tai Seymour Duncan ja tuohon suunnilleen samaan hintaluokkaan. löytyykö yhtä hyvää?? kannattaako odottaa syksyyn tai sitten säästää vähän tyyriimpään peliin? maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
elbowski 23.05.2005 18:25:58 | |
---|
Kannattaa varmaan tsekata ne muutkin LTD 400-sarjalaiset. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
mathias 23.05.2005 18:31:26 | |
---|
|
Leper Messiah 23.05.2005 18:36:32 (muokattu 23.05.2005 18:39:24) | |
---|
Schecteriltä saattaisi löytyä vastaavanlaista kitaraa. Vaikkapa tämä: http://www.schecterguitars.com/spec.asp?id=25 itseasiassa schecter oli loppuviivoille asti toinen vaihtoehto, ja nimenomaan tuo malli. ainoa vaan, ettei noita taida olla suomessa, ja itseäni lainaten: ja tuohon suunnilleen samaan hintaluokkaan. on vaan Schecter nyt ainakin 300€ kalliimpi kuin tuo ltd. Kannattaa varmaan tsekata ne muutkin LTD 400-sarjalaiset. joo, tämän tein kyllä jo... eikä nekään oikein miellyttänyt. lähinnä sentakia, että MH:ssa on quilted maple (mylpyrävaahtera) elikkäs niinkun loimuvaahtera patternilla kansi ja bodyssäkin reunalista, muissa ei. ja sitten esim. EC malli: tasakantinen normi kiiltävän musta les paul = not good. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
tommiot 23.05.2005 18:43:39 | |
---|
ja sitten esim. EC malli: tasakantinen normi kiiltävän musta les paul = not good. No entäs se Goldtoppi? Vaikuttaa ihan pätevältä, mutta siinä on rumat otelautamerkit IMO :) Pastilli? |
Leper Messiah 23.05.2005 18:44:52 | |
---|
No entäs se Goldtoppi? Vaikuttaa ihan pätevältä, mutta siinä on rumat otelautamerkit IMO :) no munsta pelkästään tasakantinen lespa = not good. ja goldtoppi vielä mustaa pahempi... se on liian rock mulle. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
elbowski 23.05.2005 18:45:35 | |
---|
Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
tommiot 23.05.2005 18:46:21 | |
---|
Pastilli? |
elbowski 23.05.2005 18:46:28 | |
---|
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Leper Messiah 23.05.2005 18:59:58 | |
---|
ok, ok, tilanne on nyt kuitenkin se että EN hanki minkäänmoista ltd:n EC mallia. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
elbowski 23.05.2005 19:03:06 | |
---|
ok, ok, tilanne on nyt kuitenkin se että EN hanki minkäänmoista ltd:n EC mallia. No sitten suosittelen tuota Schecteriä. Käy ihmeessä kokeilemassa. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Hohhoijaa 23.05.2005 19:04:26 | |
---|
Eikös joku Viper olisi paikallaan...? |
elbowski 23.05.2005 19:06:40 | |
---|
Eikös joku Viper olisi paikallaan...? No nyt kyllä hakkaat kepillä ampiaispesää. Tai no, tiedä sitten, onhan Leper Messiah Mokoma-fani. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Leper Messiah 23.05.2005 19:09:58 | |
---|
No nyt kyllä hakkaat kepillä ampiaispesää. Tai no, tiedä sitten, onhan Leper Messiah Mokoma-fani. olen olen, mutta tosiaan hohhoijaa hakkaa kepillä ampiaispesää. ja missäpä schecteriä testailet, kun taitaa soundata olla ainoa maahantuoja eikä ainakaan sivuilla tuota hellraiser sarjaa mainita?? hinnastossa ainakaan. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Hohhoijaa 23.05.2005 19:20:03 | |
---|
olen olen, mutta tosiaan hohhoijaa hakkaa kepillä ampiaispesää. No höh. Viperit on upeita. |
Leper Messiah 23.05.2005 19:22:00 | |
---|
No höh. Viperit on upeita. sinun mielipiteitä ei nyt kysytä. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
32788 23.05.2005 19:24:28 | |
---|
No höh. Viperit on upeita. Komps... IHAN TÄYSII!!!11 |
Leper Messiah 23.05.2005 19:25:38 | |
---|
jossei nyt ole tullut jo selväksi, niin en aio ostaa ltd:n EC:tä tai Viperia. ja nyt siis loppui niistä spekulointi. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Hohhoijaa 23.05.2005 19:32:45 | |
---|
sinun mielipiteitä ei nyt kysytä. Okei, isä. |
elbowski 23.05.2005 21:55:39 | |
---|
IMIK #25
Bella Italia #2 |