chromazone 23.05.2005 13:13:47 | |
---|
Eli tilanne on tämä: Monta pedaalia (esim. Vox wah, MXR phase 90, Jekyll & Hyde jne. sekä lisäksi TC G-major) kaipaisivat huoltoa. Mikä olisi JÄRKEVÄ paikka huollattaa nämä Helsingissä? Niin ja ennenkuin kukaan ehdottaa, niin vastaan jo etten aio korjata niitä itse. Ps. vastaathan vain oman kokemuksen pohjalta, et mutun tms. pohjalta. :) Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |
Ze Kink 23.05.2005 14:56:34 (muokattu 23.05.2005 14:57:44) | |
---|
Custom Sounds ja Kitarapaja rokkaavat tykimmin. En kyllä ole pedaaleita ikinä niissä huollellut, mutta eiköhän jommalta kummalta apua saa. E: Skebaa olen huollellut Custom Soundsissa 2 kertaa, samoin Kitarapajalla 2 kertaa, joten kokemusta löytyy molemmista. Rölö |
Custom Sounds ja Kitarapaja rokkaavat tykimmin. En kyllä ole pedaaleita ikinä niissä huollellut, mutta eiköhän jommalta kummalta apua saa. E: Skebaa olen huollellut Custom Soundsissa 2 kertaa, samoin Kitarapajalla 2 kertaa, joten kokemusta löytyy molemmista. Joo eiköhän näin, itsekin olen kyllä kitaroita ko. liikkeissä huoltanut. Lähinnä kiinnostaa jos joku tietäisi jotain elektroniikkaheepoja joiden ei tarvis lähetellä näitä mihinkään eteenpäin... Eikös täälläkin kirjoittele jotain tyyppejä (anteeksi tietämättömyyteni) jotka modailee pedaaleja ja vahvistimia...? Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |
Mikko Kankaanpää 23.05.2005 23:45:41 | |
---|
Pedaalien huollossa on yksi ongelma: Huoltomiesten tuntipalkat pyörivät usein 50e hujakoilla ja helposti laskusta tuleekin liian iso suhteessa pedaalin arvoon. Mutta voin suositella asiallista soitinelektroniikkahuoltoa: M.H. PROJECT Isonniitynkatu 5 O 00520 HELSINKI 040-5842095 Miika Helle 0440-788777 Harri Raudaskoski http://www.uraltone.com |
chromazone 24.05.2005 10:25:59 | |
---|
Kiitos tiedoista! Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |