Aihe: Peavey Classic 30:een sopiva jalkakytkin
1
J.Hollström
23.05.2005 11:58:29
Millainen bedaali käy ko. vermeeseen ja mistä semmosen vaivattomimmin ja kustannustehokkaasti voi hankkia. Kyseessä on siis kanavanvaihtoon ja kaiun kytkentään tarjoitettu poljin. Laiskuuttani kyselen täältä, en jaksa nyt musakauppaan vääntäytyä, vielä..

Kiitos.
Torniojaws
23.05.2005 12:11:51

Käsittääkseni melkolailla mikä vain kaksinappinen pedaali käy tuohon hommaan melkein vahvistimella kuin vahvistimella, jos se siis käyttää tuota normaalia 6.3mm stereoinstrumenttikaapelia.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
PoLFus
23.05.2005 14:10:36

Jos joku syyn osaa sanoa, että miksi joku toimii ja toinen ei niin hyvä on..

Jos se toinen nappula oli alunperin tarkoitettu vaikka toisellekin efektille (tremolo tms..) vai oisko ollut EI - stereojohto.. Ääh en mä tiedä.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
Arthur
23.05.2005 14:48:55
Ostin ibanezin switchin ja toimii hyvin. Ainoa miinus, että ei ole ledejä. Mutta asiaan: kokeilin ainakin marshallin, voxin ja H&K:n vaihtajia ja eivät toimineet. Kaiku pelasi, mutta kanava ei vaihtunut. Jos joku syyn osaa sanoa, että miksi joku toimii ja toinen ei niin hyvä on.
Hintaa tais olla 30€:n seudulla.

Itse ostin Marshallin vaihtajan Clasiciin.Vaihtajassa napit toimi päinvastoin kuin pedaalin päällä sanottiin eli pedaali auki ja vaihdetaan painonappien paikkaa - nyt vaihtui kanava channel napista ja reverb omastaan.Olisiko sullakin ollut tästä kysymys..
Ze Kink
23.05.2005 14:55:19
Itsekin haluaisin jonkinnäköisen jalkapedaalin tuolle, hmm.
Rölö
PoLFus
23.05.2005 14:57:09

Itsekin haluaisin jonkinnäköisen jalkapedaalin tuolle, hmm.

http://www.thomann.de/thoiw3_peavey_footswitch_prodinfo.html
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
Ze Kink
23.05.2005 14:58:51

Mun tilaus lähti jo :(
Muutenkin meillä on vissiin tuommoinen koulussa, ja se on aika göö, tuntuu siltä kuin sen saisi rikki vähänkin kovempaa polkaisemalla.
Rölö
JakeScary
23.05.2005 16:16:11

Onhan tuo iha hyvä. Itelläni on tuo classic viiskybässä ja ainoa miinus on tuo että ei ole ledejä.
Mursut karkaa..
PoLFus
23.05.2005 17:28:13

Mun tilaus lähti jo :(
Muutenkin meillä on vissiin tuommoinen koulussa, ja se on aika göö, tuntuu siltä kuin sen saisi rikki vähänkin kovempaa polkaisemalla.

Eipä meekkää
manto
24.05.2005 12:40:42
Itse ostin Marshallin vaihtajan Clasiciin.Vaihtajassa napit toimi päinvastoin kuin pedaalin päällä sanottiin eli pedaali auki ja vaihdetaan painonappien paikkaa - nyt vaihtui kanava channel napista ja reverb omastaan.Olisiko sullakin ollut tästä kysymys..

Ei.
Siis ei toiminut ristiin, vaan että kaiku tuli päälle ihan niinkuin pitikin, mutta toisesta napista ei tapahtunut mitään. (ja oli vahvarin oma vaihtonappi pohjassa). Tämä tässä minua nimenomaan ihmetytti.
-Nojoo-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)