Jo perinteiseksi muodostunut Provinssi-katsaus kokonaisuudessaan. MASSIVE ATTACK - njaa QUEENS OF THE STONE AGE - ihan jees AUDIOSLAVE - ihan jees DAVE GAHAN - mitäänsanomaton THE DATSUNS - mitäänsanomaton THE CORAL - mitäänsanomaton THE RAVEONETTES - mitäänsanomaton FLOGGING MOLLY - mitäänsanomaton DAVID HOLMES - en oo kuullu musaa IN FLAMES - ei hirveesti iske Kolmas nainen - joopa joo The Rasmus - melkeen ok, esiintyy vaan provinssis vähintään joka toinen vuosi Melrose - mitäänsanomaton The Flaming Sideburns - iskee kuin venäläinen vesuri eli ei ollenkaan Sweatmaster - sama juttu ku edellisessä Martti Servo & Napander - ei kiitos iskelmää Zen Café - ihan jees, mut nähny liian monesti Children Of Bodom - no ei oikeestaan iske The Odorants - ihan ok Velcra - Velcra on hyvä Rotten Sound - en oo kuullutkaan Nicole - mielenkiintoinen, musaa en tunne No Shame - en tunne Office Building - ei sano mitään Quintessence - mitäänsanomaton Mokoma - melko mitäänsanomaton Kwan - ei iske musiikkina Tuomari Nurmio - ei kuulu mun musiikkimakuun Tohtori Hillilä - ikään kuullutkaan Tehosekoitin - Tehis on aika jees! Scandinavian Music Group - SMG on kans ihan jees CMX - CMX ROXX! Good People - ikään kuulutkaan Kuolleet intiaanit - juup Don Johnson Big Band - ei musatyyli oikestaan iske Velvetcut - ikään kuullutkaan Trigon - ikään kuullutkaan Agents & Jorma Kääriäinen - iskelmäbändit rockfestareilla on kyllä ahterista Ismo Alanko Säätiö - ihan jees Accu - en tunne Stigma - en juuri tunne 10 viimestä nimeä jätin kirjoittamatta ku ykskään niistä ei sano mulle mitään (paitsi Micragirls). Eli tollaselta näyttää 2003 esiintyjistö mun näkökulmasta. Se täytyy sanoa Provinssille puolustukseks, et 2001 ja 2002 oli keskimäärin _loistavat_ esiintyjät. Harmi että tänä vuonna ei yllytä lähimainkaan samaan. Jos multa kysytään. |
kid ego 22.04.2003 12:31:34 (muokattu 22.04.2003 12:31:40) | |
---|
... Melrose - mitäänsanomaton äläpä jauha!!! melrose on suomen kovin rokkibändi leningrad cowboysin rinnalla. get the funk out! |
Jami 22.04.2003 12:33:23 | |
---|
Good People - ikään kuulutkaan. Suikki Jääskän iso etnoporukka. On puhaltimia ja rytmisoitinta moneen lähtöön. Ami Aspelund tunnetuin jäsen. En tiedä onko mukana Seinäjoella. Pari mustaakin miestä. Afrikkalaista musaa sovitettuna. |
JulGubbe 22.04.2003 13:13:59 | |
---|
Olipa mielenkiintoista. Voisitko vielä kertoa mitä mieltä olet jostain muusta asiasta. Kyllä pukki tietää! |
kivi 22.04.2003 13:17:17 | |
---|
No, tässä tuli todettua, että Jay Zerolla on, kuten niin monilla muillakin nuorilla, vielä hyvin kapea populaarimusiikin tuntemus. Se on ihan ok, aikaa myöten oppii lisää:-) Olisit vaan laittanut ne viimeiset kymmenen nimeä myös. Ne olisivat varmaan sanoneet mulle jotain, koska suurin osa noista mainituista sanoi, tai vähintään oon kuullut nimen ja lukenut jonkun jutun. Joo, kyllä tuosta on pakko se 70 euroa maksaa. |
allapollo 22.04.2003 13:33:21 (muokattu 22.04.2003 13:35:21) | |
---|
10 viimestä nimeä jätin kirjoittamatta ku ykskään niistä ei sano mulle mitään (paitsi Micragirls). ne 10 viimeistä on alue-esiintyjiä joiden tarkoituskin olla vähän tuntemattomampia bändejä. mutta siellä on aivan loistobändejä mm. Maharad´s Bazar. ja on sulla maku...kehuu Velcraa ja haukkuu mm. Melrosen. Taidat olla vähän nuorempaa ikäluokkaa, eh? Ja CMX SUX. Ota bändeistä selvää, huippukamaa paljon! EDIT: servo ja agents on aivan supertavaraa! on olemassa myös hyvää iskelmää. tutki ennen kuin hutkit. sitä paitsi provinssilla on 25 v. juhlat, joten tollaseenkin osastoon on panostettu kai sen takia. ja hillilä on suomen parhaita rumpaleita! Screw you guys, I´m going home! |
Huikki 22.04.2003 14:34:14 | |
---|
Ilokseni voin ilmoittaa myös Stella -orkesterin esiintymisen kyseisissä pippaloissa. Ikävä kyllä soittoaika sattuu Audioslaven kanssa päällekkäin. Mutta silti kaikki sinne siis! www.stellankoti.tk |
-Mickill- 22.04.2003 14:47:54 | |
---|
Noh joo, kyllä tän vuoden esiintyjät häviää viime vuotisille mutta silti pakko se on provinssiin taas lähteä hölmöilemään. You Broke My Heart (So I Break Your Face) |
Majesty 22.04.2003 15:13:41 | |
---|
Vieläkin vituttaa viime vuoden Provinssi ku vedin kauhiat änkyrät heti Lauantai aamusta ja siinä vaihees ku Slayer soitti (jonka olisin halunnu nähdä) niin oli NIIN jumalattoman kauhia jysäri jo ettei pystyny kattomaan, ei niin millään...Rammsteinki jäi näkemättä ja tottakai se oli ollu kuulemma niin prkleen hieno show tai jotain... Tänä vuonna on tollanen hengailu-Provinssi, eli en kuole jos joku bändi jää näkemättä, vaan voi pitää hauskaa...mutta silti on hyviäkin nimiä, kuten esim. In Flames. Viime vuonna piti taas odottaa tunti+ lavan edes DTheateria ku se oli aivan pakko nähdä...no, kova keikka se kyllä olikin, ei sillä, mutta Eläkeläisiä en nähny ku alkua. The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai - |
JoUmAn 22.04.2003 15:32:55 | |
---|
Zirp |
ExE 22.04.2003 15:54:29 | |
---|
Ainoa mikä kiinnostaa on In Flames Hullu paljon työtä tekee, viisas soittaa bassoa. |
reijoteppo 22.04.2003 16:01:48 | |
---|
Ja älkäämme unohtako Duo Trebbiota! Rehellistä iskelmää Martti Servon ja kumppanien hengessä! Trebbio saa mummosikin tanssaamaan! |
vjvesa 22.04.2003 17:12:14 (muokattu 22.04.2003 17:13:49) | |
---|
Onhan se ihan jees, että vähän tuntemattomatkin pääsee keikalle, mutta viimeiseksi haluan nähdä sellaisia 72e:n pääsylippua vastaan, perkele! 2001 (manicsit ja weezer) oli tosi jees esiintyjien suhteen, mutta en päässyt paikalle. 2002 (rammstein ja hellacopters) vain jees. Silloin ajattelin, että no varmaan ens vuonna paremmat bändit. Nyt pelkää paskaa. Pakko sinne on silti mennä. Toivottavasti ilosaaren sentään tulee jotain nimiä... Kamalista profiilista |
allapollo 22.04.2003 18:34:41 | |
---|
Ja älkäämme unohtako Duo Trebbiota! Rehellistä iskelmää Martti Servon ja kumppanien hengessä! Trebbio saa mummosikin tanssaamaan! Voisi jopa sanoa että Trebbarit menevät suoraan jalan alle! "Se oli simsalasimsalasimsalabim!" Screw you guys, I´m going home! |
Jay Zero 22.04.2003 20:20:20 | |
---|
Joo ei ollu tarkotus solvata kenenkään musiikkimakua eikä mitään sellasta, tos oli vaan mun omia näkemyksii esiintyjistä ja minkä verran tunnen niitä. Itse kuuntelen pääasiassa rock-, heavy-, sekä pop-tyylistä musiikkia. Pidän muunmuassa seuraavien bändien musiikista: Apulanta, Bass'n Helen, Balance of Power, CMX, dc Talk, Deliverance, Don Huonot, Dust Eater Dogs, Iron Maiden, Lemonator, Manic Street Preachers, Nick Cave & The Bad Seeds, Nirvana, Oasis, The Offspring, Savage Garden, Stryper, SOAD, Terapia, Tourniquet, U2, ym. Käykää ihmeessä lukeen mun Provinssi 2002 -stoori osoitteesta: http://koti.japo.fi/~jariaho/music/pro/2002.html |
Jami 22.04.2003 20:37:30 | |
---|
Käykää ihmeessä lukeen mun Provinssi 2002 -stoori osoitteesta: http://koti.japo.fi/~jariaho/music/pro/2002.html No mä kävin lukemas. Mukava ja kiihkoton tarina festareista. Musadiggarin tarina. Olit matkassa musan takia ja siihen myös keskityit ja siitä kerroit. Hienoa. Festareilta on varmaan yhtä monta tarinaa kuin on kertojiakin. Kelle mikäkin on tärkeintä. Sun tärkeysjärjestys oli mielestäni aika järkevä. Vai mitä teit kaupungilla??? |
Nimismies 22.04.2003 20:47:34 | |
---|
Jay Zero, sulla on ihan samanlainen avatar kuin Aurabasistilla...tiesitkö? Vai oletteko saman ihmisen kaksi sivupersoonaa? "Löyhkä on osa tämän päivän yhteiskuntaa. Löyhkä tulee kainaloista." - K.Herttua |
Jay Zero 22.04.2003 21:33:50 | |
---|
Jami: "Festareilta on varmaan yhtä monta tarinaa kuin on kertojiakin. Kelle mikäkin on tärkeintä." Varmasti joo! "Sun tärkeysjärjestys oli mielestäni aika järkevä." Joo, no mä en tota alkomahoolia harrasta oikeestaan ollenkaan niin on sit aikaa ja voimaa keskittyä vähän muihin juttuihin. :) Ai et mitäkö tein kaupungilla - hmm, menin varmaan muuten vaan käymään tai hakeen jotain. Nimismies: "Jay Zero, sulla on ihan samanlainen avatar kuin Aurabasistilla...tiesitkö?" En tiennyt. Ellen nyt aivan väärin muista niin otin ton taustan jostain windows-hakemistosta, tai ainakin meidän koulun koneelta. Itse en niinikään oo basisti - koskettimii ja vähän kitaraa oon joskus soittanut. |