Aihe: Posies.
1
Lähikauppias
22.04.2003 12:07:10

Noh, jos mie olisin sie, niin ostaisin Frosting On The Beaterin. Varsinkin kun sekä Dream All Day että Solar Sister ovat tuolta levyltä.
tollo
22.04.2003 12:53:19

Joo frosting the beater löytyy mid pricena ja on kyllä parasta mitä sillä rahalla saa. Klassikkojen klassikko.
Ohan ne käyny Suomessa, ite en oo kyllä valitettavasti ollu paikalla......
maynardjames
22.04.2003 13:34:43
Mutta nyt olis kiva tietää onko noi bändin kolme ekaa albumia minkälaisia?

Niillähän on tota materiaalia vaikka kuinka. Yritän nyt listata minkä muistan:

Failure (1988)
Dear 23 (1990)
Frosting on the beater (1993)
Amazing disgrace (1996)
Success (1998)
Alive before the iceberg (2000) (live-albumi)
Dream all day -the best of The Posies (2000)
In case you didn't feel like plugging in (2000) (akustinen live)
At least at last (2000) (4 cd:n boxi)
Nice cheekbones and a Ph.D. (2001) (EP)

Lisäksi Joan Auer ja Ken Stringfellow on omilla saroillaan tehny lukemattomia biisejä lukemattomissa kokoonpanoissa. Soolo-albumejakin on seuraavasti:

Ken Stringfellow : This sounds like goodbye (1997)
Ken Stringfellow : Touched (2001)
Jon Auer : Perfect size (2000) (EP)
Jon Auer : 6½ (2001) (EP)

Ken valmistelee uutta levyä ja keikkailee R.E.M:in kanssa (+White Flagin, Big Starin, Posiesin ym. ym.) Jon julkasee täyspitkän albumin tänä vuonna ja keikkailee myös (Big Star, Jeanjacket Shotgun, Posies ym. ym.)

Tulihan tossa nyt ihan kysymyksen vierestä, mutta kun sattuu olemaan mun all time favorite bändi. Toi Failure on autotallinauhotus, mut cd:lle remasteroitu ja aika tollasta rentoo retkutusta. Dear 23 on sit jo Geffenillä tehty lätty, joka on helvetin hyvä, mut noi mahtavat kitaravallit lyö päälle vasta Frosting on the beaterilla. Toi frostinghan on kaikkien aikojen PARAS levy! Itse suosittelen kaikkia bändin aikaansaannoksia, varsinkin tuo uusin EP, mutta yks on ylitse muiden eli Frosting on the beater. Hanki AINAKIN se! (sen jälkeen kyllä hankit kaiken muunkin...se on varmaa.)

www.theposies.com
www.kenstringfellow.com
www.jonauer.com (Pattern 25 Records)
www.come.to/posies
"I'm counting ufo's, I signal them with my lighter"
Lähikauppias
22.04.2003 13:38:24

Ohan ne käyny Suomessa, ite en oo kyllä valitettavasti ollu paikalla......

Joo on. Enkä ollut minäkään. Pariinkin otteeseen ovat täällä olleet. Hyvä oli kuulemma meininki. Sähköisellä keikalla tuttu oli ollut lavalla hakkaamassa peltiä kengällä. Akustisella keikalla yleisö oli tarjonnut bändille (Sisältäen Jon Auerin & Ken Stringfellowin) tequilaa. Olivat olleet kovin humalassa, montaa biisiä eivät olleet jaksaneet soittaa loppuun asti, ja olivat jatkaneet sähköjen katkaisunkin jälkeen. Paras keikka ikinä, kuulemma.

Saatan toki puhua kakkaakin, kun itse en kummallakaan keikalla ole ollut.
jim
22.04.2003 15:17:02
Mä olin sillä Posiesin akustisella keikalla tavastialla, ja oli kyllä erikoisin keikka missä oon ollu! Se oli lähinnä stand-up komedia esitys... :) Erittäin hyvä kuitenkin....

Frosting on the Beater ei oo mun mielestä ihan niin hyvä kuin Amazing Disgrace, mutta sisältää jo mainittujen loistobiisien lisäksi mun suosikki Posies biisin Flavour of the Month...
Lähikauppias
22.04.2003 15:56:55

sisältää jo mainittujen loistobiisien lisäksi mun suosikki Posies biisin Flavour of the Month...

...ja Coming Right Alongin, joka on yksi maailman kauneimpia ja surullisimpia piisejä.
smooth
22.04.2003 16:54:45
Ken Stringfellowhan kävi tossa muutama kuukausi sitten Suomessa White Flagin kanssa heittämässä keikan....

Noista Stringfellown sooloista sanottakoon sen verran että niistä on painokset loppu eikä siten saa enää mistään...ainakaan kunnes uusintapainokset tulevat.
tosin stupidosta saa kentsun 7" down like me/airscape lättyä hintaan 5,90 tai jotain..

Ja Stringfellowta kuulee myös (jos joku sitä ei vielä tiedä) niin Lemonatorin uusimmalta sekä ainakin Lagwagonin Double Plaidinum levyltä.
2541
22.04.2003 16:59:17

maynardjames kertoikin jo kaiken oleellisen. Loistobändi!

Lisäisin vielä Auerin levytyksiin singlen 23 below (freezing), jonka b-puolella Ballad of a Tolerant Destination. Tehty 1999, basson ja rummut hoitaa Joe Skyward ja Brian Young, eli periaatteessa kyseessä on Amazing Disgrace ja Success -aikojen Posies ilman Stringfellowia.

Auerin äänestä olen itse tykännyt enemmän, onneksi molemmat ovat loisteliaita säveltäjiä. Vielä kun sais jostain tarpeeksi rahaa siihen 4CD:n boxiin...:( ;)
Sisilisko
24.04.2003 10:52:03
Kiinnittäisin vielä huomiota tuohon em. Stringfellowin 'Touched'-sooloon. Siitä ei poppilevy parane.
2541
24.04.2003 23:24:21

Kiinnittäisin vielä huomiota tuohon em. Stringfellowin 'Touched'-sooloon. Siitä ei poppilevy parane.

Jep. Tuo This Sounds Like Goodbye on vähän...noh.

Innolla odotan milloin Auer saa kokopitkän aikaiseksi. The Perfect Size EP on todella hyvää tavaraa.
2541
11.05.2005 01:37:13

Näyttäiskö nyt tosiaan siltä, että uusi levy olisi vihdoin ilmestymässä:

http://www.theposies.net/features/newalbum.php

Loistavaa, jos näin on.
parinc.
11.05.2005 11:00:27
Niin ja hesarissahan jo uutisoitiin The Posiesin Ankkarock-esiintymisestä. Mah-ta-vaa!
kastei
11.05.2005 11:20:58
KEXP-radioaseman sivuilla (ww.kexp.org) on arkisto, josta löytyy viime torstain (5.5. 10 am ->) Posies-haastattelu, jossa äijät vetävät akustisesti livenä uusia biisejä ja levyäkin kuunnellaan.
patonki
11.05.2005 13:08:28

Mikäs tämä tämmöinen Posies oikeen on? Ihan never heard -osastoa meikäläiselle...
asleep
11.05.2005 15:22:26
Tjoo. Meikäläisellä on itse herra Patongin kokoama Stringfellow kokoelma hyllyssä. Kaikkea sitä kanssa löytyy. Mahti pläjäyksiä tuolla on useita. Joutuukohan tonne Ankkaan nyt sitten vaivautumaan...
parinc.
11.05.2005 15:30:51 (muokattu 11.05.2005 15:31:33)
Mikäs tämä tämmöinen Posies oikeen on? Ihan never heard -osastoa meikäläiselle...

tjaa, en tiedä onko kyseessä vitsi (mitä luultavimmin on), mutta leikitään ettei ole. Tsekkaa vaikka AMG. Amazing Disgrace ja Frosting on the beater on niitä harvoja levyjä, jotka haastaa Pinkertonin voimapopin saralla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)